היי בנות!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • היי בנות!!
    קרן אור
    08/09/2007

    השינוי מהווה איום כשהוא נעשה לך,
    והזדמנות כשהוא נעשה על ידך!
    הסיכון הכי גדול הוא...
    לא לקחת סיכונים!
    המוח הוא כמו מצנח
    פועל במיטבו כשהוא פתוח.
    פסימיסט-רואי קושי בכל הזדמנות.
    אופטימיסט-רואה הזדמנות בכל קושי.
    אם תתמיד לעשות את מה שתמיד עשית,
    תגיע תמיד רק למקום שאליו כבר הגעת
    (ולרוב זה חרא של מקום)
    גם אם אתה נמצא במסלול הנכון,
    בסופו של דבר,מישהו ידרוס אותך אם...
    רק תשב שם.
    אל תיבהלו מהאתגר שלפניכן,
    גם הפסל של מיכאלאנג'לו,התחיל בתור בלוק.
    ניסוח הבעיה חיוני,לעיתים,יותר מפתרונה.
    לפני שתקטולנה רעיון,יש למצוא לפחות חמישה דברים טובים לומר עליו.

    והכי חשוב ונכון-אם את יכולה לחלום על זה,את יכולה גם לעשות את זה.

    שיהיה לכולנו שבוע טוב,של התחלה חדשה,של שנה של אושר ובריאות,והשלמה\קבלה עצמית
    אוהבת אותכן,
    קרן אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    היי בנות!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה ושבוע טוב גם לך! :-)

    אני
    08/09/2007


    יפה-יפה כתבת, וכעת כל שנותר הוא ליישם... והלוואי וזה היה כ"כ קל כפי שזה נשמע.

    מאחלת לך שבוע קל ובריא!

    3>

    לילה טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרן אור יקרה -

    שלי
    09/09/2007

    זה מקסים ומרגש, כרגיל, ומתאים כל כך לעיתוי - לפני שנה חדשה!
    אך כמו שכרונית כתבה - קשה ליישם...
    בכל מקרה, מזדהה עם דברייך. הרי כל עוד חששתי לקבל על עצמי את הסיכון שבהחלמה - סיכון כפול - מחד, להצליח "ולאבד" צורת חיים שנשענתי עליה זמן כה רב, מאידך, להסתכן בכישלון מאמצי ההחלמה -
    כל עוד חששתי מהסיכון, נשארתי תקועה ואומללה.
    והיום אני בהחלט אופטימית יותר, פתוחה יותר, מוכנה לעמוד באתגרים.
    תודה יקירה!
    ממה שהספקתי לקרוא נדמה שעבר עלייך סוף שבוע נעים, קצת מנוחה, הרבה משפחה. מקווה שאת מרגישה היטב ומלאת אנרגיה לחג המתקרב!
    אוהבת,
    שלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום