הי בנות, גם אני כאן!!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הי בנות, גם אני כאן!!!
    בלונדי
    15/09/2007

    אבל בטח כבר הלכתן לישון..

    היה לי יום לא משהו.. מצבי הרוח שלי נעו בצורה לא נורמלית והשתגעתי לגמרי, ועוד יותר שיגעתי את בעלי..מסכן!
    וגם הייתי מאוד עייפה ביומיים האחרונים..ככה סתם... ואולי לא סתם?! אי אפשר לדעת..

    היה לי קצת עצוב היום, לא יודעת למה. מצב רוח שכזה. פתאום הכל נראה אפור וקודר. ואז מתחילות מחשבות על הגוף ועל המשקל..
    אבל אחה"צ כבר הרגשתי טוב יותר.. ויצאנו קצת (לבשתי טריינינג- מתה על טריינינגים!!), והשתפר מצב הרוח.

    היה לי יום עקום...וכבר מזמן שלא היה לי כזה יום!

    אבל נקווה שמחר כבר יהיה יותר טוב!

    ומה אתכן? הכל בסדר שם?

    קרן אור- מה את עושה ערה בשעות כאלה?
    את יודעת? אם אני לא שמה מסקרה וסומק אני נראית כמו גופה שהוצאה מחדר הקירור בבית החולים! חחחח, לכן, מבינה על מה את מדברת יקירה!
    וגם אני מכורה לטריינינגים, ופה בחו"ל יש כאלו מדהימים ונוחים, ובמחירים טובים, אז אני מתחדשת לי מתי שאפשר..

    טוב יקירותי, אני מתפנה לקרוא קצת מיילים ואשמח לשוחח עם מי שעדיין תהיה פה..

    לילה טוב בינתיים!
    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הי בנות, גם אני כאן!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לילה טוב, בלונדי!

    אני
    15/09/2007


    יקירה, אני מקווה שאת ישנה כעת בנעימים כאשר חיוך נסוך על פנייך!

    קורה שיש ימים אפורים וקודרים, אבל הם עוברים, ומחר תמיד מאיר יום חדש!

    מאחלת לך שמחר תקומי לבוקר מבטיח ומחויך הרבה יותר!

    ממני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צהרים טובים בלונדי מתוקה!

    שלי
    15/09/2007

    מקווה שהעצבות והעצבים של אתמול חלפו להם ושעובר עלייך יום נעים.
    איזה כיף לך, ממתין לכם עוד יום של סוף שבוע. אצלי כבר מתעוררת תחושה של "שביזות יום א'"...
    אל תהיי קשה עם עצמך, מותר לך לשקוע בעצבות, מותר לך לשגע קצת את בן הזוג, רק אל תדחיקי את הקשיים והכאב. זו לא תקופה קלה עבורך, אך גם היא תעבור.
    שמתי לב שלאחרונה את גוררת את עצמך לפעילות גופנית. בטוחה שאם תתמידי עוד קצת זה יגרום לך לחוש טוב יותר. ספורט, אפילו מתון, גורם לנו להרגיש טוב יותר בגופנו וגם מסייע להפחתת לחצים, גם אם רק באופן זמני. ובסופו של דבר זה הופך להרגל, ולשם שינוי, הרגל בריא ומועיל! (כל עוד לא מגזימים, כמובן...).
    יום נפלא יקירתי, עדכני אותנו בזמנך הפנוי.
    שלך, שלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי שלינקה!

    בלונדי
    15/09/2007

    תודה יקירה.
    מרגישה הרבה יותר טוב היום..

    מקווה שהכל בסדר אצלך, ונשתמע יותר מאוחר!

    להת'
    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום