היי לכן:)

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • היי לכן:)
    just_dance
    05/09/2007

    אין לי ממש זמן לקרוא לעומק את כל ההודעות האחרונות אבל מהתרשמות כללית כולן בסדר פה:)
    אני כמובן לומדת כל היום, השבוע יש לי 4 פעמים קורס.. מתיש נורא כל הנסיעות האלה..
    אתמול לא אכלתי כל היום, לא בכוונה פשוט איכשהו שכחתי.. לא הייתי רעבה והיום פשוט טס לי . היום שילמתי על השטות הזו ביוקר כשהגעתי למבחן חלשה ועם כאבי בטן ובחילות (שאחרי סנדוויץ קטן הסתדרו פחות או יותר). אולי גם העובדה שאני ישנה בערך 4 בלילה.

    טוף.. אני טסה ללמוד , היום החלטתי שאני הולכת לישון גג ב-11
    הזמן קצר והמלאכה מרובה..
    בי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    היי לכן:)

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום מתוקה

    שלי
    05/09/2007

    בא לי לשלוח אצבע גדולה עם פס קול של "נו נו נו!", אבל נראה לי שלמדת בעצמך שלהמנעות מאוכל ליום שלם אין שום יתרון. ההפך, לא רק שאת חלשה ועייפה, גם היכולות הקוגניטיביות יורדות במצב כזה של רעב.
    כתבת שפשוט שכחת לאכול, ואני באמת רוצה להאמין לך שמרוב לחץ של לימודים לא שמת לב לתחושות הרעב ולא מצאת זמן לאכול.
    אך כל מי שהיתה בטיפול ארוך יודעת שבמקרים כאלו, גם אם לא היתה כוונה מודעת לצום, הרי שתת המודע שלנו משחק משחק מסוכן מאד.
    בהפרעות אכילה יש היבט חזק מאד של צורך בשליטה. מכיוון שלאף אחד מאיתנו אין שליטה מלאה על חייו וודאי שלא על העולם שסביבנו, הצורך הזה בשליטה מופנה למשקל הגוף, לאכילה. הרי בצמצום מזון או המנעות ממזון אנו מראות לעצמנו שכביכול יש לנו כוח רצון עצום, משמעת עצמית מדהימה. אך את הנזקים של ההתנהגות הזו את וודאי מכירה.
    אז תבחני את עצמך קצת - האם ייתכן שאת חשה חוסר שליטה כרגע בנוגע ללימודים, להצלחתך במבחן, ומעבירה כל זאת לתחום האוכל?
    האם אי שביעות רצון כללית מחייך כרגע גורמת לך לנסות להשיג שביעות רצון במקום אחד לפחות - גוף רזה (מידי)?
    את גם כך מותשת מלימודים ונסיעות, אל תחמירי את המצב...
    לילה טוב יקירה ובהצלחה בהכנות האחרונות.
    דרך אגב - מתי המבחן?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למדת פסיכולוגיה או משו??

    just_dance
    05/09/2007

    את ממש קוראת אותי.. וזה לא פעם ראשונה
    המבחן ב-25 לחודש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא מתוקה, לא למדתי פסיכו'

    שלי
    05/09/2007

    אבל הייתי בטיפול הרבה הרבה זמן. וקראתי הרבה על הפרעות אכילה.
    ונכון, לכל אחת הסיפור שלה, גורמים שונים שהובילו אותה למחלה, היסטוריה משפחתית שונה. אך בכל זאת, נדמה לי שיש לנו מאפיינים משותפים רבים, מעבר להפרעות האכילה, דברים שעודדו את ההפרעה ותמכו בה. כמו פרפקציוניזם, כמו רגישות גבוהה מאד לסביבה, כמו לחצים משפחתיים להצליח ולהצטיין. וכמובן שהפרעת האכילה עצמה מעוררת אצלנו אירועים דומים, תגובות דומות.
    אנחנו כל הזמן ממליצות לך לגשת לטיפול. אני הראשונה שאודה ואתוודה שטיפול כשלעצמו לא "מתקן", הטיפול לבדו לא יכול להוביל להחלמה מלאה. גררתי טיפול ומחלה במשך שנים רבות.
    אך הטיפול גורם לנו להכיר את עצמנו טוב יותר, להבין את הגורמים שהובילו להתפתחות ההפרעה. וגם אם לא ניתן לשנות את כל הגורמים האלו, ההבנה וההכרה הזו חשובה מאד.
    נכון שעד לאחרונה לא ממש "השתמשתי" בהבנות ובכלים שקיבלתי בטיפול, אך היום, כשאני מחלימה באופן פעיל, זה עוזר.
    איזה תאריך גרוע למבחן! עם כל החגים האלו באמצע! מצד שני, אצלך הקלישאה של "אחרי החגים" תהייה מדויקת ביותר. חופש!
    לילה טוב יקירה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום