הי חבר'ה!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הי חבר'ה!!
    בלונדי
    16/09/2007

    אני פה, בעיצומם של הבישולים לארוחת הערב.
    בעלי חולה גבינות, ולכן הכנתי לו היום (בנוסף לדגים חריפים ברוטב עם ירקות, ואורז בסמטי) מאפה גבינות! והייתי חייבת לטעום כדי לראות איך יצא, ואני בכלל שונאת גבינות!!!!! בעעעעע
    וכעת, כל כך בא לי להקיא, הגבינות עשו לי רע, כמו תמיד!!! איכססס
    המחשבה ללכת לשירותים להפטר מזה, חלפה במוחי, אך סילקתי אותה מייד. ואני כאן, יושבת עם בחילה ומנסה להעביר אותה....
    אוףףף


    ערב נפלא לכולכם!

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הי חבר'ה!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי בלונדי יקרה

    קרן אור
    16/09/2007

    אני מקווה שתחושת הבחילה חלפה,ואני תמיד גאה בך איך את מתמודדת עם החשק להקיא.לצערי מוכר לי ,בערב החג אכלתי הרבה מידי,ואת בטח מכירה את ההרגשה אח"כ של הכובד בבטן,עברו הרבה שנים מאז שזה קרה לי לאחרונה,ובאיזשהו מקום אמרתי לעצמי בוא נקיא את זה ונגמור כבר עם תחושת הלחץ בקיבה..אבל כמובן שנמנעתי.חשבתי על עצמי מספרת את זה בפורום,ועצרתי את עצמי.כשנמצאים קדימה אסור להתיר את הרסן אף פעם.אז התחשק לי להקיא,ואכלתי יותר מידי אז מה????אז למחרת אפסח על ארוחת הבוקר ואוכל כשתתפנה לי הקיבה ואחזור להרגיש טוב,ובאמת זה מה שקרה.
    אני מקווה שתרגישי טוב,שיכבי למנוח על כרית גבוהה,זה עוזר למנוע מהאוכל לעלות,ומשפר טיפה את תחושת הבחילה(לי לפחות.)
    אוהבת קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום