מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- היי קרן אור אני צריכה עזרה..גיטה24/09/2009
שלום קרן אור אני מקווה שתוכלי לעזור לי אני גיטה הבת של אולגה ואני סובלת מהפרעות אכילה,אנורקסיה היום לדוגמה בבוקר הכרחתי את עצמי לאכול לחמניה עם ממרח אבוקדו ואחרי זה האשמתי את עצמי על זה.. אני מצד אחד גאה בזה שאכלתי את הכריך ומצד שני אני מאשימה את עצמי אני אומרת את הכל לאמא שלי אולגה מתי שאני מאשימה את עצמי אבל זה חזק ממני כל ביס שאני לוקחת אני חושבת עליו ומאשימה את עצמי.. למה אכלתי את זה בכלל? אני צריכה עזרה בבקשה מקווה שתעזרי לי :]
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גיטה מתוקה
נטע24/09/2009גיטה מתוקה.
קראתי מה שאמך כתבה . אמא שלך נשמעת מאד טובה ומיוחדת וטוב שיש לך תמיכה מאמא.
בת כמה את יקרה?
את הולכת לבית ספר?
איך את מרגישה עם החברים?
מאד מאד הבנתי והזדהיתי עם מה שכתבת. האם כבר התחלת טיפול??? איך היה?
האם את מרגישה מוכנה לקראת השינוי? והאישפוז?
שיהיה לך החלמה מהירה וטובה. ואל תדאגי את תהיי בסדר. את חכמה את גיבורה ואת תתגברי. מאמינה בך.
ונשמח לשמוע ממך:-)
אוהבת
נטע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגיטה יקרה,
קרן אור27/09/2009יקרה,אני מאוד מבינה אותך ואני יודעת כמה זה קשה כרגע עבורך לאכול,אבל אני רוצה להגיד לך שאני גאה בך! את מאוד צעירה,כל החיים לפנייך,ואפשר שתחיי אותם באושר.עשי את המאמצים,יש לך משפחה חמה ותומכת שרק רוצים לראות אותך בריאה שוב,כולם כ"כ דואגים לך,וגם אנחנו כאן בפורום,את מסוגלת להחלים.ואני חושבת שזה טוב שאת שלמה עם האשפוז הקרוב,אני בטוחה שתמצאי אותו יעיל.אני מבינה שזה קשה כרגע לעזוב את ביה"ס ולהתנתק מהחברים החדשים,אבל מה זה חודשיים-שלושה לעומת חיים אחרים,בריאים ומלאים אח"כ??הכול יחכה לך,אבל קודם כל את צריכה להבריא.וזה הזמן הנכון ביותר כרגע לעשות זאת.המשיכי לנסות.אכלי גם ולמרות הקולות שאומרים לך לא,שתפי את אמך ואחותך,העזרי בכל התמיכה והאהבה סביבך.את מסוגלת לכך!!
ושתפי אותי,אני כאן וכמוני כל חברות הפורום כדי לתמוך ולעודד.
שולחת לך חיבוק אמיץ,עוטף ואוהב,
קרן אור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

