הי שלינקה, שינית את שמך בפורום אחר!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הי שלינקה, שינית את שמך בפורום אחר!
    בלונדי
    17/09/2007

    וזה פשוט עבר אוטומטית לכאן...
    שימי לב!!
    תכתבי שוב משהו עם השם "שלי"!!

    נשיקות
    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך זה יכול להיות?

    שלי
    17/09/2007

    לא כתבתי שום הודעה ובכלל לא הייתי בבית מאחר הצהריים...
    שבתי עכשיו קרועה מעייפות, אם לא אשלוף את העדשות מעיני יש סיכוי שאתעוור.
    אז מחר אתעדכן בכל ההודעות החדשות, ובנתיים, לילה טוב לכולם וחלומות מתוקים ביותר!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלי, הופעת בתור "מיכל". לילה טוב!!

    בלונדי
    17/09/2007

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלי יקרה!

    אני
    17/09/2007


    מתוקה, מה שלומך? גם אני מרגישה שהמצב שלך לא איי-איי-איי... האם קרה משהו? נשמח אם תשתפי אותנו. אני מבינה שאת לחוצה עקב סידורים של טרום-חו"ל, אך אני חשה שזה יותר מזה. ההודעות האחרונות שלך מדברות קצת ב"דיכי", ואני מקווה שזה רק מצב-רוח חולף.

    שלי יקירה, לדעתי לא רק לבלונדי יש גרעין בריא, אלא גם לך! ובענק! כי אחרת - לא היית מצליחה לעבור את כברת הדרך הקשה שעברת. תמיד צריך לזכור שהחיים מורכבים מעליות ומירידות, ואי-אפשר להיות תמיד למעלה (אבל אפשר להיות תמיד למטה... טוב, סליחה, זאת רק הציניות הדכאונית שלי מזמזמת פה. הנה, כיביתי אותה). בכל אופן, חביבתי! מעכשיו את משננת לעצמך את המשפט הבא: יש לי "ווחד" גרעין בריא, ועכשיו אני בונה את הקירות שלו, כי היסודות נמצאים עמוק בתוכי!

    באשר לנזקים לגוף - אל תכניסי לעצמך לראש שגרמת לעצמך נזק בלתי הפיך כלשהו, כל עוד את לא יודעת על דבר כזה בוודאות. גם אם את סובלת כרגע מכאבים ומיחושים - אין זה אומר שזה לתמיד וגם לא לעוד הרבה זמן. לגוף יש יכולת מופלאה לשקם את עצמו, אז תני לו קצת קרדיט. הרי אחרי הכל התעללת בו לא מעט זמן. אז אין ברירה אלא להתאזר בסבלנות ולנשוך את השפתיים.

    שלי מתוקה, אני מקווה שהתעוררת לבוקר חדש ואופטימי יותר! שיהיה לך יום מוצלח ומחויך! :-)

    לילה טוב,

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום