בוקר טוב!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בוקר טוב!
    קרן אור
    07/09/2007

    אתן לא תאמינו אבל הילדים כבר בגנים ועד השעה 12 יש לי שקט וזמן לעצמי שלא היו לי חודשיים בגלל החופש הגדול.גם ההורים צריכים חופש מהחופש לא???
    אתמול הייתי כ"כ עייפה שנכנסתי לישון בשעה 9 !!!אבל היום אני עם אנרגיות בחזרה,ואני הולכת לפרגן לעצמי יום ללא עבודות בית!!(נקווה שאצליח כי בדר"כ אין לי שליטה על זה)
    טליוש-קראתי ואני שומעת מבין השורות את הקושי שלך.אתמול הייתי אצל לקוחה שסיפרה לי שהיא אחרי סרטן שד,בעלה חטף שיתוק מוחין ואת לא תראי אותה עצובה.כששאלתי אותה איך היא עושה את זה והאם זה אמיתי,היא אמרה לי בשיא הכנות:תקשיבי יכולתי להיכנס לדיכאון אבל זה לא היה עוזר לאף אחד,זה לא היה מקדם אותי לעבר החלמה.חלק מתהליך ההחלמה שלי הוא שאני מאמינה שאני אנצח את המחלה,ולא היא אותי.אני פשוט מסתכלת היום על החיים ממקום אחר,למדתי שאני צריכה מצות את החיים,כל הכעסים והשנאה ומה שאנחנו מכניסים לתוכנו הוא רעל.צריך ללמוד לשחרר,להסתכל על החיים בחיוך,ותמיד להודות שאנחנו חיות.לא ידעתי להעריך את זה לפני.
    טליוש,במסגרת עבודתי אני שומעת כל היום בעיות,אבל מה שמעניין אותי תמיד זה מהיכן אנשים שואבים את הכוחות לחיות,והיום הבנתי יותר שלחיים יש כוח עצום.היו ותמיד יהיו בעיות.החוכמה היא לדעת לנתב את זה לאפיקים של בסדר,זה המצב כרגע איך אני יוצאת ממנו כמה שיותר מהר וכמה שיותר מחוזקת.
    וזהו יקרות.זה כל העניין.תמיד לדעת שהעבר הוא חלק חשוב מאיתנו,אבל הבחירה של איך יראה העתיד שלנו הוא בידינו.יש לנו את הכוח הגדול ביותר-החיים-כדי לעשות את זה.אני מאמינה בזה בכל כולי.מקווה שכולנו נצליח לראות את זה וללמוד לחיות,כי אם מסתכלים לעומק לחיים יש הרבה מה להציע צריך פשוט רק לגעת בזה.
    שיהיה לכולנו סופשבוע נעים.וכמובן שאני אהיה כאן,תמיד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בוקר טוב!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי שלי

    קרן אור
    07/09/2007

    אנחנו שוב כותבות במקביל...
    איזה כיף לך! את נוסעת עם החבר???
    תעשי חיים יקירה,אני בטוחה שאח"כ תחזרי עם אנרגיות חדשות.
    אוהבת קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שישי שלום

    אור
    07/09/2007


    קמתי היום בתחושה עייפה שאחרי שיעור פילאטיס הפכה ליותר בריאה. יש תוכניות להיום, חברים ועוד חברים וחברים. בדיוק מה שאני צריכה.


    מרגיש לי כאילו אני רוה להיכנע לאנורקסיה של פעם,
    להגיד שאני בדיאטה. בגלל מה שהעלתי.
    אבל אני לא מסוגלת לתת לעצמי לאכול פחות ממה שאני אוכלת.
    אני בחורה שרוצה לאכול, פעם היה קשה להודות בזה.
    שכחתי את "אמנות" ההרעבה העצמית. וטוב שכך.

    מבטיחה לעצמי, מה שעלה בקלות גם יירד,
    פעם אנחנו למעלה ופעם אנחנו למטה.
    דיייי (זו אני צועקת על עצמי) לחשוב על זה :)
    אבל עם כל הכבוד לצעקות על עצמי, זה בטח הכל תלוי באיך שאני ארגש כשאני אתלבש בערב לארוחה חגיגית. אם החולצה תשב בלי להבליט ...

    לפעמים אני רוצה להתנצל בפניכן שאני דשה ולשה את הנושא יותר מדיי, אבל אז גם מרגיעה את עצמי, שבשביל זה הלוא אנחנו כאן. כדי לדבר בינינו על מה שלא מדברים עם אחרים, לא?

    אז זהו, שיהיה לכולכן סופ"ש מעולה,
    שבת מדהימה ומפנקת גם ברגעים הקטנים, ובעיקר בקטנים- זה הכי שווה.



    אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי אור יקרה

    קרן אור
    07/09/2007

    מה שלומך??אני רוצה להגיד לך שפעם ראשונה שאני ממש שומעת יותר את הרצון שלך להבריא.לפני כן להרגשתי כמובן הוא היה מעומעם קצת פחות בולט.ואני שמחה על כך יקרה.כל הכבוד.
    אל תתנצלי שאת כותבת כאן אנחנו באמת פה בשביל זה.ואני תמיד שמחה לשמוע ממך.
    את יודעת היום קראתי איזה משפט מעניין שכתב שהבניה אצלנו בשונה מבתים היא בניה מבפנים לבחוץ.קודם צריך בסיס טוב מבפנים ואח"כ תגיע הארכקטורה החיצונית.כמה שזה נכון.כשאתה מרגיש טוב מבפנים המשקל הופך לזעום יותר,ותאמיני לי שגם יורדים במשקל בסופו של דבר כי באמת קשובים לגוף,והגוף מאוזן,כך שגם כמה ימי חריגה אינם ניראים...
    אני בטוחה שהחולצה תשב יפה,כי את מבפנים תרגישי יפה.כל השאר ממש לא משנה.
    מאחלת לך שבת שלום,ואשמח לשמוע ממך.
    קרן אור
    אור-אני מאמינה שלא סתם בחרת לעצמך את השם הזה..הוא מחייב...חחח..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה :-)

    אור
    07/09/2007


    קראתי אתמול את המשל המפורסם על שני זאבים טוב ורע.
    השאלה במשל היא "מי מנצח, הזאב הטוב או הזאב הרע?" .. והתשובה היא- מי שאנחנו מאכילים....


    אני מאכילה את עצמי בהרגשה שאני שמנה, גם ברגעים אלה ממש,
    לעיתים רחוקות אני מרגישה אחרת.
    עבודה, זה מה שצריך :)


    תודה רבה, ואני אעדכן לגבי החולצה :)




    אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום