ועוד משהו...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ועוד משהו...
    קרן אור
    12/09/2007

    אתמול דיברתי עם הפסיכולוגית שלי אחרי הרבה זמן שלא היינו בקשר,וזה עשה לי משהו בפנים,קשה לי להסביר אותו..כל הטיפול רץ לי בסרט קדימה,והרגשתי פתאום כמה אני מתגעגעת,למקום הזה,המקשיב הנוח.היא שאלה איך אני עם ה"א,אמרתי לה שאני כבר "בריאה" לא מדברת עם האוכל,היא אמרה ששומעים.אבל לא באמת הייתי שם,כ"כ רציתי ללכת אליה באותו הרגע,למרות שאין לי מה להגיד לה.וזה עורר אצלי את הצורך לכתוב,עוד לא הגעתי לזה(בגלל החתונה),אבל נראה לי שאעשה את זה היום.נשמע מוזר????
    אשמח לשמוע מה אתן חושבות.
    וכרונית-אני מבינה שמשהו עובר עלייך,יש בך שקט חרישי כזה,שפחות מאפיין אותך,אשמח לשמוע ממך יקרה,באמצעים הנוחים לך.
    אני עוד לא אומרת לכן חג שמח,כי בטח אתגעגע אליכן עוד לפני הערב אז אהיה כאן אחרי ארוחות הבוקר של הילדים...
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ועוד משהו...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרן אור יקרה

    שלי
    12/09/2007

    זה כלל לא נשמע מוזר.
    הרי כולנו זקוקים לאוזן קשבת, לתמיכה, למשהו שמבין וגורם לנו להרגיש שהוא לגמרי בצד שלנו. ואני מאמינה שבחיי היומיום הכה עמוסים שלך, גם אם מספקים ומאושרים, אין לך את הזמן לדרוש לעצמך את ההקשבה והתמיכה הזו.
    וברור שהשיחה תעלה זכרונות ישנים ומצוקות כואבות, הרי הילדה שהיתה כה חולה היא חלק ממך, אי אפשר להרוג אותה... וכמו שכולנו יודעות, מסוכן מאד לשכוח אותה לחלוטין.
    אז ראי את השיחה הזו כעוד תזכורת לדרך הארוכה והמדהימה שעשית, כמה השתנת מאז, כמה השתפרת מאז.
    ואין עיתוי טוב יותר לטפיחה על השכם מאשר ראש השנה!
    שנה טובה מתוקה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה יקרה!

    קרן אור
    12/09/2007

    אני מניחה שגם חשבון נפש אמור לאפיין את תחילת השנה...
    לא הספקתי לנקות היום את הבית וזה קצת מבאס אותי(בעלי עובד והילדים לא מתכוונים לתת לי לנקות...),אז פרסתי עכשיו מפות חדשות ולבנות,פיזרתי פרחים והדלקתי בכל האששיות נרות...
    ועכשיו אני מתחילה להרגיש את אווירת החג.
    מאחלת לך שנה טובה ומקסימה ואני מקווה שככל שהשנה תתקדם,את תהיי במקום אחר,בריאה ומאושרת יותר.
    תודה יקרה.חג שמח!!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דרך נפלאה להתחיל את השנה החדשה!

    שלי
    12/09/2007

    פחות פרפקציוניזם, פחות שליטה, קצת יותר בלאגן ולכלוך!
    אל תהיי מאוכזבת יקירה, הרי קצת בלאגן בבית הוא סימן לחיים בבית.
    ערב נעים לכל המשפחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כ"כ מבינה אותך, קרן אור!!

    בלונדי
    12/09/2007

    מבינה לגמרי את המקום שרוצה את התמיכה והחיבוק של הפסיכולוגית..
    כי גם אני מאוד מתגעגעת לזה..
    אין מה לעשות, היא הייתה שם בשבילנו בזמנים הכי קשים שלנו, וזה נראה לי אך טבעי להתגעגע למקום ההוא..

    אני שמחה שנהנית בחתונה ורקדת והשתוללת, וגם אכלת! כל הכבוד!

    ואני מצטרפת לדברייך בשביל כרונית- אני גם דואגת לה קצת כי היא לא נשמעת כתמול שלשום!!

    ואיזה כייף לך בכל אווירת החג הבייתית הזו שעשית לך שם...אחח אני מקנאה, אבל קנאה טובה...חחח לא כמו הגיסות שלנו, חלילה!!

    טוב יקירה, תהני לך מאווירת החג ושיהיה לך יום נפלא!!

    אוהבת,
    בלונדי!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום