מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בוקר טוב!!!!!!!קרן אור09/09/2007
אני בלחץ לפני החג המתקרב יש לי המון דברים לעשות בעבודה,כי שבוע שעבר בגלל האורחים הכל נדחה...
שלי יקרה-שמחה לשמוע שנהנית,וכל הכבוד שעברו חלפו להן המחשבות על היטהרות.גם לי היה שבוע של אוכל,וקצת הרגשתי עם זה לא בנוח(כי זה היה הרבה מעבר לרגיל) ,אבל זה לא מה שישנה אותנו או יגרום לנו להשמין,לפעמים באמת צריך לדעת לזרום,החיים לא תמיד מתוכננים לפי איך שאנחנו נרצה,וזה בסדר.לא רק במישור הפיזי.
כרונית יקרה-מקווה שנרדמת יותר מוקדם אתמול,ושקמת לשבוע אנגטית יותר.אגיב יותר באריכות מאוחר יותר.
בלונדי-מה שלומך??מקווה שאת נהנית בטיול שלך,ושתחזרי עם חוויות ותמונות מהממות שנשטוף את העיניים...
אור,טליוש-מקווה שעבר לכן סוף השבוע רגוע.
שיהיה יום מקסים,ואני אהיה כאן שוב אחה"צ.
קרן אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שכחתי לעדכן...
שלי09/09/2007עשיתי עוד בדיקות דם, התוצאות תקינות. B12 לא מזהיר אך לא נראה חוסר. ואני מרגישה הרבה הרבה יותר טוב. בעקבות השיפור בהרגשה והבדיקות הרופא המליץ "לנוח" מבדיקות נוספות ומברורים ולבצע שוב בדיקות דם מקיפות עוד כמה חודשים. הוא מאמין שכל עוד אדאג לעצמי היטב הכל ילך וישתפר.
מנסה להאמין לו ולהרגע...
האמת היא שאני חושבת שצריך גם בדיקות דם להורמונים, אך מאחר ואני עדיין עם גלולות נגד הריון לא נראה לי שתהייה איזו משמעות לבדיקות. אז אחכה בינתיים עד לביקור הבא אצל הגניקולוג.
יום טוב יקירה, ותודה על הכל!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי שלי
קרן אור09/09/2007שמחה לשמוע ממך כל פעם עד כמה המצב הנפשי והפיזי מתחילים להתאזן.ויותר מכל שמחה מתוצאות הבדיקות ומההרגשה שהשתנתה.
לגבי הורמונים-אין טעם לבצע בדיקות כל עוד את על גלולות.ונראה לי שבאמת כפי שאני שומעת ממך,אין צורך ההדיקות נוספות.אני שמחה שעד כמה שקשה לך להאמין,ה"א לא עשתה לך נזק בילתי הפיך,את ברת מזל כמוני.עכשיו רק צריך לשמר את זה,ולהתחיל לטפל במחשבות.
אתן כל הזמן כותבות לי שקל לדבר הלוואי והיה קל לבצע.אז היני יש לך דוגמה חיה לכך,אני לא שונה מכל מישהי אחרת שנאבקה והצליחה.יש הרבה סיפורים כאלו,פשוט בדר"ב הם לא נכתבים מספיק לצערי..
יום נעים מקסימה,קרן אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה מלאכית שלי!
שלי09/09/2007תודה על הברכות והחיזוקים.
האמת היא, שאני עדיין סבורה שנגרם נזק ויודעת שיבוא יום (או ימים) והנזקים יעלו על פני השטח. אך למעשים שלנו יש מחיר, גם לאלו שלא היו לחלוטין בשליטתנו, ואני מתחילה להשלים עם זאת.
כיום, ההרגשה שהזקתי לעצמי באופן שעדיין לא ברור או ידוע, כבר לא גורמת לי להרים ידיים, אלא לנסות לשפר ולתקן את מה שיש. אני מאמינה שגם יגיע היום בו אלמד לסלוח לעצמי ולקבל את עצמי עם העבר הכואב וההווה הקשה.
ותמיד זוכרת שיש כאלו שגם ללא הפרעות ובעיות מיוחדות נתקלים באסונות ומחלות שונות, כך שבסך הכל אני בת מזל...
ואת דוגמא חיה ונפלאה לחיים בכלל!
ובלי קשר לכתוב כאן - מקווה שאת לא הורגת את עצמך עם ההכנות לחג... אצלי צפוי בלאגן גדול, משפחה באה לביקור ארוך, והפעם אין ברירה אלא להתחיל בצחצוח הבית, כביסות, קניות, ארגונים...
מאחלת לך הכנות קלות ונעימות!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי יקרה
קרן אור09/09/2007יש לי מזל אני כל חג עושה עם הוריי,ואמא שלי דואגת לכל,ההכנות אצלה כבר בעיצומם,וכל שנשאר לי לעשות זה לבוא בערב החג ולהנות מהמטעמים הנפלאיים!
מזל שאני לא צריכה להכין כלום,כי לא הייתי מגיעה לזה.גם כך סינג'רו אותה בגנים להכין עוגת דבש.פשוט הלחץ המרכזי הוא בעבודה,ובגלל הביקור וזה שהייתי חולה לפני יש לי עיכובים בפגישות עם לקוחות ובאיחוליי חג שמח,אבל כבר השלמתי מראש של"קטנות" יותר אלך אחרי החג,והלו"ז שלי שבדר"כ ספונטני כבר סגור עד סוף החודש...אבל לא נורא מיום רביעי עד ראשון יש לי שקט להתרענן ולנוח אז אעבוד קשה כמה ימים בידיעה שנשארו בסה"כ עוד יומיים.
את מארחת בחג???כל הכבוד לך,אם הייתי צריכה לעשות זאת הייתי משתגעת גם כך ביום הולדת של הילדים אני מקימה קייטרינג מרוב בישולים...(מנהג משפחתי הזוי יום שלם אני במטבח),כי גדלתי בבית שתמיד צריך להיות בו אוכל-אולי מישהו יבוא..אולי יהיה חסר...אני זוכרת שכל ארוחת צהריים ישנם שלוש סירים על הגז לפחות,ואמא שלי למרות שכולנו נשואים ממשיכה מתוך הרגל לעשות את זה גם היום...
טוב יקרה,אני הולכת להרדים את הילדים אכנס יותר מאוחר(בתקופה האחרונה אני נרדמת סביב 12 -1 זה משהו לא רגיל אצלי...)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהערב טוב קרן אור יקירה ואהובה!
אני09/09/2007
נכון, את צודקת. אתמול הלכתי לישון מוקדם. באחת וחצי. :-)
בכל אופן, היום אני מרגישה יותר טוב מאתמול, תודה. ועדיין, הגוף שלי כואב ודואב, ואני אנסה לפרוש מוקדם גם היום. אבל כרגע אני מנסה להתאושש אחרי ארוחה קלה ולהחניק בתוכי את הבחילה שגואה בי. אני חושבת שאני אצא קצת החוצה לסיבוב קל, לנשום אוויר אחר, לחשוב על מאורעות היום ולהוריד קצת את האוכל - ובכיוון הטבעי...
ולגבייך, יקירה - אל תילחצי יותר מדי. שוב - אני יודעת שקל לדבר, אבל אל תסחטי מעצמך את כל הכוחות, השאירי משהו לקרן אור. את עדיין אחרי מחלה וכדאי שתשמרי על הכוחות שלך. שיהיה לך המשך שבוע קל ולא לחוץ מדי.
{ואיזה מזל שאני לא צריכה להשתתף בסאגת הבישולים הזאת! עם החשק שלי לבשל עכשיו, בטח הכל היה יוצא דוחה (ואני יודעת לבשל!), אז מוטב כך}.
לילה טוב וליל מנוחה!
כרונית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

