שלום בנות יפות שלי!!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום בנות יפות שלי!!!
    בלונדי
    14/09/2007

    בוקר אור!!
    אצלכן שבתון!

    מה שלומכן?

    לא הייתי פה אתמול כמעט, כי היה לנו יום עמוס... והייתי כה עייפה מלשבת ולהתרכז ברשימת הודעות..

    אז הנני כאן היום בכוחות מחודשים, ושרירים תפוסים (חדר כושר) וכמובן, איך לא? הקפה השחור שלי!!

    קרן אור- צר לי לשמוע על ההתקף של בנך, מי כמוני מכירה זאת?! מקווה שהוא כבר מרגיש טוב יותר..

    שלינקה- אני גאה בך שהתמודדת בגאון עם משפחתו של חברך, וניהלת ביד רמה את הערב. כל הכבוד, אני יודעת כמה זה קשה להעמיד פנים כאשר לא הכל אידיאלי לגמרי. ואני הכי גאה בך בעולם על כך שעברת עת הערב מבחינת האוכל!! שלא זללת ולא נשנשת לאחר הארוחה. ובקשר לכפית הגלידה- מעולה!! לא הייתי רואה בזה חיסרון!! וגם את אל תראי זאת כך. אז לא אכלת מנה שלמה? אז מה? העיקר שהכל עבר בשלום ואת מרגישה טוב. ואולי בחג הבא תאכלי כבר חצי כוס גלידה. לאט-לאט, לא צריך למהר לשום מקום!!! גאה בך מאוד יקירה!!
    והתרגשתי לקרוא את הודעותייך לחדשה, את באמת בן אדם מיוחד ובאמת מלאה בכוחות חזקים, למרות כל הפחדים- ממשיכה וצועדת קדימה!!
    ואגב- מה כ"כ אופטימימ בי? חחחח יא מצחיקולה!

    כרונית- אני רואה שגם את הברזת מפה אמש! האם יש סיבה לדאגה? מקווה מאוד שלא! ראיתי את המייל שלך ומיייד מתפנה לקראו.

    טליוש- הבטן לומדת כיצד לאכול שוב ולעכל. מצטרפת לעצותייהן של הקודמות לי ומאחלת לך שתרגישי טוב! ואין קיצורי דרך. את צריכה לאכול מסודר ולא 2 ארוחות ביום!! ורק כך הקיבה תחזור להתמודד עם אוכל ועיכולו.

    אור- מה שלומך? איך עבר החג? מקווה שהכל בסדר אצלך!!

    והיום בכלל יום שישי, אז יש לכן עוד ארוחות משפחתיות ללכת אליהן בטח.. מקווה שעובר עליכן יום נחמד ושקט!

    ואני, אין לי מושג מה אעשה היום..אבל לבטח אשוב ואציץ פה!

    חיבוקים ונישוקים!!!!
    אוהבת
    בלונדי!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום בנות יפות שלי!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי בלונדי אהובה!

    אני
    14/09/2007


    גם לך דאגתי!!! ימים עמוסים הם טובים, כי הם נותנים תחושת סיפוק מענגת, כל עוד כמובן העומסים מתבטאים בחוויות חיוביות בלבד! בכל מקרה, ברור שאשמח לשמוע על קורותייך.

    ו-לא, אין שום סיבה לדאגה! אברית'ינג איז אול רייט!

    לי אין ממש ארוחה משפחתית להגיע אליה הערב, כך שאני חייבת להכין לעצמי משהו פן אגווע לי פה ברעב! (חחח... ממש לא בקרוב עם איך שאני נראית עכשיו...יש, יש עתודות). בכל מקרה, כבר החלטתי מה אני אכין. משום מה בא לי מרק, אז אני אעשה לי מרק שעועית מקסיקני, ולזה אני אוסיף פתיתים או נודלס ירקות. נראה לי גם שאני אבשל לי קצת אורז לבן כדי לשדרג עמו את סלט הטונה שלי. נראה לי שזה מתאים.

    טוב, במקום לברבר הגיע הזמן להתחיל לעבוד.

    שיהיה לך בתיאבון עם המייל, ואכלי אותו בביסים קטנים, אה? ;-)

    חג שמח וסופ"ש נעים!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי אהובה בעצמך!!!

    בלונדי
    14/09/2007

    אני שמחה לראותך פה!
    באמת שכבר דאגתי, אך כעת קראתי את המייל ואני רואה שאין סיבה לדאגה. (אגיב עליו מאוחר יותר!)

    נשמע טעים התפריט המתוכנן לך להיום...ממממ בא לי גם!

    ואני אולי אכין דגים חריפים היום.. בתוספת אורז בסמטי ובמיה...יאמי


    טוב מתוקה, שמחה לראות שהכל טוב אצלך ושאת בריאה ושלמה!!

    אכלי בתיאבון ושיהיה לך יום מקסים ורגוע (וכמה כייף שאת לא צריכה לקום לעבודה גם היום!!!!! אני ממש שמחה איתך!!).

    ונשתמע בהמשך..

    אוהבת

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום לבלונדי המתוקה!

    שלי
    14/09/2007

    כן, את נשמעת לי אופטימית! מקווה שתחושתי לא רחוקה מהמציאות...
    ותודה רבה על המחמאות והחיזוקים יקירתי.
    גם אני שבתי מאימון כושר, לא משהו אגרסיבי, אך קצת פעילות לאחר יומיים עמוסים בארוחות.
    עכשיו, סוף סוף, הבית ריק ואני בדרכי למיטה עם ספר טוב, מתכננת יום שלם של מנוחה נעימה ורגועה. אחד מיתרונות הארוח הוא מתנות החג החביבות שקבלנו, ספרים, כמה דברים לבית, ולצערי - המון שוקולד! מהסוגים האהובים עלי ביותר...
    בהשראתך אלך להכין לי כוס קפה, נס, כי השחור נגמר, ואהנה לי משלוות החג.
    יום נפלא!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוי שלינקה...!

    בלונדי
    14/09/2007

    השוקולדים שמקבלים לחג תמיד נתקעים אח"כ ועושים לנו בלאגן בראש.. מכירה את זה ומקווה שאת לא משתגעת מהם.

    אופטימית? משתדלת להיות. היום נחתה עלי מלנכוליה שהביאה אותי לסערת רגשות..לא יודעת. וגם עייפות נוראית! אבל כעת כבר יותר טוב.

    אני שמחה שבילית לך יום רגוע עם ספר, אוי כמה זה טוב!

    ואגב- גם לי אין יותר מידי מה לשים במחשופים- ואני לא אוהבת מחשופים בכלל. זה משהו שהורגלתי אליו מימי ההשמנה המסוכנת שלי. לחשוף כמה שפחות...

    טוב יקירה. מאחלת לך באופטימיות המשך יום נעים ורגוע.

    אוהבת

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום