מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לילה טוב!אני16/09/2007
קרן אור ושלי היקרות - מה שלומכן?? אני מקווה שהכל בסדר אתכן ושאתן ישנות שנת ישרים.
קרן אור - מתוקה, כתבתי לך. אני מאחלת לך שבוע קל וטוב, ללא כאבי גרון טורדניים- לא מווירוסים ולא מחיידקים! לעזאזל עם שניהם! תרגישי טוב ותתחזקי! ונשנושים פה ושם זה טבעי, אז השתדלי לקבל אותם בהבנה.
שלי מתוקה - אני מקווה שהכל בסדר ושאת לא ב"דאון" כזה או אחר (כמוני כמובן). האם הספקת את המטלות שרצית? ואיך עברה ההתמודדות היום? אני מקווה שהכל בסדר ושהבטן שקטה.
זהו, אני דווקא לא מרוצה שהזיזו את השעון אפילו שלכאורה הרווחתי שעת שינה, כי מעתה יחשיך מוקדם יותר וזה די מדכא אותי. וחוץ מזה - זה מרחיק אותנו מבלונדי בעוד שעה!!!
אבל - "עולם כמנהגו נוהג"...
לילה טוב לכולם!
כרונית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר להיפך!! זה מקרב אתכן אלי בעוד שעה!!
בלונדי16/09/2007עד שגם פה יעבירו לשעון חורף!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאה, נכון...
אני16/09/2007
איזו מפגרת אני!...
ומתי מעבירים אצלכם? מתי יוצא אצלכם "יום כיפור"? חחח...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזה בסדר!!
בלונדי16/09/2007אל תרגישי לא נעים! גם אני חשבתי שזה מרחיק אותי מכם בעוד שעה ואז בעלי היקר חידש לי את החדשות!!
מתי מעבירים? לדעתי באוקטובר!
ומתי יום כיפור? לא יודעת!! אני לא חוגגת יום כיפור, חחח! איזה מן חג זה??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכן, זו אני, בשעה שכזו...
שלי16/09/2007כרונית ובלונדי יקרות,
שבתי עכשיו מארוחת ערב חגיגית עם חברותי הטובות, במצב רוח מרומם ושתויה למדי. באמת שאין לי מושג איך נהגתי הביתה, חוסר אחריות אמיתי...
בכל מקרה, לא הספקתי כלום היום, התעוררתי עייפה (מכירות את התחושה?) והייתי אפופה כל היום. את רובו העברתי בבהייה בנקודות שונות בקיר וחוץ מכביסה לא עשיתי שום דבר פרודוקטיבי.
אך היה לי ערב מקסים ומשחרר, ולמרות שאכלתי לא מעט (האלכוהול חיסל את חישובי המזון אך גם את ייסורי המצפון) אני מרגישה טוב והבטן מלאה אך רגועה.
זה ללא ספק היה חג של פינוקים, אוכל ושינה, יין ועוד שינה. אולי כך צריך להתחיל שנה חדשה עם המון תוכניות ומטרות. לפחות אדע שניצלתי את החג עד תום.
לילה טוב לכן אהובות, מקווה שאתן מרגישות טוב ומאחלת לכן חלומות פז!
ואל דאגה, למרות השכרות היחסית לא שכחתי לעדכן שעונים ואהנה מעוד שעת שינה מתוקה...
להתראות!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכל הכבוד שלינקה!!
בלונדי16/09/2007שמחה לשמוע שנהנית לך הערב ובכלל בחג הזה!!
איזה כייף....
את בטח כבר ישנה אז רק אאחל לך ליל מנוחה ובטח תשני טוב בהשעת היין. ואולי לא?
נשיקות
בלונדי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני שמחה לשמוע שבילית בלי חשבון!
אני16/09/2007
ומחר בבוקר אל תיתני לזה לייסר אותך, כי כמו שאת בעצמך אמרת - זו הדרך הטובה ביותר לפתוח את השנה!
אני באמת שמחה לשמוע שבילית ושעשית כיף אמיתי! זה הכי חשוב! ולא נורא שלא הספקת לעשות שום דבר פרודוקטיבי. לפעמים צריך לקחת פסק זמן מוחלט מהכל כדי לקבל כוחות להמשיך הלאה.
אני היום לא בהיתי כלל. אבל מחר אני אבהה כהוגן. מעייפות! כרגיל!
אז לילה טוב מתוקה, ושתהיה לך נחיתה רכה לתוך השגרה מחר, לא שום האנג-אובר!
כרונית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

