הי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הי
    טופז
    15/10/2009

    היי..
    יש אפשרות לגשת לבית משפט ולבקש מהם למצוא לי הורים מאמצים או משהו בסגנון?
    ומה שלומכן.?
    מקווה שאתן בסדר..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טופז יקרה

    נטע
    16/10/2009

    הי טופז יקרה!
    מה שלומך?
    נשמע שקשה לך ולא טוב לך בבית, עם המשפחה וההורים.
    אני מצטערת מאד :-(
    אולי תשתפי אותנו (אם תרצי כמובן)?
    סורי, אני לא יודעת איך "מחליפים" מהורים ביולוגים להורים מאמצים...
    אבל מאמינה שזה לא כ"כ פשוט:-( ולא תמיד זה הפיתרון... מבינה שיש לך בעיה ואני חושבת שאולי צריך לטפל בשורש של הבעיה לחפש איך לעזור לך להתמודד ולא לברוח מהמציאות...
    מה דעתך?
    סליחה אם נראה לך שאני לא מבינה אותך, ליבי יוצא אלייך!!! פשוט אני חושבת עלייך גם לטווח הרחוק ...
    תעדכני
    אוהבת נטע

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טופז..

    לין
    16/10/2009

    טופז, אני מניחה שעם הורים ביולוגיים יש בעיות מדי פעם ואולי לעיתים קרובות, מניחה שזה מעיק
    ולפעמים בא פשוט להעלם להעלם להם..
    אבל אולי במקום הזה תחשבי על אלו שאין להם הורים ולפעמים נדמה שאולי גם אין להם אלוהים?
    כשאני אומרת "אין אלוהים" אני מתכוונת לכך שהכל פרוץ, מותר לעשות מה שרוצים, לטוב ולרע,
    אין שום דבר שעוצר, אין גבולות...שם הסיכונים רבים יותר, שם הסיכונים מסוכנים יותר, שם החבל
    דק ומאיים גם מבלי שרוצים.
    חשבי ע"כ.
    בסופו של דבר אני מניחה שיש לך גם חוויות טובים מהורייך...בסופו של דבר וכנראה שזה הדבר
    הכי התחלתי-הם אוהבים אותך!!!!

    אז אולי אצליח לשנות את דעתך לגביי הורים מאמצים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום