היי יקרות!!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • היי יקרות!!!
    קרן אור
    19/09/2007

    הצטבר כאן מתח ,מרגישים אותו,ואני שמחה שכל אחת פרקה כל מה שעל ליבה ועכשיו אפשר להמשיך.אתן יודעות גם במשפחות הכי טובות יש מעט אי הבנות, ותקשורת מסייעת תמיד להעביר ולהסדיר דברים.אני חושבת שהדברים הם נכונים,וחשוב שדנו בסוגיה הזאת!כדי שנמשיך לצעוד ביחד לעבר המטרה שלנו-החלמה.אין דבר כזה קבוצות כולנו בסירה הזאת ביחד כל אחת בדרך ובחוכמה שלה...
    בלונדי-מה שלומך???הוקל לך אחרי ההקאה??אל תלקי את עצמך,סביר להניח שזה בגלל המחלה.אני באנגינה שלי הקאתי לפחות פעם ביום,וזה לא בשליטתנו.מה שחשוב זה שאת צריכה להתחזק,ואת מנסה לעשות זאת.אז תנוחי לך יקירה.
    שלי ואור-ספרו לי איך עבר יומכן...
    טוב אני הולכת להכין ארוחת ערב היה לי יום מלא פעילויות...אחזור בהמשך.
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    היי יקרות!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי יקרה - קרן אור!!

    בלונדי
    19/09/2007

    רק עכשיו אמרתי את מה שעל ליבי. ראי שרשור מהצהריים!!

    החום ירד בכמה עשיריות המעלה.

    ואני ממש רחוקה מהלקאה. לא עשיתי שם דבר רע ואני מרגישה בסדר גמור!

    הולכת גם להכין ארוחת ערב..

    תודה יקירה וערב נעים שיהיה לך!

    אוהבת
    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום