מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- היי בנות!!קרן אור08/09/2007
השינוי מהווה איום כשהוא נעשה לך,
והזדמנות כשהוא נעשה על ידך!
הסיכון הכי גדול הוא...
לא לקחת סיכונים!
המוח הוא כמו מצנח
פועל במיטבו כשהוא פתוח.
פסימיסט-רואי קושי בכל הזדמנות.
אופטימיסט-רואה הזדמנות בכל קושי.
אם תתמיד לעשות את מה שתמיד עשית,
תגיע תמיד רק למקום שאליו כבר הגעת
(ולרוב זה חרא של מקום)
גם אם אתה נמצא במסלול הנכון,
בסופו של דבר,מישהו ידרוס אותך אם...
רק תשב שם.
אל תיבהלו מהאתגר שלפניכן,
גם הפסל של מיכאלאנג'לו,התחיל בתור בלוק.
ניסוח הבעיה חיוני,לעיתים,יותר מפתרונה.
לפני שתקטולנה רעיון,יש למצוא לפחות חמישה דברים טובים לומר עליו.
והכי חשוב ונכון-אם את יכולה לחלום על זה,את יכולה גם לעשות את זה.
שיהיה לכולנו שבוע טוב,של התחלה חדשה,של שנה של אושר ובריאות,והשלמה\קבלה עצמית
אוהבת אותכן,
קרן אור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תודה רבה ושבוע טוב גם לך! :-)
אני08/09/2007
יפה-יפה כתבת, וכעת כל שנותר הוא ליישם... והלוואי וזה היה כ"כ קל כפי שזה נשמע.
מאחלת לך שבוע קל ובריא!
3>
לילה טוב!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקרן אור יקרה -
שלי09/09/2007זה מקסים ומרגש, כרגיל, ומתאים כל כך לעיתוי - לפני שנה חדשה!
אך כמו שכרונית כתבה - קשה ליישם...
בכל מקרה, מזדהה עם דברייך. הרי כל עוד חששתי לקבל על עצמי את הסיכון שבהחלמה - סיכון כפול - מחד, להצליח "ולאבד" צורת חיים שנשענתי עליה זמן כה רב, מאידך, להסתכן בכישלון מאמצי ההחלמה -
כל עוד חששתי מהסיכון, נשארתי תקועה ואומללה.
והיום אני בהחלט אופטימית יותר, פתוחה יותר, מוכנה לעמוד באתגרים.
תודה יקירה!
ממה שהספקתי לקרוא נדמה שעבר עלייך סוף שבוע נעים, קצת מנוחה, הרבה משפחה. מקווה שאת מרגישה היטב ומלאת אנרגיה לחג המתקרב!
אוהבת,
שלי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

