מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לילה טוב!אני19/09/2007
נכנסתי לבדוק מה שלומכם , להגיד לילה טוב וחלומות פז ולכבות את האור! נו, אז מה שלומכם??
קרן אור ובלונדי חמודות שלי - אני מבינה שספגתן טריגר היום - כל אחת והטריגר שלה...
קרן אור קסומה - לא כ"כ אהבתי לגלות שנסעת למחלקה לה"א בבי"ח. אני חושבת שכדאי לך להתרחק מכל זה, אפילו שאת באה ממקום בריא ומנצח. הרי העניין משליך בך כאב צורב של זכרון, אז למה להכאיב לעצמך? אני יודעת שזה חלק מעבודתך, כמובן, אך הייתי מעדיפה שתבקרי במחלקות אחרות, אם אפשר...
בלונדי שלי - באופן כללי, אני לא בעד תוכניות שעוסקות בה"א, כי אני חושבת שהן מושכות יותר לכיוון אחד - למטה. לדעתי התוכניות הללו הן טריגר טהור שיגרום לחולות לחלות יותר, את ה"מתנדנדות" זה עלול להפיל, ואילו מי שאין לו השקה לנושא לא יבין את ההלך החולני של ההפרעה הזו. ותגידו לי, לשם מה להראות אילוסטרציה של הקאות?? המטרה העיקרית היא אמנם להרתיע מהמעשה (וכמובן - להרוויח יותר רייטינג), אך אופן ההצגה של זה עלולה גם לגרות את ה"מתנדנדות" לנסות "את מזלן".
(אני כותבת בלשון נקבה, אך כוונתי היא לשני המינים כמובן).
ועוד לשתיכן - תודה רבה על המחמאות שלכן! ואכן כך, הפורום הזה הוא במה פתוחה לעין כל, וכל אחד רשאי להביע את דעתו. וביחד עם הבעת הדעה, צריך להיזהר לא לפגוע ברגשות האחרים. ואני פה צועקת את דעתי בעניינים שונים, ומקווה שהרבה אוזניים מאזינות לי בצד השני. כי גם אם הפיות נותרים בדממה - האוזניים שומעות והמסר יכול להיקלט. נכון, תמיד שמתי לב לפרטים הקטנים ולשדר החבוי, אך מסתבר כי לא רק אני בורכתי בזה... בכל אופן, חשוב לי לומר את האמת שלי בכל מצב.
קרן אור - אהבתי מ-א-ד לקרוא איך עבר עלייך חצי היום בבית, ומעתה ואילך אני מתפללת ליום אחד לפחות עבורך בבית!!!
שלי מתוקה - אני מקווה שהעניינים זורמים לך כמו שאת רוצה. לגבי הלימודים - אל ייאוש, יקירה! לפחות קו הסיום שלך נראה באופק. אני הייתי מאד נרגעת לדעת שנותר לי רק סמסטר אחד ללימודים, אך לצערי לא כך הדבר. נותרו לי הרבה יותר...
טוב, אז כולם במיטות??
לילה טוב וחלומות פז נעימים!
כרונית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קמתי לפיפי ולא יכולה לחזור לישון!!!
בלונדי19/09/2007זהו, סיימתי את שינת הלילה שלי בשעה 03:10. ממש נורא, אה? אוף. הלכתי לישון מאוד מוקדם ואפילו לא הייתי פה כדי לאחל לך איחולי לילה טוב!!
אז, עמך הסליחה!
היה לי יום של הרגשה לא טובה, וכנראה כי זה השפיע על השינה המוקדמת.
והנה כעת אני ערה כמו שור!! (לא ידעתי איזה דימוי לכתוב פה, ו"שור" נראה לי ער למדי, חחח) בהתחלה עצמתי עיניים וניסיתי להרדם. אך אני כבר מזמן הבנתי (זוכרת את תקופת נדודי השינה שלי?) שאין מה להלחם בכך. זה יבוא בשעה זו או אחרת..! ולכן, קמתי מהמיטה והנה אני פה כעת! אולי אכין לי כוס תה להתחמם איתה, כי ממש קר. ואני רואה שיש לי אי מיילים בתיבה, ואני כה שמחה לשבת לכתוב! למרות שזה הכייף של הבוקר שלי- לפתוח את תיבת האי מיילים ולכתוב לעולם כולו!
אז כרונית מקסימה שלי- את בטח כבר מזמן ישנה לך כי אצלך כבר ממש תיכף 04:30. נוחי לך בנעימים ונפגש פה בלילה הבא.
ושיהיה לך יום נעים וקל מחר!!
אוהבת מאוד
בלונדי!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

