היי בנות יקרות!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • היי בנות יקרות!
    קרן אור
    05/09/2007

    כמה שהתגעגעתי אליכן..אני מקווה שאתן יודעות שאתן במחשבות שלי המון,גם אם לא הייתי פעילה כ"כ ביומיים האחרונים.
    טוב אתמול חזרתי באחת בלילה,אני לא צריכה לספר לכן שאני לא רגילה לשעות האלו,ותארו לכן שעוד אכלתי סטייק בשעה 11 בלילה...(עד עכשיו הוא עוד לא התעכל לי),וקמתי בשעה 6 וחצי.אז אני די זומבי היום,ואין לי כוח לשמוע עוד אנגלית.אני מוצאת את עצמי במסעדה מדברת אנגלית,עם הילדים אני מביאה פתאום משפט באנגלית..בקיצור שבעתי מזה.הגעי היום בשבע הביתה ואני מוטשת אז אני מקווה שתסלחו לי אם אפרוש מוקדם היום.לא נורא מחר יש לי סבב בחוץ איתם,ובצהריים המוקדמות אני פורשת הביתה(אירגנתי להם טיול בארץ..כמה שווה השקט...חחח...)
    אגיב להודעות-בלונדי תעשי חיים חברה יקרה.איך אני מקנאה בך.למרות שקיבלתי הצעה לבוא לבקר ב..וכנראה שבעוד חודשיים אטוס לשם.ואני יודעת שאת היום במקום בו את יודעת כמה אפשר למצות מהחיים..
    שלי יקרה-תודה על כל התמיכה בבנות כאן,ואני שמחה אפילו יותר שאת נכנסת לטיפול.מה גרם לזה??איך את מרגישה עם עצמך באופן כללי מצליחה להישאר עם ראש מעבר למים?
    כרונית יקירתי-המחלה הרבה פעמים מנסה להערים עלינו,לגרום לנו לחשוב שהחיים שלנו יהיו פחות מורכבים אם נהיה רזות יותר,ואני שמחה שאת יודעת לזהות את זה,ונילחמת ברגשות השליליים הללו.יש הרבה מה להפסיד במחלה,ואין לה בכלל תועלות(למעט אולי ריגעיות...)
    אור-אני שמחה שבסוף הלכת לאירוע.איך היה הצלחת להנות?הרגשת שהיה שווה את זה??
    המלחמה היא קשה לכולנו(גם לאלו מאיתנו שהחלימו תאמינו לי..),אבל אני מאמינה שכל מלחמה ככל שיש לה יותר חיילים,גדלים הסיכויים שלה להיגמר בידנו על העליונה.אני שמחה על זה שכולנו תורמות כאן "מניסיוננו",ותומכות אחת בשניה.תאמינו או לא,אבל גם אני נעזרת הזה,בצורה אומנם קצת אחרת.
    אני פורשת לנוח,והבן שלי גם חולה קצת(הוא מתלונן על הגרון..בבקשה שזה לא יהיה זה,כי אני פשוט לא מסוגלת לחשוה עליו עם כאבים כאלו...)
    אוהבת קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    היי בנות יקרות!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אלי זה כ"כ הפוך

    אור
    05/09/2007



    אני כל היום בבית וההפסקות שלי הן למטבח וחזרה.
    אם תשאלו אותי, אני משתגעת. לא ברור מה זה החשק הזה לאכול כ"כ הרבה, וכל הזמן להעסיק את הפה (הצילו?)


    שמרי על עצמך, קיצוניות לא טובה לא לכאן ולא לכאן.

    (בנימה אישית, אף פעם לא ברור לי אפשר לשכוח לאכול :) לא פחות ברור לי איך למשל אפשר לא להספיק לאכול. אני מבינה מה זה לא להספיק לאכול ארוחה של ממש בישיבה , אבל אבל הרי תמיד אפשר, במקרה גרוע, לחטוף עוד תפוח בעמידה. כשאני אומרת שלא הספקתי, אני יודעת שזהו תירוץ, פשוט לא הייתי אמיצה מספיק לאכול משהו על הדרך ...לא? .)


    בכל מקרה המון הצלחה וחוזק,


    אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוי, זו הייתה הודעה לרקדנית :-)

    אור
    05/09/2007

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אז גם את מנשות הבית!

    שלי
    05/09/2007

    ובזאת את מצטרפת לבלונדי ולטליוש ואליי, אלו שאינן הולכות לעבודה כל בוקר ומנהלות יחסי אהבה שנאה עם המטבח! ברוכה הבאה!
    מה שלומך היום? איך הרגל שלך? מה מצב הלימודים?
    לי, ללא ספק, יש תסביך אוראלי חמור. יש לי הוכחות לבעיה הזו, אל פי המטפלת שלי נגרם לי חסך חמור בינקות מכיוון שלא ינקתי, לא נתנו לי מוצץ, לא מצצתי אצבע, ועוד כל מיני דברים שקשורים ליחסי אם ובת...
    כך שאני מכירה את הבעיה של "איך אפשר להפסיק לאכול", ואל תשכחי את הבולימיה שליוותה אותי כל כך הרבה שנים.
    אך יקירה, יש אור בקצה המנהרה. בחודשים האחרונים אני כמעט ולא מנהלת את המלחמה הזו. ובעיקר בגלל שאני פשוט לא מאפשרת לעצמי להיות רעבה. כנראה שכשהגוף מקבל מה שהוא צריך, המלחמה בהפוגה יחסית.
    אך כמובן שלנפש תפקיד מרכזי במלחמה הזו, וצריך למצוא דרך להרגיע אותה. מה שעובד אצלי בנתיים הוא ההתעקשות לא להדחיק עוד רגשות קשים, מצוקות, מועקות. לא להשתיק אותם באמצעות אוכל.
    אז אני כותבת, לעצמי ולכן, מדברת אל עצמי, בוכה כשצריך. לא קל לי, אך הרבה יותר טוב מפעם...
    הבטחתי להציג את עצמי כראוי - אעשה זאת מחר, מבטיחה!
    אני לא זוכרת אם כתבת - בת כמה את? סטודנטית או בדרך ללימודים?
    בכל מקרה, נשוחח לנו מחר. מאחלת לך לילה טוב וחלומות מתוקים ביותר!
    שלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לעת עתה אני כן :)

    אור
    06/09/2007


    והאמת היא שזה משגע אותי להיות ככה בבית.


    אני בד"כ לא כזו, מחפשת מה הדבר הלא משמין הבא שאני אוכל. בד"כ יש לי משמעת גבוהה מאוד לאכול מסודר, ופתאום מהישיבה הזו בבית, מהלימודים וזה שאני אפילו לא יכולה לצאת להתאמן גורם לי לגשת למקרר יותר.. אז כן, בד"כ אני מסתפקת בעוד ירקות , אבל זה מתסכל...

    ממש לפני כמה שעות נחתה עליי דאגה כזו של את תשמיני ככה (וכמה קשה לא לזוז ולהתאמן), ואיך אני לא שומרת על עצמי מצד אחד. מצד שני, נמאס לי להיות עם יד על הדופק, באמת שנמאס לי. אז מתוך המיאוס הזה אני מתירה את הרסן.


    לא יודעת מה לעשות. ההצילו היה לגמרי הצילו.


    אני בת 25.

    שיהיה ליל מנוחה.



    אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לילה טוב קרן אור מקסימה!

    שלי
    05/09/2007

    את וודאי מותשת! כמה פעילות, ועוד אחרי מחלה...
    לא קל בכלל לארח, לקשקש באנגלית, להיות חייכנית ומתוקה כל הזמן. אך נשמע שעמדת בכל זה בהצלחה רבה!
    מקווה שהבן רק תפס צינון קל שיעבור מהר, ושיהיה לכם סוף שבוע קל ורגוע ללא מחלות.
    אני בהחלט עם הראש מעל המיים. מרגישה טוב, חושבת שהגוף מתאזן לכיוון חיובי. מאד מקפידה לבחור בהגיון מה לאכול, ממה להמנע, וגם מתאמצת לאכול מספיק ולא לקצץ. מעצבן לבדוק ככה כל הזמן, מה לאכול, מה אכלתי, איך אני מרגישה, אך ברור לי שכעת אני חייבת לפעול כך ושבהמשך פשוט אדע מה טוב לי ומה מזיק. ואז אולי (הלוואי) אכילה תהפוך למשהו טבעי יותר ומורכב פחות. אך כרגע, עם רגישויות הבטן השונות, אני לא יכולה "פשוט לאכול" כל מה שבא לי, מתי שבא לי.
    וכמובן שאני חוששת מעלייה במשקל, אך יודעת שבשלב זה חייבת להוסיף 2 קילו (שירדו עם השלשולים והשפעת) ובטוחה שהחגים יסייעו להגיע למטרה...
    הקושי המרכזי כרגע הוא לשוב לריכוז טוב בלימודים ובעבודה. לא חזרתי עוד לקצב נורמלי ויש פערים רבים. עם זאת, הבריאות שלי יותר חשובה בשלב זה.
    אז כן, מחר חוזרת לטיפול, כמו שאמרתי, אין לי ציפיות רבות ממנו אך ברור שאני זקוקה לתמיכה עכשיו וגם לסוג של "השגחה". נוח לי יותר לחזור כעת למטפלת המוכרת, אך אני מאמינה שאערוך שינוי בקרוב.
    כיום אני מרגישה מוכנה מאד לטפל בעצמי באופן אמיתי, לא רק להבין ולהכיר, אלא גם לשנות ולהשתפר. וצריכה למצוא את המקום הנכון לעשות זאת.
    לילה טוב יקירה, כמה טוב לדעת שאת תמיד דואגת, חושבת עלינו, ממש כמו אמא ברווזה...
    חיבוקים רבים!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום