בוקר אור יקירות!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בוקר אור יקירות!
    שלי
    18/09/2007

    הודעה קצרה וחלקית, אני בדרך להתעמלות הבוקר שלי!
    מה שלומכן אהובות?
    בלונדי מתוקה - מקווה שירד החום ושאת מרגישה טוב יותר. אולי פשוט הגוף שלך קצת חלש לאחרונה כך שכל דבר קטן נדבק אליו. קחי קצת מנוחה טובה והכל יסתדר במהרה.
    קרן אור יקרה - לגבי הטיול אכתוב לך מייל. אני דווקא בסדר, סערת הרגשות היחדיה שמתחוללת כרגע היא לגבי הלימודים - תחושות יאוש בשל התקדמות איטית ולחץ זמנים. יש לי כמה ימים עד הטיסה לסיים איזו מטלה ולהגיש אותה. אני מאד מתוסכלת, כבר הייתי אמורה לסיים את לימודי בשלב זה, אך נגררתי לעוד סמסטר. ארחיב בהמשך!
    כרונית מקסימה - איזו הודעה מדהימה כתבת לי! אגיב לה בפרוט, ואני מקווה שאת אכן צודקת. כוונתי לגבי העדר הגרעין הבריא היתה שאני מאלו שנמשכו שנים ארוכות לצד החולה והמפורע, לא רק אצלי, אלא בכלל. כמו שכתבתי לגבי הסרטים והספרים על הפרעות אכילה - הפרעות נפשיות תמיד נראו לי קצת רומנטיות, מצביעות על נפש מורכבת. טפשי, אך כך הייתי. ממש מפתיע שבסופו של דבר מצאתי בן זוג נורמלי ביותר, ולא איזה אומן אלכוהוליסט מדוכא (היו גם כאלו...).
    רצה להכין לי ארוחת בוקר לאחרי האימון כי לא אשוב הביתה (זה סימן לבריאות!), ואכתוב בהמשך!
    אוהבת, שלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בוקר אור יקירות!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תהני באימון,שלינקה מתוקה!!

    בלונדי
    18/09/2007

    כתבתי לך בהודעה הכללית.

    מקווה שנהנית ושהכל טוב אצלך!
    הלוואי והייתי הולכת גם.... אבל אני מפחדת בגלל החום שהיה אתמול.


    נתשמע!!

    נשיקות

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום