לכתוב- מלחמה בבולמוס

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לכתוב- מלחמה בבולמוס
    הבחורה החדשה
    20/09/2007

    הוריי נסעו לשבוע להפלגה.

    בעודי מתמודדת עם העצמאות (שאתו מכירות כבר כהרגלכן ביומיום)-
    לרגעים אוהבת אותה יותר, לעיתים בודדה.

    התעוררתי היום ב5 בבוקר כדי להגיע לצבא, אחרי 3 שעות שינה בלילה,
    הגעתי הביתה אכלתי משו קטן הלכתי לישון.
    קמתי רעבה.

    הלכתי למטבח והתעצבנתי לגלות את אחותי החורגת אוכלת יחד עם איזו חברה לה אוכל
    שבישלתי לעצמי ושקניתי לעצמי במיוחד בחנות בריאות, פסטה מחיטה מלאה.
    יותר התעצבנתי מזה שהתעצבנתי מזה!!!
    זה מטריף אותי שזה מעסיק אותי בכלל.
    אנשים "נורמליים", לא חולים כמוני, לא מתעצבנים מזה..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לכתוב- מלחמה בבולמוס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי חדשה! האם את בל מאתמול?

    בלונדי
    20/09/2007

    כי אני לא בטוחה שהבנתי מי את...
    אשמח אם תכתבי ברור מי את..

    ובינתיים מאחלת לך עצמאות בריאה ולא להתעצבן על אחיות חורגות..!חחח

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום לך!

    אני
    21/09/2007


    אני חושבת שבמקרה הזה גם האנשים הנורמליים היו מתעצבנים אם היו מגלים ש"אכלו להם את הדייסה"... אבל כן, אין ספק שבה"א זה מרגיז הרבה יותר. אני הייתי מתרגזת אפילו אם היו מזיזים לי את גביע היוגורט בתוך המקרר, או אפילו אם היו מסתכלים באיזה טעם הוא.

    מן הצד השני, אני הייתי אוהבת לראות אנשים אוכלים, לא חשוב מה ושל מי, העיקר אוכלים! נו, ברור למה.

    אני מקווה שאת ישנה עכשיו הרבה יותר משלוש שעות, כי זה ממש רע לא לישון...

    ספרי קצת עלייך...

    ליל מנוחה!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום