חוויות שלי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חוויות שלי
    בר
    20/09/2007

    נמאס לי להקיא,לדחוף6 אצבעות לגרון ואם זה לא מצליח אז לנסות בכוונים שונים,נמאס לי להיות עם אנשים אבל בעצם לא איתם.המוח שלי במקום אחר לגמרי ,לא בפוקוס,מחכה רק לחזור הביתה ולדחוס אוכל.איזה קשה זה להקיא ולבכות ביחד ואיך תמיד לפני ההקאה כמעט ואי אפשר לנשום,איזה קשה זה להקיא פיצוחים או להקיא בלי לשתות מספיק מים ואיזה דיכאון שלא מצליחים להקיא את הכל ואיזה מוזר זה שקמים בבוקר וכאילו כלום לא קרה ואיזה באסה שכל היום נהרס אם מקיאים בבוקר ואיזה מדכא לבזבז את כל היום במחשבות על הילולת הזלילה בלילה וגם לחכות ללילה ואיזה מפחיד זה שאת חושבת שאנשים יודעים שאת בולמית ושהם מדמינים איך את אוכלת כמו חזירה משוגעת.איזה מגעיל זה להקיא וכל הקיא על האצבעות וצריך לשתוף אותם כל רגע ואח"כ את האסלה ואת הקירות ואת כל האמבטיה ובסוף להתקרצף ולשפשף את עצמך במקלחת ולצחצח שינייםלפני שגם הם יהרסו.וכמה עצוב להיות כל כך לבד במחלה הנוראית הזאת,המביישת הזאת.חיים כל כך שקריים,כל כך מזויפים,כל כך לא אמיתיים.
    הפכתי להיות אפאתית,לא איכפת לי מכלום,חיי עוברים להם לידי,יש לי מסיכה תמידית על הפנים,אני כל הזמן מנסה לשכנע אנשים שאני משהו שאני בעצם לא,כל האנרגיות שלי מבוזבזות על זה,אין לי רצון לחשוב על משהו אחר.
    כל כך כואב לי...כואב לי בפנים...
    תסלחו לי בנות על ששיתפתי אותכן בחיי המכוערים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חוויות שלי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בר- לילה טוב!

    בלונדי
    20/09/2007

    עצוב עצוב לקרוא את דברייך... הייתי שם! מבינה אותך לגמרי.

    אשמח אם תספרי על עצמך ונוכל להכיר אותך טוב יותר. אני וכל חברי הפורום פה. נשמח לעזור ולתמוך בכל מה שאפשר.

    שיהיה לך ליל מנוחה ותהיי חזקה!

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי בר

    קרן אור
    20/09/2007

    קראתי את הודעתך כאן,וגם בפורום המקביל.הבנתי שאת בטיפול,ואת בצומת של להחליט מתי יש להרפות מטיפול.אשמח אם תוכלי לשתף אותנו במהלך המחלה,כמה זמן הטיפול מתבצע..ואנחנו כאן להקשיב.חשוב לי שתדעי,שאין כזה דבר שאי אפשר להחלים.כולנו כאן בשלבים שונים של החלמה אחרי עשור של כל ה"א לסוגיה.זה לא קל כמובן יש הרבה עליות וירידות,אבל אפשרי.ואם טיפול אחד לא מקדם אותך,אולי יש מקום לחשוב על טיפול אחר.אבל לעולם לא לוותר,ולרצות בכל מאודך להבריא.כשיש את שני המרכיבים האלו,לא ראיתי מצב בו זה לא אפשרי.
    אשמח לשמוע ממך יותר פרטים,
    מאחלת לך רק בריאות(כל השאר יבוא מעצמו...)
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בר יקרה

    שלי
    20/09/2007

    נכון, את צודקת. להקיא זה קשה, כואב, מבאס, מפחיד.
    ואני יכולה להוסיף עוד כמה פריטים לרשימה שלך:
    כמה זה נורא שמייד אחרי שהקאת, הבטן ריקה ואת רעבה. ואת אוכלת שוב, ומנסה לא להקיא הפעם, אבל נשברת.
    וכמה מתיש לקום בבוקר עם סחרחורת, כי ישנת מעט והקאת הרבה.
    וכמה מעייף לשבת בשיעור, או בעבודה, ולחשוב רק על אוכל.
    וכמה מתסכל כשהבטחת לעצמך שהיום לא תקיאי, ובסופו של דבר הקאת יותר מפעם אחת...
    וכמה מכאיבות הצרבות של אחרי.
    וכמה מכוערות העיניים האדומות, והפצע על היד, והיובש מסביב לשפתיים.
    כמה קשה להסביר להורים להיכן נעלם השוקולד שהיה בארון.
    ואין סוף לכמה הזה. אם את רוצה, אמשיך.

    אני לא מקיאה כבר כמעט 3 חודשים. גם לא זוללת. גם לא מרעיבה את עצמי. זה קשה, וכואב לפעמים, אך ההצלחה מפתיעה וממכרת, ומלמדת שאפשר, אפשר להפסיק ולצאת משם.

    את יודעת כמה נפלא לאכול ארוחה שלמה, לא יותר מידי, לא פחות מידי, להרגיש שבעה אך לא מפוצצת?
    וכמה כיף לסיים ארוחה ללא שום דחף או רצון להקיא?
    כמה נוח ללכת לישון כשאת לא רעבה?
    לקום בבוקר, להתרחץ ולצחצח שיניים ולדעת שמצפה לך יום נקי?
    כמה קל פתאום ללכת לקניות בסופר, ובעגלה יש רק מה שאת צריכה?
    איזו הרגשה מדהימה זו להפסיק להסתיר, להכחיש, לשקר לסביבה?
    לא לדאוג יותר היכן ומתי תקיאי?

    כל זה ועוד שווה את כל המאמצים הדרושים כדי לברוח מהמחלה הזו, להתחיל לשקם את הגוף והנפש ולתכנן חיים בריאים.
    אולי תעשי לך רשימה של כל הדברים היפים והנעימים שיקרו כשתפסיקי?

    תזכרי - את לא מגעילה, המחלה מגעילה. והמחלה זו לא את, אפשר גם בלעדיה.
    מקווה שתשארי איתנו ותאפשרי לנו לעזור לך ככל האפשר.
    שלך, שלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלינקה, כתבת יפה מאוד!!

    בלונדי
    20/09/2007

    מצטרפת לכל מילה שלך!!!

    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי בר

    לילית
    20/09/2007

    את בכלל לא מגעילה, והחיים שלך לא מכוערים.
    את פשוט חולה במחלה מאוד קשה ואת צריכה להבין את זה ולטפל בעצמך.
    בדיוק כמו שאם חלילה היית חולה בכל מחלה אחרת היית מטפלת בה.
    זה קל להגיד וקשה לעשות - אני יודעת בדיוק מה את מרגישה, אני מרגישה שכל מה שכתבת יכולתי לכתוב אני בעצמי.
    אבל מודעות ורצון לשנות את השליטה של המחלה בנו, לשליטה שלנו במחלה הם מה שיכולים לעזור לך לצאת ממעמקי השאול שבהם את נמצאת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום