בוקר טוב ליפים וליפות!!!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בוקר טוב ליפים וליפות!!!!
    בלונדי
    17/09/2007

    אני הראשונה פה??
    וואוו, כל כך מוקדם עדיין, חלקכם טרם קמתם, אני מניחה!!
    אצלי ימי שני הם "הימים המעיקים", משום שאז מגיעות ה"עוזרות" הנכבדות (והסלובניות) ואני צריכה "להכין" את הבית בשבילן,לפנות דברים מהדרך, ולהטמין חפצים יקרי ערך בכספת.... אוףף!!! שונאת את יום שני!!! אבל לא נורא, זה למטרה טובה! ולא ממש שואלים אותי אם אני רוצה או לא!

    אמש הייתי עייפה מאוד, ואין לי הסבר לכך. אז פרשתי מוקדם עם הספר למיטה, ופספסתי פה שיחות...חחח וכעת אענה על הכל!!

    אור- אני שמחה שאת רואה בי "קול שפוי" ואני שמחה שדבריי עוזרים לך קצת, לפי מה שאת אומרת. אני באמת מקווה שזה המצב ועוד יותר מקווה שאת בסדר. כי נראה שיש לך ימים לא ממש טובים...! ובקשר לספורט- אנא ממך, הורידי הילוך אם את לא רוצה לפגוע ביקר לך מכל- הגוף שלך. נפצעת מספיק!! גמרנו!!
    בקשר ל"הילת האנורקסיה"- באשפוז שהייתי בו, האנורקסיות היו סוג א', והבולימיות היו סוג ב'. והאכלנים הכפייתיים- בכלל, שלא נדבר על ה"סוג" שהם שויכו אליו. (הייתי רואה את האנורקסיות מביטות עליהם כאילו הם "תת-אדם") כולם ידעו זאת, למרות שזה לא נאמר במפורש. ואני, בשל האבחנה שהגדירה אותי כחולת "בולימיה נרבוזה"- השתייכתי לסוג ב' של המאושפזים, בין אם רציתי ובין אם לא. ה"הילה" המדוברת לא כללה אותי, כי את תקופת האנורקסיה סיימתי זמן רב לפני האשפוז.
    לצערי עד היום, ישנה החשיבה הזאת בקרב כולם! אנורקסיות הן "חולות מסכנות ורעבות", בעוד בולימיות הן "חזירות, בהמות"!! צר לי מאוד שכך רואים את הדברים, ונוטים להאדיר את שמן של האנורקסיות, כאילו מדובר פה באמת בכוח עליון שהן נושאות על גבן!!! חבל מאוד, כי אנשים לא יודעים כמה מסוכנת היא הבולימיה וכמה הרסנית היא. והייתי בשתי המחלות, אני לא "לוקחת צד" של אף מחלה!

    כרונית- כנראה אמש היה "ליל ההתנפחות" הגדול. אוףף, זו הרגשה מעיקה ומזל שהיא כבר חלפה לה. ובקשר למחזור- אין מחזור, רק ציינתי שאולי, ממש אולי, הוא אורב לי מעבר לפינה...אז גם פה זה היה ללא סיבה!
    צר לי לשמוע שהיה לך יום לא קל, ואני מקווה שהיום כבר יהיה יום טוב יותר.
    והבירורים שלך היו נכונים- מזיזים פה את השעון בסביבות אוקטובר!! כל הכבוד על עבודת הבילוש שעשית. ואני ממש שמחה מזה שאנחנו כמעט באותה השעה כעת. איזה כייף!

    קרן אור- הי יפה! מה שלומך הבוקר? מקווה שלא מחכה לך עוד יום מעצבן, אלא יום נעים ופרודוקטיבי (אבל לא יותר מדי, אה? נוחי לך קצת), מלא חיוכים. מקווה שהגרון בסדר, הילדים בסדר והכל הכל טוב.

    שלינקה- הלו? מישהו ראה את שלינקה??? איפה את יקירה? חסרת לנו פה. מקווה שההיעדרות הזו מוצדקת!!! כי אם לא... אבוי לך!! חחחח..

    ע' - הקול הגברי שלנו. מקווה שהרגשתך השתפרה היום! ושהייתה פגישה מוצלחת אצל הרופא. שולחת לך חיזוקים וחיבוקים!!

    טוב יקרים שלי-
    מקווה שיהיה פה יום יפה ואצא לרכוב על אופניי!
    מאחלת לכם יום נפלא ונשתמע בהמשך. מווווואה!!

    אוהבת,

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בוקר טוב ליפים וליפות!!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום בלונדי יקרה!

    שלי
    17/09/2007

    בוקר אור!
    מקווה שאת לא יוצאת מדעתך בשל ארגון הבית לקראת העוזרות! אני די בטוחה שזו מחלה ישראלית ייחודית, שלא לומר פולנית...
    מתנצלת על העדרותי - הלחץ כבד ושבוע הבא נוסעת לחו"ל, כך שלשם שינוי עלי להיות יעילה במיוחד!
    נו, אז עברת בכבוד עוד יום (או לילה?) של בטן נפוחה וכואבת? מקווה שצרה זו לא תשוב בקרוב, אך כנראה שהיא תופעה מוכרת בקרב סובלות לשעבר מההפרעות השונות...
    עוד קשה לי להתמודד עם העובדה שגרמתי לעצמי נזקים שיגררו כאבים ואי נוחות לעוד תקופה ארוכה, אם לא לתמיד. קשה גם כי רגעים אלו של כאב הם טריגר רציני לשוב להתנהגות חולה.
    אבל עוזר לי לראות איך אתן מתמודדות עם התופעות המטרידות הללו ולא מאפשרות לכן להחזיר אותכן אחורה.
    כן, תאמיני או לא, את נשמעת אופטימית, שפויה, ומאד מודעת. תראי באיזה אומץ את מתמודדת עם הנפילות הקטנות פה ושם, אך את שורדת את העלייה במשקל בלי להרעיב עצמך שוב.
    את יודעת, לפעמים אני מצטערת שבתקופות הקשות לא אשפזו אותי. המטפלת שלי טענה שאני טיפוס בעייתי לאשפוז, שבמקום להחלים "אתפוס" לי עוד הפרעות, אסווג עצמי כמופרעת באופן רשמי ואנצל זאת כדי לא לתפקד כמו אדם נורמלי (יחסי...). אני נוטה להאמין לה כי בצעירותי חבבתי את הילת "המפורעות", שהיא טפשית לא פחות מהילת האנורקסיות.
    עם השנים התפתחה הערכה רבה לאנשים שמתפקדים היטב, מתמודדים עם חיי היומיום ללא התנהגויות קיצוניות ודכאונות, ואני בהחלט מעדיפה להשתייך לקבוצה הזו...
    מקווה שמזג האוויר אצלך בהיר ויפה ושתוכלי להנות מכמה שעות של פעילות בטבע. אני כאן מול המחשב, עובדת ועובדת, ומקווה לתוצאות!
    יום מקסים!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי הנה את!!!!!!!

    בלונדי
    17/09/2007

    התגעגעתי אליך, חסרת לנו פה!!

    שמחה לשמוע שאת בסדר, ותיארתי לעצמי שאת בהכנות לקראת הנסיעה לחו"ל. (שאלתי במייל מהו יעד הנסיעה ולא ענית לי. אני מסוקרנת מאוד..) ואני מודעת לעניין שאת עובדת קשה ואני סולחת לך שלא היית פה, חחחח. יש לך חיים, זה בסדר וזה טוב מאוד!!

    תודה על המחמאות, יקירה שלי.

    לגבי אשפוזים- אני "למדתי" שם כל כך הרבה. ממש ."הרחבתי" את הידע שלי וגיליתי שיטות וטריקים חדשים. ובנות "שאבו" ממני מידע והשתמשו בזה לטובתן האישית (וההרסנית).
    אך למזלי, את כל ה"ידע" שרכשתי שם, הזזתי הצידה, והתמקדתי רק בהחלמה. אני מודה שבהתחלה זה קסם לי, אבל זו לו דרך חיים. ומזל שהייתי חזקה מספיק כדי לדחות את עצות האחיתופל ש"קיבלתי" מהבנות שם.

    אצלנו יש יום יפה, ללא גשם , אך עם 8 מעלות צלזיוס!!!!! קררר מאוד. את וכרונית (ונראה לי שגם קרן אור) לא הייתן שורדות פה.
    הידיים שלי קפואות, ונראה לי שאלך להכין לי כוס תה ירוק להתחמם קצת!
    אני לא אוהבת להדליק את החימום בבית אז נהייה פה חנוק מדי. זה חימום של רדיאטורים!
    החורף מתחיל לתת את אותותיו, ויגיע במלוא כוחו, ממש עוד מעט.. ואני מנצלת את הימים האחרונים שעוד מוגדרים פה "יפים"- לטיולים בטבע.

    ואת, יקירה! תהני לך בעבודתך שם מול המחשב והחזיקי מעמד. כי עוד מעט חופשה בחו"ל!!!! איזה כייף לך!!!

    יום נעים ומקסים!!

    אוהבת

    בלונדי!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום יקירה!

    שלי
    17/09/2007

    ואני מאד שמחה שהיית מספיק חזקה שם, באשפוז, כדי לצאת בריאה ואף חזקה יותר! את רואה, כמה שלא תנסי להכחיש, את אמיצה ואופטימית.
    וגם אם היית בעבר חולה מאד, וגם אם שרידי המחלה עוד מטרידים את גופך ונפשך, הרי שיש בך גרעין בריא מאד והוא כיוון אותך לדרך הנכונה.
    לדעתי, בי אין גרעין שכזה באופן טבעי, ואני נאלצת לבנות את יסודותיו.
    חוץ מזה, אפונה זה אכן יאמי! אני בדיוק בהכנות ארוחת צהריים, וכאן תתבשל לה שעועית ירוקה!
    מקווה שעד שעה זו כבר הספקת לרכב על אופנייך, שולחת לך מייל לגבי הטיול.
    להתראות!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי שלינקה מקסימה!!!

    בלונדי
    17/09/2007

    החצופות טרם הגיעו, וישבתי פה לחכות. אז לא עשיתי כלום..

    תודה על המחמאות. ואני לא מסכימה שתגידי שבך אין גרעין בריא! יש בך, ועוד איך!! אחרת לא היית נמצאת היום במקום בו את נמצאת!!

    שעועית ירוקה זו אהבת חיי. ממממ כייף לכם!!

    וכעת לו החום.. לא יודעת למה. החליט להגיע היום! אני לא מרגישה טוב, ואלך לנמנם על הספה, עד שיהיה זכר למנקות.


    שיהיה לך בתיאבון!!!

    נשיקות

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוףףף!!

    בלונדי
    17/09/2007

    המנקות טרם הגיעו, ועוד לא יצאתי לרכיבה על אופניי!!

    מעצבנות!!!

    בינתיים אכלתי לי פה אפונה! יאממממי..


    המשך יום נעים!!

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לפחות

    just_dance
    17/09/2007

    את לא קמה בחמש וחצי בבוקר...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טליוש!!

    בלונדי
    17/09/2007

    טליוש מתוקה, שנים רבות קמתי אפילו לפני חמש בבוקר..
    אז מותר לי לנוח קצת מהשעות האלה עכשיו..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזבי

    just_dance
    17/09/2007

    זה סתם מרמור מהפסיכו' המאוס הזה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יאללה סיימי ללמוד וצאי לחופשה!!!!

    בלונדי
    17/09/2007

    הגיע הזמן, קדימה!!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי טליוש

    קרן אור
    17/09/2007

    מקווה שתסיימי כבר את הפסיכו' הזה..תזכירי לי מתי הבחינה???
    תנוחי קצת יקרה,נשמע שאת ממוטטת...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום