בוקר טוב!!!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בוקר טוב!!!!
    קרן אור
    14/09/2007

    מה שלומכן הבוקר???
    אני בסדר,"ביליתי" אתמול עם הבן שלי במוקד.התקף אסטמה,אבל לבן ולאמא שלום...
    בלונדי-את בטח מטיילת לך,מקווה שאת נהנית.
    שלי-אות חיים,יקירה....מחכה לשמוע איך עבר החג.
    כרונית-לא היית כאן אתמול בלילה בפורום,מקווה שישנת לך בנעימים.
    אור-המאבק הוא קשה,את נלחמת בעצמך זאת המלחמה הכי קשה.אבל עם כל זאת יש גם אופטימיות במה שאת כותבת.את רוצה להבריא,את סובלת מספיק,אבל הדחף להתרוקן חזק ממך.אני חושבת שאת צריכה למצוא לך מסגרת אפילו חיצונית,כדי להתחיל להתמודד עם מה שאת מנסה לרוקן מתוכך...ואל תתנצלי שאת מספרת לנו את האמת,הפורום הזה נועד בשביל זה.בשביל להפסיק להעמיד פנים,להסיר את המסכות שאנו עוטות על עצמנו ביום יום,ולהיות אנחנו,הרבה יותר טובות מהכיסוי שהמחלה יוצרת לנו...ההפרעה היא מכוערת,י היא הורסת כל חלקה טובה שיש בנו ליצור,להבריא,לשמוח.אבל לא אנחנו.ההתנהגות עצמה,לא הבסיס.
    מקווה שתימצאי את הכוחות לחדול.ואנחנו נהיה כאן תמיד,להקשיב לתמוך ולהבין,עד כמה שנוכל.
    חג שמח.
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בוקר טוב!!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צהריים טובים, מקסימונת!

    אני
    14/09/2007


    מה שלומכם עכשיו בצהרי יום חג-ערב שבת זה? אני מקווה שהכל כשורה עכשיו. מסכנונה שלי, היתה לי הרגשה ש"תבלו" במוקד אתמול, לא יודעת למה... (כבר אמרתי לך שהתחושות שלי חזקות , נכון?). בכל אופן, תשתדלי עכשיו לנוח כמה שאפשר, טוב? הרי ביום ראשון חוזרים לעבודה, איזו באסה...

    אני בסדר, תודה לאל. ברגע ששעות הקימה והערות שלי מתואמות עם השעון הביולוגי (ההפוך) שלי - אני כבר מרגישה יותר טוב, ורואים את זה עלי. אני גם מרגישה הרבה יותר שפויה, נשמע מוזר?? הרי קשה מאד לחיות בכוח בשעות אחרות שאינן תואמות לשעון הביולוגי שלך. אני יודעת שיהיה לי קשה מאד ביום ראשון, אבל אין לי ברירה. אתמול, למשל, החלטתי ללכת לישון רק כאשר ארגיש עייפות מוגברת, וזה קרה רק בשלוש בבוקר... אבל בואי לא נשכח את העובדה שישנתי יחסית הרבה שעות בלילה הקודם.

    טוב, לא אלאה אותך באי-האיזונים שלי בשינה, ומכאן פשוט אעבור לאי-האיזונים שלשמו הוקם פורום זה - אי האיזונים באוכל... אתמול עבר בצורה די שפויה, אבל פתאום יחסית מאוחר התחשק לי לאכול. זה הרגיז אותי, כי אכלתי די הרבה אתמול באופן יחסי, אבל בסוף ארגנתי לעצמי משהו קטן לאכול כדי להרגיע את הרעב. אני בד"כ לא אוכלת בשעות מאוחרות, כי זה עולה לי בריפלוקס כשאני הולכת לישון וזה מתכון לצרות.

    מקסימונת, שיהיה לך חג שמח ושבת מופלאה עם הילדוד'ס וכל המשפחה!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום