שלום יפות שלי!!!! בוקר טוב!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום יפות שלי!!!! בוקר טוב!!
    בלונדי
    10/09/2007

    שלון לכל המקסימות של הפורום הכי מקסים בתבל!!!
    מה שלום כולן??
    אני מאוד מקווה שכולכן עומדות על הרגליים ומחזיקות מעמד כי "שמעתי" פה כי כרונית לא מרגישה טוב, קרן אור עדיין לא מרגישה טוב.. ואני מקווה שכל השאר- פיזית- מרגישות נהדר!!!
    אז קודם כל נאחל לכולכן להפסיק מייד עם התחלואים כי ערב החג בפתח, ועליכן להיות בריאות כמו שור!!

    שלינקה- הבנתי שאת מארחת!!! כל הכבוד לך! זו משימה לא קלה ואני מקווה שתהני מאוד עם חברייך המסובים לשולחן החג! וכמה טוב שאת פטורה מבישולים...
    אני מבינה שהיה לך טיול מקסים ואני כל כך שמחה לשמוע על כך. ואני גאה בך שאכלת עם כולם, ולא נכנעת ללחצי הראש החולה!! כל הכבוד, זו ממש התחלה יפה לשנה החדשה הבאה עלינו לטובה! המשיכי כך יקירה!!! אין לי מילים!!

    קרן אור- יאללה, שייגמר לו השבוע הקצר ותלכי לבית הורייך ליהנות ממטעמי החג! אני מתחילה להזיל ריר רק מלחשוב על השולחן העמוס שיהיה לכם שם..כמה אני מקנאה... חחח!! מקווה שתתחזקי במהרה ותתייצבי כמו חדשה לערב החג!!

    כרונית- ינשופה שלי!!! מה שלומך? את יודעת שאכלתי גרנד סמיט וחשבתי עלייך? חחח!
    הבנתי שאת לא בקו הבריאות!! מה קרה? אני מקווה שאת כבר מרגישה יותר טוב ותתחזקי גם את לקראת החג. אני לא יודעת היכן את מתכוונת לחגוג אך מקווה שתגיעי לשם עם כוחות מחודשים!
    ואני עדיין מחכה למייל ממך...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    אור- מה שלומך? איך מצב הרוח? ומה קורה בכלל??

    ואנחנו חזרנו אמש מהטיול שלנו. היה מקסים. היה מדהים. היה מחייה נפשות. ארץ חדשה, אנשים חדשים, נופים עוצרי נשימה, טיול מהסרטים!!! הייתה לי נפילה קטנה ביום הראשון, אך לא נתתי לזה להפריע והמשכתי הלאה בראש מורם ובנכונות לטעום מכל מה שהארץ הזו הציעה לנו (תרתי משמע). קצת אכזבתי את עצמי אבל לא יכולתי להתבשל בזה, וזה לא קרה יותר, מלבד הפעם ההיא ביום הראשון...
    בילינו, טיילנו המון ברגל, היינו בשווקים צבעוניים, הסתובבנו בסמטאות, פגשנו אנשים מכל העולם, טעמנו מאכלים חדשים ומעניינים..בקיצור- עשינו חיים משוגעים כמו שלא חשבנו מעולם שנעשה..

    מה שכן- ראינו הרבה מאוד אנורקסיות במצב מוות מתקדם. יש לי צמרמורת כעת רק מלכתוב על כך. ראינו שלדים מהלכים שבקושי סוחבים את עצמם. אני לא יכולתי לראות את זה. זה עשה לי רע פיזית. לקח לי כמה דקות לשבת ולהתגבר על המראות הקשים. זה כמו השלדים שהילכו איתי במחלקה באשפוז, אך הפעם אני כבר לא מסוגלת לקבל מראות שכאלה. הזדעזעתי שאין לי אפילו כיצד לתאר. האנורקסיה שם מסתתרת בכל פינה. זה מפחיד מאוד!!!

    והנה אני כאן, כבר עם הקפה של הבוקר. מילאתי כבר מכונה כביסה, הספקתי להשליט קצת סדר בבלאגן.. ואני מחכה לראות מה יילד יום... ומה אעשה היום...

    אז לכן יקירותיי- מאחלת יום נפלא ואני אשמח מאוד לשמוע מכולכן פה. אני פה ואהיה פה גם כל הלילה (בעלי עובד) אז דברו איתי!! התגעגעתי מאוד!!

    אוהבת אתכן-
    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום יפות שלי!!!! בוקר טוב!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי בלונדי

    קרן אור
    10/09/2007

    את מוזמנת לערב החג,תעשי גיחה..זה קטן עלייך,מטיילת יקרה.אין לי אוכל מרוקאי(זה הצד של בעלי) הוריי ממצרים,ויש לי אפילו אופק תימני(ואת זוכרת איך אני ניראת-פולניה לגמריי...)-מרגישים את הדם החם די מהר...חחח...
    אני כבר מחכה לחג,מחכה לנוח קצת,למרות שכל מה שעושים זה לאכול ולישון.אבל זה יותר טוב מהלחץ הכללי שלי בתקופה זאת..
    אמא שלי באמת מגזימה עם ארוחת החג.ההורים שלי דתיים,ובשבילם חג זה סעודה של 10 מנות לפחות.ואני חולה על האוכל הזה,למרות שתמיד אחרי החג אני מקבלת בחילה רק מלחשוב על האוכל...
    גם אני נתקלת באנורקסיות הרבה בתקופה האחרונה,ואת יודעת לחשוב שרציתי פעם להיות כזאת...מפחיד...זה לא מושך אותי,אולי בגלל העובדה שמלבד העובדה שזה נראה רע,אני יודעת עד כמה סבל זה מצריך,ולמה זה גורם.לא הייתי מוכנה לחזור לזה לעולם,בשביל אף אחד.הלוואי וזה לא היתה מגיפה,זה כואב לי כל פעם מחדש להיתקל בזה.
    הבנתי שהיתה לך נפילה,לא נורא.העיקר שאת חושבת "בריא" וכל המראות הללו כבר לא קוסמים לך.זה מראה שאת הרבה מאוד קדימה.
    טוב יקרה אני חייבת לאסוף את הילדים עוד מעט,אבל בטח אני אהיה כאן עד מאוחר,כי יש לי מצגת(שוב) להכין עד מחר,ואני ממש לא בכיוון לעבוד כרגע על פאוואר פוינט,אני מנסה לדחות הקץ,אבל הוא כבר מגיע...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • את מדהימה!

    שלי
    10/09/2007

    לא הבנתי בדיוק למה התכוונת ב"נפילה קטנה", אך כרגיל, נפלא לשמוע איך את קמה וממשיכה הלאה, עם הרבה אופטימיות, ללא יאוש, וללא יסורים עצמיים מיותרים.
    שמחה מאד שנהנת, זו פתיחה נפלאה לשנה החדשה!
    בנוגע לשלדים מהלכים - היום הייתי באוניברסיטה, המתנתי לפגישה וישבתי שעה ארוכה בקפיטריה. לאורך הזמן הזה חלפו על פני שלושה שלדים מהלכים, שלוש צעירות שכל מי שנפלה אי פעם למחלה הזו יכולה לזהות מייד את מצבן האנורקטי. חיוורות, כתפיים שמוטות, הבגדים נופלים מהן, מבט מעורפל ופנים כמעט חסרות הבעה.
    כואב כל כך לראות את זה.
    ומצד שני, בשולחנות סביבי ישבו בחורות עליזות, נרגשות לקראת תחילת שנת הלימודים, זוגות ושלישיות של סטודנטיות שנפגשו לארוחת צהריים ואכלו בשמחה סנדביצ'ים, מאפים, פסטות.
    ולשם שינוי היה לי ברור כל כך לאיזו קבוצה אני רוצה להשתייך. ולא רק "בכאילו" - אוכלת אך מייסרת את עצמי, אוכלת ומקיאה.
    ובכל זאת, במקום להצטרף לחגיגה ולהתענג על איזה סנדביץ' גדול חזרתי הביתה להכין לי ארוחת צהרים מאוזנת ומבוקרת...
    אך בכל זאת, יש התקדמות...
    בכל מקרה, הבחורות ההן הזכירו לי החלטה שקיבלתי לפני כמה חודשים - אם אשאר באוניברסיטה, אם אמשיך ללמוד ואתחיל ללמד, אמצא עוד כמה נשים ואקים שם קבוצת תמיכה להפרעות אכילה. או סדרת הרצאות, או קו חם. כל כך הרבה סטודנטיות סובלות ואף אחד שם לא עוצר אותם. כולם רואים איך הן פוגעות בגופן ובסיכויי ההצלחה שלהן, ממש כמוני, ואני ממש מרגישה שזה מקום נכון ליוזמה שכזו.
    מה אתן חושבות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי שוב

    קרן אור
    10/09/2007

    אני חושבת שברגע שתעשי זאת,את קוראת לי ליוזמה המבורכת הזאת.
    כשלמדתי רפואה,למדו איתי עוד כמה אנורקטיות,הפרדוקס בהתגלמותו לא??את אחת מהן שמעתי מקיאה בשירותים,אחרי התענגות בקפיטריה כמו שאת מתארת...עצוב...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום