היי קרן אור אני צריכה עזרה..

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • היי קרן אור אני צריכה עזרה..
    גיטה
    24/09/2009

    שלום קרן אור אני מקווה שתוכלי לעזור לי אני גיטה הבת של אולגה ואני סובלת מהפרעות אכילה,אנורקסיה היום לדוגמה בבוקר הכרחתי את עצמי לאכול לחמניה עם ממרח אבוקדו ואחרי זה האשמתי את עצמי על זה.. אני מצד אחד גאה בזה שאכלתי את הכריך ומצד שני אני מאשימה את עצמי אני אומרת את הכל לאמא שלי אולגה מתי שאני מאשימה את עצמי אבל זה חזק ממני כל ביס שאני לוקחת אני חושבת עליו ומאשימה את עצמי.. למה אכלתי את זה בכלל? אני צריכה עזרה בבקשה מקווה שתעזרי לי :]

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גיטה מתוקה

    נטע
    24/09/2009

    גיטה מתוקה.
    קראתי מה שאמך כתבה . אמא שלך נשמעת מאד טובה ומיוחדת וטוב שיש לך תמיכה מאמא.
    בת כמה את יקרה?
    את הולכת לבית ספר?
    איך את מרגישה עם החברים?
    מאד מאד הבנתי והזדהיתי עם מה שכתבת. האם כבר התחלת טיפול??? איך היה?
    האם את מרגישה מוכנה לקראת השינוי? והאישפוז?
    שיהיה לך החלמה מהירה וטובה. ואל תדאגי את תהיי בסדר. את חכמה את גיבורה ואת תתגברי. מאמינה בך.
    ונשמח לשמוע ממך:-)
    אוהבת
    נטע

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גיטה יקרה,

    קרן אור
    27/09/2009

    יקרה,אני מאוד מבינה אותך ואני יודעת כמה זה קשה כרגע עבורך לאכול,אבל אני רוצה להגיד לך שאני גאה בך! את מאוד צעירה,כל החיים לפנייך,ואפשר שתחיי אותם באושר.עשי את המאמצים,יש לך משפחה חמה ותומכת שרק רוצים לראות אותך בריאה שוב,כולם כ"כ דואגים לך,וגם אנחנו כאן בפורום,את מסוגלת להחלים.ואני חושבת שזה טוב שאת שלמה עם האשפוז הקרוב,אני בטוחה שתמצאי אותו יעיל.אני מבינה שזה קשה כרגע לעזוב את ביה"ס ולהתנתק מהחברים החדשים,אבל מה זה חודשיים-שלושה לעומת חיים אחרים,בריאים ומלאים אח"כ??הכול יחכה לך,אבל קודם כל את צריכה להבריא.וזה הזמן הנכון ביותר כרגע לעשות זאת.המשיכי לנסות.אכלי גם ולמרות הקולות שאומרים לך לא,שתפי את אמך ואחותך,העזרי בכל התמיכה והאהבה סביבך.את מסוגלת לכך!!
    ושתפי אותי,אני כאן וכמוני כל חברות הפורום כדי לתמוך ולעודד.
    שולחת לך חיבוק אמיץ,עוטף ואוהב,
    קרן אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום