שלום בנות!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום בנות!!
    בלונדי
    11/09/2007

    איפה כולן?
    כנראה עסוקות...
    גם קצת מאוחר כבר אצלכן..

    אז אני פה, ומחר חג. כבר הכנתי מתנות שתגענה מחר למשפחה לכבוד השנה החדשה ואני מקווה שהם ישמחו..

    בארוחת הערב אכלתי יותר מידי עגבניות (מכורה לעגבניות) וכעת הכל מאיים לעלות למעלה...אוףףף, שונאת את זה!

    אתן בטח מתכוננות לערב החג מחר, כל אחת והכנותייה.
    ואני הולכת לחפש לנו מסעדה טובה שנלך לפקוד את שערייה מחר, בעוד שכולם בארץ יהיו מסובים לשולחן החג.
    כי קצת עצוב לנו...חג ואנחנו לבד...
    אז נפנק את עצמנו בארוחה טובה... מגיע לנו!!!

    אני מחכה לראות אולי יגיע אות חיים מאחת מכן..

    ואם לא- לילה טוב וחלומות פז!

    אוהבת

    בלונדי!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום בנות!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לילה טוב בלונדי!

    אני
    11/09/2007


    מה שלומך ואיך המרגש? הבנתי שיש בעיה עם הגיסה. מקווה שהעניין ייפתר בקרוב, ואם לא - פשוט נתקי מגע עם מי שמפריע לך. אני יודעת שדרך ההתעלמות היא הכי מעצבנת את הצד שתוקף, האמיני לי. נכון שלפעמים אי אפשר לנתק מגע לגמרי, אך כן אפשר להתרחק, כך שאם היא גורמת לך רע באיזושהי צורה - תפסי מרחק. אף אחד לא ירוויח מן העצבים שלך, ובטח שגם את לא.

    היום סיירתי לי באחד הרחובות הראשיים (והמכוערים) כאן, ופתאום ראיתי את הדוכנים האלה של פעם, הדוכנים של כרטיסי הברכה המקושטים של פעם... נתקפתי בגל-גלון של נוסטלגיה קטן, וגם חשבתי עלייך, כי אני זוכרת שכתבת שאת אוהבת לקבל אגרות בדואר...

    יקרה, בעוד כשעה אשגר אלייך תשובה למייל, ובינתיים אאחל לך המשך לילה טוב ורק מחשבות חיוביות ונעימות!

    אוהבת,

    אני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי כרונית יקירה!!

    בלונדי
    11/09/2007

    איזה כייף שחשבת עלי כשראית אגרות ברכה. אני מתה על זה.. זה מזכיר לי את הילדות. וגם "פרסים" אם את זוכרת אותם... חחח

    כן, יש בעיה רצינית עם גיסה מהגיהנום. אבל אין כל מצב להתרחק, לצערי הרב. ז"א- אני לא מתקרבת מרצוני החופשי אלא רק כאשר אין ברירה, וזה מצריך התקרבות כלשהי. אם זה היה תלוי בי לא הייתי בכלל פוזל לכיוונה או לכיוון בעלה המזוויע, אך הם משפחה קטנה ואין עוד אחים, וזה מה יש. ולכן אנחנו חייבים לשמור על שלום קר. אין מה לעשות.
    אבל קשה לי איתה מאוד, ואני לא יכולה להתרגל אליה. כולם חיו איתה כבר שנים, גדלו איתה. ואני לא! ואני לא רגילה ליחס כזה.

    בכל מקרה, זו בחורה אומללה ואני מרחמת עליה!! זה הכל.

    ובאשר אליך- מה שלומך? איך עבר יומך?

    טוב, אני מחכה למייל שלך.

    ועד אז נשיקות!!!

    בלונדי!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום