בוקר טוב לכל היפות!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בוקר טוב לכל היפות!!
    בלונדי
    13/09/2007

    מה זה צריך להיות?
    איפה כולכן?
    עדיין ישנות?
    מתפנקות במיטה?

    טוב מותר לכן..יש לכן חופש היום, סוף-סוף!!! מעולה.

    השכמתי קום. אנחנו יוצאים קצת לטייל. לא טיול רחוק, אלא רק פה באיזור, בשל מגבלות העבודה.. אבל לא נורא! העיקר שמטיילים קצת.

    אמש היה לי קשה להתעלם מהאוכל שעלה לי בעת שניסיתי להרדם, וכמעט שהלכתי להקיא. אבל לא נכנעתי לזה, ואני ממש שמחה על כך.

    מאחלת לכולכן יום חופש-חג נעים ומהנה עם המשפחות שלכן.

    ונשתמע בהמשך!

    אגב- זה מאוד מוזר לפתוח את הפורום ולגלות כי אף אחת עוד לא ביקרה פה הבוקר.. לא רגילה לזה! חחח..

    יאללה מקסימות,
    חיבוקים,
    ממני- בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בוקר טוב לכל היפות!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר טוב גם לך!

    אני
    13/09/2007


    אני כ"כ שמחה לשמוע שעבר עליכם ערב מהנה אתמול, למרות הצלילים הצורמים שהתחילו אותו. אני מבינה שזה החג הראשון שלכם בארץ נכר, הלא כן? אף פעם לא הייתי בחג בחו"ל, אני מניחה שהייתי מרגישה קצת מוזר, אולי אפילו דוק של עצב... אבל אני מניחה שהייתי מחפשת לי רוח יהודית או משהו כזה, אני יודעת?... מצד שני, אולי לא הייתי עושה כלום, כי אני די פסיבית לאחרונה...

    ואני מאד גאה בך על התמודדותך אתמול!!! כל הכבוד על שלא הקאת וששמרת הכל בתוכך! באמת כל הכבוד! טפחי על שכמך והוסיפי לך שני כוכבי זהב במחברת!! אני מאשרת לך! :-)

    ובאמת גם אני תוהה - איפה כולן?? אני מקווה שהדממה הזאת לא מרמזת על התפתחויות לא כ"כ מבורכות, אבל גם אם כן - בואו ושתפו אותנו, כי בשביל זה אנחנו פה!

    טוב,בלונדי, אני אפנה עכשיו לעיסוקיי בשעות האור (...), ואנחנו נשתמע בערב.

    המשך חג שמח!

    כרונית.



    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום