אוף איך אפשר לחיות ככה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אוף איך אפשר לחיות ככה?
    just_dance
    06/09/2007

    אני לא יכולה עם כל המתח הזה
    גם החרא הרגיל של החיים
    גם הפסיכומטרי
    ועכשיו גם כל העניין הזה עם סוריה..

    אני מרגישה שאני עוד שנייה מתפרקת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אוף איך אפשר לחיות ככה?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה להעמיס על עצמך מחשבות של העולם

    אור
    06/09/2007


    אני רצינית לגמרי. לפעמים טוב לנו אם נשים את הראש בחול, יש יותר מדיי כאב בעולם הזה, שאין דרך להכיל.


    בעצם, זה בערך מה שאמרתי לפני שעתיים בעצמי- די נמאס לי. נמאס לי.
    הלימודים מתישים ומייאשים ולא קל לי.
    אבל כמו שאמרו לי, כמו שאני אומרת לעצמי, וכמו שאני כאן להגיד לך- אוטוטו ונגמר. ממש תכף. תאזרי כוחות.

    אוטוטו. שבוע זה גם מה שאני אומרת לעצמי. שבוע ואני חוזרת לפעילות ליד הלימודים. בתקווה להרגיש שאני קצת יותר בשליטה ולהשיג את השקט הנפשי אולי עוד טיפה.


    עשי לך הפסקות. מחר אני עושה לי הפסקה. יום שלם של חברים. להרגיש את עצמי שוב. להתחזק. להיכנס לפרופורציות. לאגור כוחות.


    יהיה בסדר.


    ליל מנוחה!



    אור (הכל בראש....)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום