צהריים...!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צהריים...!!
    בלונדי
    18/09/2007

    שלום חברים!

    שוב עלה לי חום, והחלטתי לנמנם על הספה. הדלקתי את הטלוויזיה. בשניה שהתחלתי לצפות הבנתי במה מדובר. ראיתי בחורה בולימית שמתמודדת עם הגילוי למשפחתה ועם בקשת עזרה להחלמה. זו הייתה תוכנית של "אופרה", ולא, אני לא חובבת את תוכניותייה. אבל זה היה מרתק וממש החזיר אותי למקומות הרעים ההם. נהייה לי רע רק מלחשוב על כך ולצפות באותה בחורה אומללה שמקיאה עצמה למוות. הראו צילומי אילוסטרציה שלה מבצעת בולמוסים והקאות! כמה נורא!
    מיד חשבתי עליכם פה!

    טוב, אין פה ממש אף אחד היום..כולם עסוקים!

    המשך יום מהנה לכולם!

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צהריים...!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוי, תרגישי טוב!

    אור
    18/09/2007


    הייתה תוכנית של קרין מגריזו שראיינה בחורה אנורקסית, והראו איך שהיא ממש לא מסוגלת לגעת בביגלה אחד (אחד!) וממש מפחדת ונרתעת ממנו (מבייגלה!). אלו הרגעים שאני מבינה כמה הפרעת אכילה זה מגוחך!!!!


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זה עצוב, היינו שם..נורא!!

    בלונדי
    18/09/2007

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בלונדי מתוקה!

    שלי
    18/09/2007

    איך את מרגישה? מקווה שהחום ירד ושהמחלה שתקפה אותך בשליטה!
    זה אכן נורא נורא עצוב, ובהקשר למה שכתבה אור, על החברה והנערה החולות, זו פשוט מגפה.
    אני זוכרת שכשאני חליתי, רופאים ופסיכולוגים הסבירו להורי שאני עונה על "הקריטריונים" להפרעות אכילה, שיש לי כמה מהמאפיינים האישיותיים שמגבירים את הסיכוי לאנורקסיה - פרפקציוניזם, אינטליגנציה גבוהה, "חינוך" של מחול קלאסי, מופנמות ועוד.
    אני ובנות גילי הרי לא היינו חשופות למדיה של היום, להערצת הדוגמניות ההיסטרית הזו, לא גדלתי עם כוכבות טלוויזיה בנות 16 במשקל נוצה וחזה מסיליקון (הגיבורה שלי היתה ציפי שביט...). אז חפשו סיבות ומניעים אחרים למחלה.
    אבל היום נדמה שכל אחת חשופה, שכמעט כל נערה בסיכון גבוה. לא צריך כבר להיות רקדנית קטנה, או מתעמלת, או פרפקציוניסטית אובססיבית כדי לחלות.
    וזה ממש נורא, וכואב, ומדאיג.
    ובנימה אופטימית זו... להתראות בהמשך!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום