שלום:)

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום:)
    just_dance
    11/09/2007

    היי לכולן,
    המבחן בדיוק עוד שבועיים והחרישה שוברת שיאים. כל ככככך נמאס לי אבל תכלס רואים תוצאות:) בשתי הסימולציות האחרונות ממש השתפרתי (90% בקידום למי שמכירה).
    קפצתי להתעדכן ולעדכן (איזה כיף לשמוע חדשות טובות כאלה מרורי..).
    מאז שההורים חזרו נראה לי שאני באמת אוכלת בסדר (2 ארוחות ביום), החלטתי שאני לא אתן לזה להרוס לי ת'פסיכו. אז בינתיים אני אוכלת (נראה לי שאפילו עליתי קצת). אני יודעת שזה לא פתרון אבל זה עדיף מכלום.
    ובהזדמנות זאת אומר לכן-
    שנה טובה!
    שתהיה לכולנו שנה טובה, בריאה ושמחה יותר!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום:)

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה טליו'ש!

    אני
    11/09/2007


    מאד נחמד לשמוע שאת אוכלת שתי ארוחות מסודרות ביום. הלוואי ותמשיכי כך גם לאחר המבחן. אני מקווה שאת לא חורשת מזימות קיזוז ליום שאחרי המבחן, כי זו תהיה טעות שתפיל אותך עוד יותר. אז אם באמת מסתובבות לך בראש מחשבות כאלו (חס וחלילה) - אנא השקיעי מאמץ בלהילחם בהן מתוך הידיעה וההבנה כי זאת רק אשליה וטעות.

    אני מאחלת לך לימודים נעימים ומועילים עד כמה שאפשר והרבה כוחות חיוביים ומחזקים להמשך!

    תודה על איחולייך ושתהיה לך שנה טובה ומוצלחת וחג שמח!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום טליוש!

    בלונדי
    11/09/2007

    אני שמחה לקרוא שאת מצליחה גם לאכול בין כל הלימודים האלה.
    מאחלת לך שנה טובה ומתוקה ושתהיי בריאה וחזקה, ותחשבי על עצמך קודם כל, מאשר על כל דבר אחר!!

    חיבוקים
    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום