מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- היי נטערוית16/10/2009
אני חדשה בפורום
נכנסתי למצב דיי קשה אני חיילת (משתחררת עוד שבוע) במהלך שירותי הורדתי כמה ק"ג בהתחלה ההורדה הייתה בצורה בריאה ומייד זה הפך לכך שכל חמשו"ש שהייתי מגיעה הביתה היו תוקפים אותי בולמוסים מטורפים ישר אחריהם ייסורי מצפון ומכאן הקאות מאז זה ממשיך... בעיקר כשאני נמצאת בבית כל פעם שאני מקיאה אני מבטיחה לעצמי שזו תהיה הפעם האחרונה וממחר הכל יהיה בריא יותר אך לשוא. כרגע אני לפני שחרור ואני ממש מפחדת להתדרדר יותר בגלל שאני אהיה בבית יותר וכאן האוכל הרבה יותר נגיש מבצבא. כשאני נכנסת לבולמוסים לפני ההקאה ואחרי האכילה אני מרגישה עצבות וירידה נפשית פשוט נורא! אני יודעת שאני אדם חזק שיכול להתמודד עם זה אך פשוט כרגע לא מצליח לי ובאמת שאני מנסה.
מה יש לך לומר בנושא?!?!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי רוית
נטע17/10/2009הי רוית יקרה!
ראשית,מזל טוב לרגל שיחרורך מהצבא:-)
מאד התחברתי למה שכתבת פשוט כי אני עצמי עברתי סיטואציה דומה.... כשיצאתי לחופש הגדול של שנה שעברה( לא של השנה) הפחד הזה לא לשלוט בעצמך במקום שהוא בעצם הכי בטוח הכי נוח- בבית שלך...המחשבה הזו ממש הטרידה אותי כבר חודשיים לפני שיצאתי לחופש המחשבות הטורדניות האלה...
אז קודם כל הבנתי מהכתב שלך שמאחורי הכתוב עומד בנ"א חזק וכן, טוב שאת מאמינה בזה אני אישית הבנתי את זה מבעד לשורות.
אני מאמינה שתוכלי להתגבר על עצמך לעבוד על עצמך באמת לדעת לא להכנע להתפתות ולטיפשות הזו שהורסת אותנו.
בהזדמנות הזו שאת חוזרת הביתה אולי תצליחי להציב לעצמך גבולות?להתחיל דף חדש?
אולי גם לשתף את ההורים?
בכל מקרה נשמע שאת עוברת משבר לא קל . את יכולה לפנות לטיפול דיאטנית ונפשי-פסיכולוגי אני מאמינה שתצאי מהמשבר הזה מהר.
אם את לא יודעת איך להתחיל בתהליך הזה קרן אור בטוח תשמח לעזור לך בכל אופן את יכולה לפנות לרופא משפחה והוא יכוון אותך
מאמינה בך ואת מוזמנת לעדכן אותנו
אוהבת
נטע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרוית יקירה,
קרן אור18/10/2009אני יודעת שההודעה לא נכתבה אליי,אבל בכ"ז חשוב לי כן להגיב.
נשמע שיש לך תעצומות נפש גדולים,אבל יחד עם זאת,אל תייסרי את עצמך כי בכל הנוגע לה"א ,כוחות אלו לא תמיד עומדים לזכותנו.ולכן חשוב כן לעשות מאמצים להפסיק להקיא,אבל מצד שני לא להתבצר בגישה הזאת אם היא לא מוחיכה את עצמה,ולפנות לטיפול.
ובעצם,למה לא??היכן את בהרגשה לגביי טיפול??
אשמח לשמוע ממך,
קרן אור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

