הצילו:(

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הצילו:(
    just_dance
    13/09/2007

    הבטן שלי השתגעה לחלוטין
    כבר כמה ימים אחרי שאני אוכלת יש לי כאבי בטן איומים עירוב של בחילה/צרבת/כאבי מחזור... זה מרגיש ממש כאילו הגוף שלי דוחה את האוכל- כל מה שנכנס חייב לצאת..
    אני מניחה שזו אחת התוצאות של החודשים האחרונים אבל.. אממאאא זה כואב! מה עושים????

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הצילו:(

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי טליוש

    קרן אור
    13/09/2007

    מה שלומך???איך עבר עלייך החג???
    אני מניחה שהפתרון טמון באכילות קטנות למשך כל היום,עמ"נ להרגיל את הקיבה לאוכל.ברור לי שהחודשים האחרונים לא עברו עלייך טוב,ושלא אכלת כ"כ,ועכשיו הקיבה התכווצה.אבל אל תכנעי לזה.תאכלי שש ארוחות קטנות מפוזרות למשך היום.
    אבל את יודעת שזה טיפול נקודתי כי הטיפול האמיתי הוא להתחיל להתמודד עם הבעיה.
    אני מקווה שהשנה החדשה תגרום לך להבשיל בנושא,ולהבין שאת צריכה טיפול יקרה.לצערי אין קיצורי דרך.הדרך להרגיש טוב מבפנים היא להתמודד באמת,לעבור את כל המסלול ולצאת ממנו מחוזקים.
    שנה טובה,ואני מקווה שאת כבר חשה יותר טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טליוש מתוקה

    שלי
    14/09/2007

    מאד מזדהה עם כאבך, הפיזי והנפשי. אם את זוכרת, גם אני הרגשתי כך אחרי כל ארוחה כמעט עד לפני כמה שבועות.
    אך זה שיעור חשוב עבורך - כאשר אנו מתעללים בגופנו, מונעים ממנו תזונה סדירה, הוא מגיב מייד. תקופה קצרה של הרעבה עצמית מספיקה כדי לגרום נזק וכאב. המערכת מגיבה מייד, היא בטראומה.
    כמו שקרן אור כתבה - נראה לי שהפתרון היחיד לכאבי הבטן, הבחילות והצרבות הוא כמה ארוחות קטנות ביום. להמנע ממזון חריף או מתובל מידי, להמנע ממאכלים כבדים מאד כגון בשר, להעדיף ירקות מבושלים על טריים.
    תוך כמה ימים תרגישי הרבה יותר טוב.
    הבעיה עם הכאבים האלו שהם מעודדים מייד חזרה לדפוסים האנורקטיים. הרי כשאת לא אוכלת, לא כואב לך. לתחושת הרעב התרגלת כבר מזמן, נכון? היא כלל לא מטרידה אותך.
    תזהרי! תמשיכי להתעקש ולאכול למרות הכאבים, אל תשובי לצומות.
    אני יודעת זאת כי בכל ניסיון החלמה קודם, מה ששבר אותי היה הקושי לעכל. הבטן שמתנפחת, הצרבות, הבחילות, שלחו אותי שוב לאסלה.
    תתמודדי באומץ עם הכאב, נסי לקחת "קלבטן" אם הכאב בלתי נסבל, אך אל תרעיבי את עצמך. המצב רק יחמיר.
    ולמרות הכל, שנה טובה מתוקה שלי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ייתכן שמצאתי עוד הסבר-

    just_dance
    14/09/2007

    נראה לי שהמחזור שלי חזר..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מזל טוב יקרה!

    קרן אור
    14/09/2007

    מצטערת שאני קופצת מיד לספקולציות,אבל אני מקווה שאת יודעת שכל מה שנאמר נאמר ממקום של דאגה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מזל טוב גם ממני!

    אני
    15/09/2007


    מחזור זה סימן טוב...

    לילה טוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום