ערב טוב וחג שמח!!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ערב טוב וחג שמח!!!
    בלונדי
    12/09/2007

    אתן בוודאי בעיצומן של ארוחות חג משפחתיות...

    ואני חזרתי מחדר הכושר, התקלחתי, הכנסתי בגדים למכונת כביסה, הכנתי קפה שחור + שוקולד והנני כאן!!

    ועוד מעט נתחיל להתארגן לחפש לעצמנו דרך נאותה לחגוג את ערב השנה החדשה..

    דיברנו עם המשפחה וכמובן שעלו לי דמעות בעיניים מרוב געגועים..אבל אף אחד לא שמע.. והכל בסדר.

    אז מקווה שאתן נהנות לכן ותבואו לספר איך היה ואילו דברים טעימים אכלתן!!

    אוהבת
    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ערב טוב וחג שמח!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי בלונדי

    קרן אור
    12/09/2007

    הי יקרה,חזרתי לא מזמן מארוחת החג.היו דברים טעימים כמו שרק אמא יודעת להכין.החריימה המדובר,לוביא,במיה,קציצות לוף,ריבות מדהימות,בקלוואה,כונפה וכד'.בקיצור אני הרי חייבת לטעום מהכל.ועכשיו אני מתחרטת כי יש לי בחילות איומות,עד כדי כך שאפילו הסתננה לי מחשבה לראש להקיא ולגמור עם זה...כ"כ הרבה שנים לא היה לי את זה...בקיצור,אני לא אכנע לזה אני אלך לשכב במיטה להרים את הראש.לקחתי עכשיו גם כדור פרמין,הוא בטח יתחיל לעבוד והבחילה תעלם..
    בקיצור אני נכנסת לישון,היתה לי תקופה עמוסה ולחוצה בשבועיים האחרונים,ונראה לי שזה מתחיל לתת את אותותיו,אז אני הולכת לישון ובטוחה שמחר אקום רעננה.
    אז תהני לך בארוחת הערב.
    ואני מקווה שכולן סיימו את הערב בסדר,וללא גיחות מיותרות לשירותים...אני מאמינה שיהיה בסדר.
    וכרונית-לא שמעתי ממך יקרה,תני אות חיים...התגעגעתי....
    לילה טוב משפחתי,
    אוהבת קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום