מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לילה לילה ושנתיי נודדת!קרן אור14/09/2007
יש מישהי ערה????????
משעמם לי!לא יודעת מה קורה לי אבל אני לא מצליחה לישון בימים האחרונים,והגרון כואב לי שוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כן, אני ערה!
אני14/09/2007
היי, מה קורה? שוב הגרון? אולי תעשי לך תה חם?
מקווה שהלכת לישון ונרדמת, ואם לא - אני פה! 3>
לילה טוב ורגוע!
כרונית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהוגם אני פה :)
אור14/09/2007
סרטים זה אחלה פתרון בזמן האחרון :)
לילה טוב!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי
קרן אור15/09/2007היי אני עדיין ערה,קוראת לי ספר,דיברתי עם חברה,הכנתי לימונדה,עכשיו אני שותה תה עם דבש...
מה שלומכן???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקרן של אור...
אני15/09/2007
שלומי סביר, תודה. שומעת מוסיקה, צופה ב-T.V. , כותבת לי כעסים על נייר...
טוב מאד על התה! לבריאות!
תרגישי טוב, מתוקה!
אני.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי
קרן אור15/09/2007כתבתי לך מייל...אולי תשתפי אותי בכעסים...אני כאן יקרה,ולא נראה לי שזה ישתנה בחצי שעה הקרובה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמתוקונת שאת!
אני15/09/2007
אני בסדר, וזאת אחת מדרכי ההתמודדות שלי שסיגלתי לעצמי. הערב עבר עלי בסדר, אם כי רציתי להתארגן ללילה יותר מוקדם. אבל לא נורא, שטויות.
אור, מה שלומך הלילה? איך עבר הערב? מקווה שבסדר.
בנות, לילה טוב בינתיים!
אני אחזור אח"כ...
ו-אה! קרן אור - ברוכה הבאה למחנה הינשופי...
כרונית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי כרונית
קרן אור15/09/2007לא מעוניינת להיות ינשופית.אני שונאת את שעות הלילה הריקניות האלה,זה מזכיר לי נשכחות...
עוד 20 דפים ואני מסיימת את הספר,ואז אאלץ את עצמי לישון.אז אם לא אשמע ממכן עד אז,
לילה טוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחחח...
אני15/09/2007
אני יודעת שאת לא רוצה להיות ינשופית, זה גם לא הכי בריא שבעולם...
ואני דווקא אוהבת ספרי רפואה, אז את מוזמנת לשתף אותנו בשם הספר, אם תרצי כמובן.
מקווה שנרדמת מהר בסופו של דבר ושאת ישנה חזק עכשיו!
נשיקות ושבת של מנוחה!!!
כרונית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיזה ספר ? :)
אור15/09/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי אור יקרה
קרן אור15/09/2007אם קראת את ההודעות הישנות שלי אז גילית שאני בדר"כ לא קוראת ספרים.אבל אני כבר בסיום הספר.זה בטח לא יעניין אותך,כי זה ספר של רפואה.משעממת אני...נראה לי שהמלצות טובות יכולה לתת לך בלונדי ו שלי.
אגב,מה שלומך???איך עבר עלייך המשך היום???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעבר מעולה!
אור15/09/2007
לקחתי לי חופש. בלי כוונה יותר מדיי. אבל יצא שכל היום נמתח לו לטובה. לפעמים יום של חופש זה כל מה שצריך כדי להרגיש טוב יותר! כמה פשוט...
קצת ישיבה ליד הים, קצת דיבורים של חול עם חברה (לא משהו שאני מדברת עליו כאן :) חזרתי הבייתה בדיוק בזמן לארוחת ערב, שלאחריה הייתי אמורה לאגור כוחות כדי ללמוד, אבל משהו בטלויזיה (וזה לא קורה המון אם בכלל) תפס אותי לישיבה ממושכת וצחוק מדי פעם. ועכשיו, עכשיו אני נהנית מהלילה ומההחלטה שללמוד מסודר זה רק ממחר.
קישטא לחץ.
נשמתי קיץ. לבשתי ג'ינס. יצאתי.
אפשר להתמכר לזה.
אכן ספרי רפואה זה לא הטייפ שלי.:))
יש לי כמה ספרים לא חינניים משלי כאן. אילו היה נכנס בי חשק הייתי צוללת לרומן או שניים שיש ליד המיטה. אבל בינתיים, לבהות זה נפלא.
ליל מנוחה ויום מהנה שיהיה לך מחר!
אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

