היי מדהימות!!!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • היי מדהימות!!!!
    קרן אור
    11/09/2007

    אני לא אהיה כאן היום בערב,יש לי חתונה של משפחה קרובה,ובטח נדבר כאן מחר,אבל רציתי להגיד לכל אחת ואחת מכן שנה טובה,שתהיה שנה של בריאות,החלמה,וקבלה עצמית.כי ממה שהכרתי אתן מדהימות ומושלמות כמו שאתן,ואני רוצה להודות לכולכן על הבמה שאתן נותנות לי,וכ"כ כיף לי כל הזמן לקרוא את מה שאתן רושמות...מקווה שנתחיל בשנה הזאת להניע את הגלגלים ושכל מה שרצינו יצליח לקרום עור וגידים.
    אוהבת מאוד כל אחת ואחת מכן,
    קרן אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    היי מדהימות!!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום שלום לקרן אור!!

    בלונדי
    11/09/2007

    מה שלומך יקירה?
    לא שמעתי ממך מזמן...
    אני מקווה שאת מרגישה טוב, ומכייפת לך לקראת החג הקרב ובא..

    מאחלת לך יום נפלא ותהני בחתונה.. איזה כייף...

    אוהבת תמיד
    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה, מקסימונת!

    אני
    12/09/2007


    מה שלומך, קרן אור? שמחתי לקרוא שהבחילות חלפו. אני מקווה שמכאן ואילך רק תתחזקי עוד ועוד. אני מבינה שאת כרגע בחתונה, או כבר בדרך הביתה, אז איך היה? משהו מיוחד? וסליחה על השאלה המפגרת, אבל אכלת שם משהו? אני שואלת כי לי יש איזשהו פחד מאוכל של אולמות/גני אירועים. גם בגלל ההפרעה, כמובן, אבל גם בגלל הפחד לחטוף קלקול קיבה, וזה הרי תסריט לא נדיר במיוחד...

    אני די בסדר, מרגישה טוב יותר מאתמול. היום התרוצצתי הרבה אחרי העבודה וחזרתי מאוחר. קיוויתי למצוא מציאות ואולי למצוא לי בגדים בהזדמנות, אך בסופו של דבר חזרתי בידיים ריקות הביתה.

    בעבודה "הרמנו כוסית" בצוות מצומצם, ואף הזמנו אוכל מבחוץ לכבוד האירוע. ועכשיו - והרי החדשות - גם אני השתתפתי באוכל הזה מבחוץ... וזה עבר לי בסדר, אך עם קצת חריקות מיותרות. מצד אחד היה כיף להרגיש ולהיות כמו כולם, אך מצד שני - נו, על מי אני עובדת? שאני אוכל מזון "אסור" ולא יתקפו אותי מחשבות רעות?? אבל לא נורא, יעבור לי. העיקר שנגעתי ביחד אתם באוכל - משהו שלא הייתי עושה עד כה. אז הרי לך סימן חיובי.

    מתוקה, שיהיה לך לילה טוב ורגוע ויום "חלק" מחר ללא לחצים!

    ובזהירות עם כל הסידורים, כן?...

    ממני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום