היי חברות יקרות!!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • היי חברות יקרות!!!
    קרן אור
    17/09/2007

    היה לי יום עמוס ופיספסתי כניסה לפורום לחצי יום ותראו כמה עמוס היה כאן...אז אחרי חצי שעה שאני קוראת אגיב-
    בלונדי-שמחה שאתמול עברת בלי להקיא,כל הכבוד על הנחישות!ואגב,בכיף הייתי שורדת עכשיו ב-8 מעלום,אני אוהבת מאוד חורף וקור(למרות שאני רגישה לקור),אבל בשעה שכולם מסתגרים בבתים זוהי שעתי היפה כמו שאומרים.
    נו אז המנקות הגיעו היום לבסוף???אמרתי לך הייתי שולחת אותם אליי לבלאגן שלי....
    שלי-לא הבנתי בתחילה השם שכתבת איתו היה מיכל,ולקח לי זמן להבין שזאת את...
    נשמע שאת קצת מתערערת מאז החג מבחינת הרגשות??האם זה נכון!!אשמח לשמוע פרטים לגביי הטיול,אני אוהבת לשמוע על ארצות רחוקות,שיהיה לי על מה לפנטז ברגעים הקשים...וכמה נתגעגע אלייך כאן!!!אגב עם מי את טסה???
    כרונית-לא שמעתי ממך יום,וזה די חריג אצלנו תודי...אז את עקשנית??טוב נוהעקשנות משתלמת כנראה...בוטלה לי פגישת הבוקר של מחר,ניסיתי כמובן לקבוע משהו אחר,אבל כנראה שזה כוון בצורה הזאת לא סתם...בקיצור אעבוד טיפה מהבית ובעיקר אנוח עד הצהריים(יש לי פגישה באיזור הדרום ב-3 אבל עד 1 יש לי זמן....),כך שיהיו לי כמה שעות של שקט,שאצטרך להכריח את עצמי לא לעשות כלום...רק לרבוץ...אשמח לשמוע ממך יותר,אני מרגישה שמשהו עובר עלייך.
    ע'-מקווה שהיום היה לך טוב אצל הפסיכיאטר ובבדיקות,אשמח לשמוע ממך איך עבר היום.מקווה שעזרתי אתמול.
    אור-אני יודעת שאת רוצה להבריא,אבל אני נאלצת להסכים עם כרונית משהו לא נשמע תקין.את מקצצת עד שתגיעי להתעמלות ואז תטישי את עצמך שוב כדי לא לעלות במשקל??את חייבת להסכים שאולי את רוצה,אבל משהו בך עדיין מפחד לעשות את הצעד.כשעושים את הצעד עושים אותו כאן ועכשיו,ולא דוחים אותו...סתם נקודה למחשבה.
    אשוב יותר מאוחר כדי להתעדכן.אוהבת את כולכם קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    היי חברות יקרות!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הנה את קרן אור, התגעגעתי אליך!!

    בלונדי
    17/09/2007

    איזה כייף!
    טוב לשמוע ממך אחרי יום ארוך...

    אני מבינה שמחר את באיזור הדרום... מסרי ד"ש בבית..חחח!!

    מה שלומך?

    המנקות החצופות לא הגיעו. כנראה החליפו יום נקיון!

    והיה לי חום היום! והרגשתי לא טוב, אך כעת כבר אין חום, ואני אחרי בישולים לארוחת ערב!!

    טוב יקירה, נשתמע בהמשך!!
    אוהבת
    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שוב עלה לי החום!!! )-: רק דיברתי.!

    בלונדי
    17/09/2007

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי יקרה

    קרן אור
    17/09/2007

    כן גם אני התגעגעתי,הפורום נהיה התמכרות שלי(טוב לפחות התמכרות טובה),למרות שכשאני מגיעה הביתה ופותחת את המייל נעשים כמה פרצופים עצובים מול עיני שתובעים את היחס שלהם...אבל עכשיו הנשמות הקטנות הללו הלכו לישון.
    מה קרה??למה יש לך חום??זה כמו הפעם הקודמת....???
    מקווה שתרגישי טוב יקירה לכי לנוח לך.ואל תטרידי את עצמך מהמנקות,לפחות היה לך שקט היום,ויצא טוב כי את צריכה את המנוחה הזאת.
    אוהבת קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי כרונית, יקירה...!

    בלונדי
    18/09/2007

    עליתי למעלה ופתאום שמעתי שהלפטופ מאותת שנכנסה לי הודעה חדשה. ואז הבנתי כי אהיה חייבת לרדת למטה "להשתיק" את המחשב אחרת הוא ינדנד כל הלילה. אז בעלי התנדב למשימה והנה אני במיטה, עדיין ערה, עם הלפטופ.

    כייף לראותך פה גם, יקירה..

    מקווה ששלומך טוב..

    נשיקות ולילה טוב!!
    אוהבת
    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ושוב זה התמקם בשרשור הלא נכון!!!

    בלונדי
    18/09/2007

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לילה טוב יקרה!!!

    אני
    18/09/2007


    מה שלומך? דאגתי לך עקב העדרותך הזמנית, יקירתי! אני מקווה שאת חשה בטוב ושהכל בסדר אתך ועם משפחתך.

    הו, איזה יופי שהעקשנות שלי השתלמה! מצד שני, הרי אני כבר מכירה אותך ואת בטח "תרימי" חצי בית מחר, אז נראה לי שלא תהיה לי ברירה אלא לבוא עד אלייך ולעשות לך "השגחה אישית"! ותאמיני לי שלא כדאי לך! חחח...

    בקיצור, יקירה - נצלי את הזמן לנשום עמוק ולנוח בחצי יום שיעבור עלייך בבית, ואל תתעסקי במטלות שיסחטו ממך כל טיפת כוח. הנה, סוף-סוף קיבלת הזדמנות להיות עם עצמך לכמה שעות, אז נצלי אותה כהלכה ובאמת אפשרי לעצמך להיות עם עצמך כמה שעות!

    לגביי - לא עובר עלי שום דבר מיוחד ואני בסדר גמור. אני במצב הקבוע שלי... אתמול הייתי עייפה מאד, ואף לא היה לי מה לחדש מעבר למה שכתבתי פה. אוחח, מתוקה שאת! תודה על הדאגה! אני מאד מעריכה זאת, אך באמת שאין מה לדאוג.

    תרגישי טוב ושיהיה לך יום מוצלח ומהנה מחר! שתעמדי בכל יעדייך ושתקבלי רק מחמאות!

    רק אהבה יקירה!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום