אני רותחת מזעם!!!!!!!!!!!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אני רותחת מזעם!!!!!!!!!!!!
    בלונדי
    11/09/2007

    בנות, למישהי יש מושג איך מתמודדים עם גיסה מהגיהנום????
    כי אני פשוט עומדת לשבור פה משהו!!!
    אני רותחת מזעם!!
    ואני לא יודעת כבר מה לעשות עם החוצפה שלה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    אני לא יכולה לתאר לכן מה אני מרגישה!!!!

    ברגשות רתיחה אלה, מאחלת לכולכן המשך יום נעים ולא מרתיח!!

    בלונדי,
    שעומדת להתפוצץ מזעם, בגלל אפסית מאופסת שלא שווה יריקה!!! כמה נורא, נכון?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אני רותחת מזעם!!!!!!!!!!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בלונדי יקרה

    קרן אור
    11/09/2007

    לצערי יקרה,יש לי יותר ממושג.רק בסוף השבוע האחרון הייתי במצבך.אני לא יודעת על מה מדובר,אבל אני יודעת עד כמה יש אנשים שהם פשוט רעים,ואני מרחיקה את עצמי מהם!(כבר שלוש שנים)
    מה שעוזר לי זה לחשוב מה מניע אותה-הקנאה.ועד כמה כנראה היא מרגישה מאוימת,וזה ממגיע ממקום של דימוי עצמי נמוך מאוד.
    תכעסי לכמה דקות,ואז תנשמי עמוק ותסתכלי על זה ממקום כזה,פשוט תרחמי עליה,שהיא צריכה להיות כ"כ רעה כדי לקבל תשומת לב!
    בעבר זה היה פוגע בי ברמות כאלו,שהייתי פוגעת בעצמי.זה כמעט גרם לגירושים ביני לבין בעלי כל הסכסוך המשפחתי הזה,ואז אני עוצרת וחושבת שזה בעצם המטרה שלי,וזה כשלעצמו לא נותן לי לאפשר לה את זה.
    אשמח לשמוע יותר אם בא לך,את מוזמנת לכתוב לי למייל,אני יודעת שלא יהיה ל נוח כאן בגלל החשש מזיהוי,אז תרגישי חופשי אני כאן(ואם תכף אצא לחתונה אשיב לך כשאחזור)
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה מקסימה!!

    בלונדי
    11/09/2007

    אני יודעת שאת מבינה אותי טוב מאוד.
    אני כבר לא מסוגלת לסבול את היחס המתחצף שלה!! אני לא יודעת כבר איך להתמודד עם זה.
    ואני לפעמים תופסת את עצמי מוציאה את הזעם על בעלי, כאילו שבגלל שהיא אחותו (לא ברור איך יצאו שני ילדים כ"כ שונים לאותם הורים) הוא אשם. אני יודעת שהוא לא אשם ואני לא מאשימה אותו בכלום. הוא סבל ממנה כל השנים.. בת זונה!!!! (סליחה) ואני מנסה שלא לכעוס עליו ושהיא לא תצליח לסכסך בינינו.
    אני מתעבת אוה וגם בעלי. והיא כ"כ רעה וקנאית, כי אין לה פשוט כלום בחיים!! בית גדול וכסף לא אומר שהיא מאושרת! להיפך. היא ממורמרת ולכן מוציאה את הרוע על כולם!!

    אני אכתוב לך למייל... מצטערת, זה לא לכאן!!

    ועד אז- תהני לך בחתונה ותאכלי אוכל טוב וטעים כמו שיש רק בחתונות...

    תודה מתוקה,
    אוהבת
    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בלונדי יקירה

    שלי
    11/09/2007

    אף אחד ואף אחת לא שווה את העצבים והכעס האלו!
    אמרת בעצמך - היא קנאית ומרושעת. תאמיני שהיא סובלת מספיק רק מלהיות עצמה, ועדיף להתעלם ממנה.
    מזדהה איתך מאד, למרות שלא מדובר ביצורים מפלצתיים שכאלו המשפחה של בן זוגי לא קלה כלל. וכשיש איזה פיצוץ ביני לבין משהו מהם, הכל יוצא עליו, כאילו הוא האשם. כך שהמצב מוכר לי מאד.
    אז בנתיים פשוט תהני מהעובדה שאת רוחקה ולא צריכה לפגוש אותה מחר בארוחת חג!
    כוס תה ונשימות עמוקות, זה כל מה שאני יכולה להציע...
    וסיכוי סביר שמחר בלילה, לאחר הארוחה אצלנו, אופיע כאן עם הודעה דומה... (-:

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה שלינקה!

    בלונדי
    11/09/2007

    אפילו כשהיא ביבשת אחרת היא מצליחה להוציא אותי ואת בעלי משפיות!!

    אבל את צודקת, היא זוועתית ולא שווה יריקה אפילו. סתם קנאית מרושעת ואני שמחה שאתם מבינות אותי!!

    ואני מאחלת לך שלא תכתבי הודעה דומה כאן מחר בערב.

    נשיקות יקירה, וקראי מה כתבתי לך למטה!!

    אוהבת
    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום