אני עוד כאן, תיכף יוצאת לחופשה!!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אני עוד כאן, תיכף יוצאת לחופשה!!!
    בלונדי
    05/09/2007

    שלום בנות יפות שלי!!
    הבוקר הפציע, למרות שאצלי עוד לפנות בוקר..
    ישנתי שעה אחת בלבד!!
    ככה זה כשמחליטים לנסוע לחו"ל- מהיום להיום.. אבל לא נורא. יהיה זמן במעבר בין המדינות לישון ולנמנם.. יהיה בסדר.
    שתיתי קפה, התלבשתי, הכנתי לנו צידה לדרך. הטענתי את כל צי המכשור האלקטרוני שלנו- ממצלמות, פלאפונים, נגנים, ועד ג'י פי אס- והכל מוכן כבר, אני מקווה, ועוד מעט עלי לארוז גם את הלפ-טופ, להכניס אותו לרכב, ולנסוע לעבר החופשה...חחח איזה כייף!!!

    אז יפות שלי. הנה זהו כבר יום רביעי. וסופ"ש כבר בפתח. שיהיה לכן המשך שבוע נעים, קל וללא תחלואים מיותרים. ושיהיה סופ"ש כייפי, שליו ורגוע, עם הרבה מנוחה.

    ואני אנפוש לי אי שם...אחשוב עליכן ונתראה בעוד כמה ימים...

    אוהבת מאוד וכבר מתגעגעת!!!

    בלונדי!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נסיעה טובה יקירה!

    שלי
    05/09/2007

    תנוחי, תתאוששי, תהני מכל רגע!
    מצפה לשובך בקוצר רוח,
    שלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום