לילה טוב פורום!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לילה טוב פורום!!
    בלונדי
    16/09/2007

    איפה כולם?
    האם הלכתם כבר לישון?

    שלינקה- לא שמענו ממך היום!!

    כרונית- כנ"ל (אך אלה עוד לא השעות שלך)!!


    מקווה שכולם בסדר...
    ואני נלחמת בעצמי לא להכין לי קפה שחור, כי אני יודעת שלא אוכל לישון אח"כ, אבל כ"כ בא לי.....

    ליל מנוחה!!

    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לילה טוב פורום!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אז אני, בניגוד אלייך...

    אני
    17/09/2007


    נכנעתי לתאוות הקפאין, והכנתי לי כוס נס קפה טעימה במיוחד כדי להיכנס עמה לפורום בלילו של יום.

    ו- או-הא! אני רואה שהיתה כאן פעילות רוחשת!

    יקירה, מה שלומך??? אני מקווה שאת מרגישה טוב ושלא הקאת בסוף. את יודעת משהו? גם אני לא "מתה" על גבינות. יש תקופות שאני ממש נגעלת מהן, ואילו יש תקופות שאני סתם אדישה אליהן. בתקופה זו, לדוגמה, אני משתדלת לאכול גבינה לבנה 3%, בגלל הסידן.

    באשר לספורט לסוגיו - אני שונאת חדרי כושר!!!! לא תמצאו אותי שם לעולם! אותי תמצאו, אם כבר, משוטטת ברחובות המטרופולין הסואן. היום אני לא עושה שום פעילות גופנית, לאחר ששנים לא מעטות ביצעתי פעילות אירובית בכפייה. וזה פגע בי. בכל אופן - זכור לי שלעשות ריצה בחורף זה הכי כיף! האוויר צח, הריח של הגשם נודף מהאדמה ומהצמחים המבריקים, לא קר לך כי את מתחממת מהר ומצד שני את לא מזיעה ונוטפת, ואת פשוט נהנית מכל רגע! ואם יש לך "הפרעה על מים" (גשם) כמו שלי יש, אז זה לגמרי סבבה... בקיצור, אני זוכרת שהייתי חוזרת מריצה בחורף פשוט... שיכורה ולא מיין! (ממים אולי כן...חחח...) וכולם היו בטוחים שהשתגעתי...

    מתוקה, תרגישי טוב!

    אני.



    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי כרונית!!!

    בלונדי
    16/09/2007

    שלום יקירתי.
    איזה כייף לך שם עם כוס הקפה שלך...

    את יודעת, מעולם לא הייתי בחדר כושר, עד שהגעתי לפה. זה תמיד נראה לי נורא ואיום ולא הצלחתי להתחבר לזה. לא יכולתי להבין איך מחליפים הליכה באוויר הפתוח בחדר צפוף מלא במכשירים מאיימים.
    ורק פה- התחלתי ללכת לחד"כ. רק 3 פעמים הייתי בסה"כ. אין שם כמעט אנשים ואני די לבד. ומכורח הנסיבות אני נאלצת לעשות זאת. וזה בסדר. פחות מאיים ממה שחשבתי!

    הבחילה עברה לה, ואכלנו ארוחת ערב בכייף...

    אני מרגישה נפוחה מאוד ולא כ"כ יודעת למה. אולי מחזור מתקרב..מי יודע?!

    מה שלומך?איך עבר יומך?

    אני מאוד עייפה וכנראה אפרוש למיטה כבר..
    צריכה גם לקום מוקדם מחר.

    שיהיה לך לילה טוב ומקווה שהכל בסדר אצלך!

    אוהבת
    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום ליקירה הבלונדינית!

    אני
    17/09/2007


    קודם כל - אני שמחה לשמוע שלא הקאת! זה פשוט נפלא! ולגבי הנפיחות - מתוקה שלי, אני נפוחה ולא ממחזור!!! אז שיהיה שקט שם!!! חחח...

    הו, כה נחמד לי שהתקרבת אלי בשעה, אה? ואגב, ביררתי. אצלכם מזיזים את השעון בסוף אוקטובר-תחילת נובמבר, אז עד אז - תישארי קרובה אלי. אכלת אותה!

    איך עבר יומי?? התחיל גרוע, בדאון ממשי בגלל החזרה לשגרה, אך השתפר מעט בהמשך. אח"כ המשכתי לסופר, והיה שם מחזה מוזר - מדפים ריקים! לגמרי! לחם?-אין! ביצים?- אין! היוגורט שאני אוהבת?-אין! חצי מהירקות שרציתי? -אין! וכו' וכו'. היה מוזר... אין ספק - "לא נעים לראות גן נעול".

    ומה אתך? איך יצאו הדגים?? אני סומכת עלייך.

    שיהיה לך יום נחמד ופורה מחר!

    ממני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ככה היה גם

    אור
    17/09/2007


    הסופר אצלנו :)

    תוסיפי רצפה מלוכלכת...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום