מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- היטופז15/10/2009
היי..
יש אפשרות לגשת לבית משפט ולבקש מהם למצוא לי הורים מאמצים או משהו בסגנון?
ומה שלומכן.?
מקווה שאתן בסדר..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טופז יקרה
נטע16/10/2009הי טופז יקרה!
מה שלומך?
נשמע שקשה לך ולא טוב לך בבית, עם המשפחה וההורים.
אני מצטערת מאד :-(
אולי תשתפי אותנו (אם תרצי כמובן)?
סורי, אני לא יודעת איך "מחליפים" מהורים ביולוגים להורים מאמצים...
אבל מאמינה שזה לא כ"כ פשוט:-( ולא תמיד זה הפיתרון... מבינה שיש לך בעיה ואני חושבת שאולי צריך לטפל בשורש של הבעיה לחפש איך לעזור לך להתמודד ולא לברוח מהמציאות...
מה דעתך?
סליחה אם נראה לך שאני לא מבינה אותך, ליבי יוצא אלייך!!! פשוט אני חושבת עלייך גם לטווח הרחוק ...
תעדכני
אוהבת נטע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטופז..
לין16/10/2009טופז, אני מניחה שעם הורים ביולוגיים יש בעיות מדי פעם ואולי לעיתים קרובות, מניחה שזה מעיק
ולפעמים בא פשוט להעלם להעלם להם..
אבל אולי במקום הזה תחשבי על אלו שאין להם הורים ולפעמים נדמה שאולי גם אין להם אלוהים?
כשאני אומרת "אין אלוהים" אני מתכוונת לכך שהכל פרוץ, מותר לעשות מה שרוצים, לטוב ולרע,
אין שום דבר שעוצר, אין גבולות...שם הסיכונים רבים יותר, שם הסיכונים מסוכנים יותר, שם החבל
דק ומאיים גם מבלי שרוצים.
חשבי ע"כ.
בסופו של דבר אני מניחה שיש לך גם חוויות טובים מהורייך...בסופו של דבר וכנראה שזה הדבר
הכי התחלתי-הם אוהבים אותך!!!!
אז אולי אצליח לשנות את דעתך לגביי הורים מאמצים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

