בלונדי מתוקה, בוקר טוב!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בלונדי מתוקה, בוקר טוב!
    שלי
    20/09/2007

    אין לי זמן לקרוא את כל ההודעות, ממהרת ליום עמוס, אך רציתי להגיב למה שהספקתי לקרוא -
    אל תצטערי שכתבת, זו לא היתה כוונתי! ההיפך!
    רק רציתי להוריד את מפלס העלבון.
    ברור שלא רצית לפגוע, כל מה שרציתי להציע זו את האפשרות שגם אור לא רצתה לפגוע באף אחד. אני חושבת שהיא פשוט רואה את הדברים אחרת, וקוראת לדברים בשמות שונים, ושהיו כאן אי הבנות.
    זה הכל.
    הרי אם היא כאן, כנראה שהמקום הזה מספק לה תמיכה. אז למה לנסות להעליב?
    רק רציתי לגרום לשתיכן להרגיש קצת יותר טוב.
    ואל תשכחי שאני מבינה לחלוטין את דברייך, הרי אני "בכירת הבולימיות" כאן, ויודעת לא מעט על בושה ועל הפחד מתגובות של אחרים למחלתי.
    ובשלב בו אני נמצאת, אבוי למי שיעז לזלזל בי או במחלה.
    וזהו, יוצאת מהנושא הזה.
    מקווה מאד שלא נפגעת ממני...
    יום טוב מתוקה, אשוב לקראת אחר הצהריים.
    אוהבת, שלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בלונדי מתוקה, בוקר טוב!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלינקה, בוקר טוב לך!!!!

    בלונדי
    20/09/2007

    שלום שלינקה. מה שלומך בבוקר זה?
    מקווה שהכל בסדר אצלך. מקווה שאת מרגישה טוב.

    את יודעת, לעיתים דרוש לקחת הפסקה של כמה שעות כדי לשוב ולראות את הדברים מנקודת מבט טובה יותר.
    והנה, זה מה שעשיתי. חזרתי הבוקר והכל בסדר. אני לא מרגישה שעשיתי משהו רע ולא מרגישה שיש לי צורך בכלל להתנצל. זה פשוט האופי שלי שמפחד לפגוע באנשים, למרות שזה בא על חשבוני. תמיד נתתי לפגוע בי ולא העזתי לדבר.

    אז הכל בסדר. ואני ממש לא כועסת עליך ולא נעלבתי. באמת. רק קיבלתי הרושם שנראה כאילו יש פה "קרב" וצריך לקחת "צדדים". ואת זה לא אהבתי. כי כאמור, לא ניסיתי להתחיל מלחמה. רק רציתי להגיד מה כואב לי.
    ובאמת באתי ממקום פגוע, והיה חשוב לי להבהיר זאת.

    אז הכל בסדר גמור. ואני מקווה שגם אצלך.
    אני יודעת שלא ניסיתי לעשות כל רע.
    ואני שמחה שאנחנו יכולות לדבר על הדברים. כי אחרת, נתפוצץ מלהחזיק בבטן. ואת זה כבר עשינו כל חיינו. או שפשוט אכלנו את הכאב והקאנו אותו. וזו הייתה הדרך שלנו לדבר אותו החוצה מאיתנו. וזה לא מה שאנחנו רוצות לעשות היום!

    אז שלינקה. הכל בסדר! אני שמחה שדיברת ואמרת מה שעל ליבך.

    מה שלומך? איך עובר יומך? ומה את חושבת על סושי? חחח סתם, פשט קרן אור שלנו הולכת לסעוד היום סושי, ואני כבר מתחילה לראות "סושים" מסתובבים לי מסביב הראש (כמו ציפורים, רק סושי), כי אני מ-ת-ה על סושי ובכלל מתה על דגים...

    טוב יקירה. מאחלת לך יום נפלא ופורה. ועוד מעט ממש את כבר עוזבת ונוטשת אותנו לטובת חופשה רצינית! ואני שמחה בשבילך. את בטח בהכנות וסידורים קדחתניים. אז שיהיה בהצלחה ובואי לדבר בהמשך..

    אוהבת,
    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום יקירה!

    שלי
    20/09/2007

    ראשית - צר לי לשמוע שאת עדיין לא מרגישה טוב. ומה שזה לא יהיה, מקווה שיעבור בקרוב. זה לא הזמן להיות חולה!
    ומה מצב הרפלוקס? נרגע לו?
    אני בהפסקת צהריים קצרה מאד, רק להודעה שתיים ואשוב לענייני.
    כמובן שאת לא צריכה להתנצל או להצטער, ואסור לשמור בבטן. שום דבר.
    לא התכוונתי ליצור את הרושם שמדובר בקרב, רק להבהיר שלדעתי אף אחת לא ניסתה לפגוע.
    צריך לפרוק וצריך להעיר כאשר משהו פוגע, ואחר כך לשוב ולגבש גישה סבלנית ומבינה ולהכיר בעובדה העצובה מאד שכולנו סובלות, ושיש דברים שנאמרים מתוך סבל ומצוקה, ולא מתוך שום מטרה להעליב.
    ואני באמת רוצה שנסגור את הנושא הזה ונמשיך הלאה.
    אני לא יכולה לתאר עד כמה אני אוהבת סושי! כל כך טעים ואסתטי! וקליל. למרות שאני חייבת להודות שגם הגעתי למצבים בהם אכלתי כל כך הרבה סושי עד שהתחושה היתה דומה לסטייק ענק עם תוספות....
    ואני גם אוהבת גלידה מתה ירוק - אך סביר שזו סטייה אישית שלי, והיא קשורה למקום בו שהיתי תקופה ארוכה.
    ואיזה צרוף מקרים - גם לי מצפה ארוחת סושי הערב. לא משהו מפואר, מסעדה קטנה ואפילו לא כל כך מוצלחת, אך זה מה שמאפשר התקציב!
    כמעט כתבתי "התפריט" - כמה פרודיאני! ואפילו אין לי תפריטי דיאטיקנית כרגע, רק המלצות והוראות מהעבר...
    יקירתי, פנטזי על סושי אך תוכלי איזה מרק עוף טוב, נוחי הרבה בביתך החם וצברי כוחות.
    אנסה לענות למייל בהמשך היום, אך מתנצלת מראש אם לא אספיק ואדחה זאת למחר בבוקר.
    הרבה חיבוקים!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי שלינקה!!!

    בלונדי
    20/09/2007

    לדברייך!! אני מאוד סבלנית, מבינה ומכירה בסבל של חולים בה"א. אין צורך להגיד שזה מה שצריך להיות פה בפורום. כולנו שם ברמה זו או אחרת. זה ברור מאליו! וזה ברור לי שלא כל דבר הנאמר פה- נאמר במטרה לפגוע! כולנו סובלים, כל אחד בדרכו הוא. כולנו מתמודדים עם דברים מאוד לא פשוטים. אין פה "סובל יותר" ו"סובל פחות". לכל אחד יש את הכאב האישי שלו. גם לי יש את הכאב שלי. גם אני מתמודדת עם דברים מאוד לא קלים. כמו כל אחד אחר פה. ולרגע נוצר הרושם כאילו אני ניסיתי לפגוע או "לא לתמוך".
    אין לי כל סיבה לפגוע פה בחברים, אני אחת מהפורום, בדיוק כמו כולם!!

    אני רוצה לחתום את העניין סופית!!!!



    מה שלומך?
    גם את הולכת לסעוד בסושייה מקומית? אוחחח כמה כייף לך. מה זה? יום הסושי הבינלאומי? ולמה לא מזמינים אותי? חחח. כייף לך, תהני מכל רגע ותנצלי כל ביס. חחח

    אני עדיין עם חום. הגיע גם היום. לא פסח עלי.
    וכעת מתחילות לי צרבות משום מה. אוף, נמאס לי. עוד יום שאני יושבת בבית ולא יכולה לזוז..

    את יוצאת לחופשה ואילו אני יוצאת לטיול! איזה כייף. טיול עם בעלי... מתאים מאוד! מנצלים את ימי ה"פחות חורף" שעוד נותרו לנו..

    גם אני לא צמה. (מעולם לא צמתי) (לא ביום כיפור, לפחות) אז לבטח אהיה פה. עד שאצא לטיול!

    גלידה מתה ירוק? יש פה דבר כזה! לא חשבתי לטעום.. איזה טעם יש לזה? מתוק? חמוץ? נשמע לי מאוד מוזר..

    טוב המשך אחה"צ נעימים.

    להת'

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש לזה טעם של תה ירוק!

    שלי
    20/09/2007

    לפעמים קצת מתוק, לפעמים קצת מריר. האמת היא, שמלבד כמה יפניות וקוראניות אני לא מכירה אנשים שאוהבים את הדבר המוזר הזה...
    אז אם מזדמן לך, נסי כפית. אך לא הייתי מתאמצת להשיג את הדבר הירקרק הזה...
    חוזרת להודעתך הקודמת והחשובה מאד!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום