קרן אור המדהימה:

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קרן אור המדהימה:
    תקווה
    05/09/2009

    מה שלומך אית את מרגישה? איך כולן מרגישות?
    אני מקווה שהכל בסדר ושאתן כולן נמצאות במקום טוב הן מבחינה נפשית והן מבחינה פיזית...
    אני ממש עמוסה, אני עכשיו עוברת קורס של 6 שבועות שמתוכם נשארו לי עוד 3 זה מתיש והרבה עבודה אבל אני לומדת המון ומשתדלת לעשות שמיטב יכולתי..
    אני לא ממש בבית ובגלל זה ממעיטה לכתוב כאן אבל אתן תמיד במחשבות שלי ואני כל כולי תקווה שהכל בסדר עם כולן, אשמח לשמוע מה קורה למרות שאני לא בדיוק נמאת ואראה רק את ההודעת שבוע הבא בע"ה אבל אני בכל זאת רוצה שתדעו שאני תמיד כאן בשבילכן, תקווה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קרן אור המדהימה:

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יקרה,

    קרן אור
    06/09/2009

    שמחה לשמוע שידייך מלאות ושבסה"כ טוב לך.אבל אני לא יכולה מבין השורות לתהות מה באמת קורה איתך.אני מקווה שבכול העומס והתפקיד המעניין אותו את עושה בצבא,את לא שוכחת לטפל בעצמך,בתקווה.
    וגם אני כאן עבורך,אשמח לשמוע קצת יותר...
    בנתיים שבוע נעים,
    קרן אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום