מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לילה טוב פורום!!בלונדי16/09/2007
איפה כולם?
האם הלכתם כבר לישון?
שלינקה- לא שמענו ממך היום!!
כרונית- כנ"ל (אך אלה עוד לא השעות שלך)!!
מקווה שכולם בסדר...
ואני נלחמת בעצמי לא להכין לי קפה שחור, כי אני יודעת שלא אוכל לישון אח"כ, אבל כ"כ בא לי.....
ליל מנוחה!!
בלונדי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אז אני, בניגוד אלייך...
אני17/09/2007
נכנעתי לתאוות הקפאין, והכנתי לי כוס נס קפה טעימה במיוחד כדי להיכנס עמה לפורום בלילו של יום.
ו- או-הא! אני רואה שהיתה כאן פעילות רוחשת!
יקירה, מה שלומך??? אני מקווה שאת מרגישה טוב ושלא הקאת בסוף. את יודעת משהו? גם אני לא "מתה" על גבינות. יש תקופות שאני ממש נגעלת מהן, ואילו יש תקופות שאני סתם אדישה אליהן. בתקופה זו, לדוגמה, אני משתדלת לאכול גבינה לבנה 3%, בגלל הסידן.
באשר לספורט לסוגיו - אני שונאת חדרי כושר!!!! לא תמצאו אותי שם לעולם! אותי תמצאו, אם כבר, משוטטת ברחובות המטרופולין הסואן. היום אני לא עושה שום פעילות גופנית, לאחר ששנים לא מעטות ביצעתי פעילות אירובית בכפייה. וזה פגע בי. בכל אופן - זכור לי שלעשות ריצה בחורף זה הכי כיף! האוויר צח, הריח של הגשם נודף מהאדמה ומהצמחים המבריקים, לא קר לך כי את מתחממת מהר ומצד שני את לא מזיעה ונוטפת, ואת פשוט נהנית מכל רגע! ואם יש לך "הפרעה על מים" (גשם) כמו שלי יש, אז זה לגמרי סבבה... בקיצור, אני זוכרת שהייתי חוזרת מריצה בחורף פשוט... שיכורה ולא מיין! (ממים אולי כן...חחח...) וכולם היו בטוחים שהשתגעתי...
מתוקה, תרגישי טוב!
אני.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי כרונית!!!
בלונדי16/09/2007שלום יקירתי.
איזה כייף לך שם עם כוס הקפה שלך...
את יודעת, מעולם לא הייתי בחדר כושר, עד שהגעתי לפה. זה תמיד נראה לי נורא ואיום ולא הצלחתי להתחבר לזה. לא יכולתי להבין איך מחליפים הליכה באוויר הפתוח בחדר צפוף מלא במכשירים מאיימים.
ורק פה- התחלתי ללכת לחד"כ. רק 3 פעמים הייתי בסה"כ. אין שם כמעט אנשים ואני די לבד. ומכורח הנסיבות אני נאלצת לעשות זאת. וזה בסדר. פחות מאיים ממה שחשבתי!
הבחילה עברה לה, ואכלנו ארוחת ערב בכייף...
אני מרגישה נפוחה מאוד ולא כ"כ יודעת למה. אולי מחזור מתקרב..מי יודע?!
מה שלומך?איך עבר יומך?
אני מאוד עייפה וכנראה אפרוש למיטה כבר..
צריכה גם לקום מוקדם מחר.
שיהיה לך לילה טוב ומקווה שהכל בסדר אצלך!
אוהבת
בלונדי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום ליקירה הבלונדינית!
אני17/09/2007
קודם כל - אני שמחה לשמוע שלא הקאת! זה פשוט נפלא! ולגבי הנפיחות - מתוקה שלי, אני נפוחה ולא ממחזור!!! אז שיהיה שקט שם!!! חחח...
הו, כה נחמד לי שהתקרבת אלי בשעה, אה? ואגב, ביררתי. אצלכם מזיזים את השעון בסוף אוקטובר-תחילת נובמבר, אז עד אז - תישארי קרובה אלי. אכלת אותה!
איך עבר יומי?? התחיל גרוע, בדאון ממשי בגלל החזרה לשגרה, אך השתפר מעט בהמשך. אח"כ המשכתי לסופר, והיה שם מחזה מוזר - מדפים ריקים! לגמרי! לחם?-אין! ביצים?- אין! היוגורט שאני אוהבת?-אין! חצי מהירקות שרציתי? -אין! וכו' וכו'. היה מוזר... אין ספק - "לא נעים לראות גן נעול".
ומה אתך? איך יצאו הדגים?? אני סומכת עלייך.
שיהיה לך יום נחמד ופורה מחר!
ממני.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהככה היה גם
אור17/09/2007
הסופר אצלנו :)
תוסיפי רצפה מלוכלכת...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

