בואו נשים את הקלפים על השולחן!!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בואו נשים את הקלפים על השולחן!!!
    בלונדי
    20/09/2007

    עליתי 2 ק"ג !!!

    כן, זה קרה, ואני מסתובבת עם זה כבר כמה ימים. לא יכולתי לכתוב זאת פה מסיבות אלה או אחרות. אבל הגיע הזמן להוציא הכל החוצה. מספיק לשמור בבטן!

    השמנתי עוד.
    אני מרגישה רע עם זה. לא טוב לי. זה מכוער בעיניי. אני מביטה במראה ולא אוהבת את מה שנשקף ממנה.

    אז מה עכשיו? זורקים את הכלים? שוברים הכל?

    הו לא!! מתמודדים. מתמודדים לאט-לאט. נזהרים מאוד שלא להתייאש. מתחילים לחשוב כיצד בכלל עושים זאת.

    זה לא קל בכלל. והשומן מאוד מפריע לי. ואני לא מתבכיינת פה על כמה גרמים. כבר עברו הימים האלה. באמת השמנתי וזה ממש מציק לי.



    רציתי לשתף אתכן במה שעובר עלי.
    כי לאור כל מה שקרה פה לאחרונה, כבר שכחתי לרגע מה רציתי לומר לכן.. והנה! זה מה שרציתי לומר פה. ולא העזתי!!! וכעת אני מעיזה!!


    שיהיה לכולכן אחה"צ נחמדים ונעימים, ואני אמשיך להלחם בבחילה ובחום שעלה לי...

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בואי ננסה את גישת ה"אז מה"?

    שלי
    20/09/2007

    שוב שלום יקירתי.
    ממש מצטערת לקרוא שאת מרגישה רע, סובלת מצרבות ובכלל - די מבואסת... לפחות מצפה לך טיול רומנטי עם בעלך שוודאי ישפר באופן מהותי את מצב רוחך, ומקווה שגם ישיב לך את בריאותך!
    לגבי הצרבות - מאד יכול להיות שכמו אירוע הרפלוקס, הסוגרים חלשים כרגע. וזה יעבור עם המחלה. ניסית כבר איזה כדורים? אל תחששי מלהשתמש בהם פה ושם, זה באמת עוזר.
    ועכשיו לגבי המשקל -
    אני מבינה כמה זה מטריד, ומרגיז, ואולי מעורר בך איזו תחושה של כשלון ואכזבה מעצמך. אבל יקירה, את לא בתקופה קלה. מכל הבחינות.
    תחשבי על האופציה הגרועה באמת - הרי בתקופה שכזו, עם התמודדויות שכאלו, קל כל כך ליפול שוב למחלה! להפסיק לאכול כהענשה עצמית, או להגרר לבולמוסים ולהקאות. וזה לא קרה! וזה מה שחשוב.
    עמדת באומץ בכל האתגרים שנצבו לפנייך. ואם המחיר הוא 2 קילו, אז לדעתי זה מחיר ראוי.
    הרי שני קילו שנוספו הם משהו שרק את מרגישה, רק את רואה אותם במראה. הם גם ירדו כאשר תשובי להיות פעילה יותר. אפילו בלי מאמץ.
    וזהו המצב הנורמלי של הגוף האנושי, נכון? לפעמים עולים קצת, אחר כך זה מתאזן. וזו השאיפה של כולנו, לאפשר לגוף את התנודות הנורמליות האלו. כי אף אדם בריא לא עומד על אותו המשקל בדיוק כל הזמן.
    יש חגים - המשקל עולה מעט. חופשה - גם עלייה קטנה. לחץ גדול - עליונת. ועם החזרה לשגרה הכל מסתדר.
    אז נסי לומר לעצמך "אז מה"? אז עליתי קצת, וארד קצת אחר כך.
    זו לא תקופה להלקאה עצמית! באמת שלא!
    (וברור לך שאני כותבת גם לעצמי, לא רק לך...).
    בכל אופן, אני מעריצה אותך על ההתמודדות היפה, על כך שאת לא נוקטת שום צעדים לא בריאים, וכמובן, על כך שאת משתפת!
    מחכה לשמוע איך את מרגישה לקראת הערב,
    אוהבת מאד,
    שלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כן שלינקה, זוהי הגישה!!

    בלונדי
    20/09/2007

    צודקת לגמרי, כי זו אכן הגישה.
    אין לי כל כוונה "לעשות משהו בנידון". אני כבר לא שם מזמן.
    העניין הוא שאלו עוד 2 ק"ג שנוספו לעודף רציני שכבר ישנו. ולכן זה כה קשה לי.
    אבל, אל דאגה. אין כוונה ל"עשיית מעשים" וזו אכן לא תקופה קלה בשבילי.
    מה גם שאני בכלל בארץ אחרת. וזה כשלעצמו גורר עליה במשקל. כל הישראלים שפה עלו, גם עלו במשקל. ככה זה תמיד כאשר נוסעים לחו"ל לתקופה ארוכה. (אז אולי רוב הפעמים)
    זהו המצב וזו אני, וזו ההתמודדות שלי. אין משהו אחר. ואין דרך אחרת, חלילה. ואני שמחה לשמוע ממך את הדברים הללו כי אני יודעת שאת מפנימה אותם כל כך חזק פנימה, וזה ממש מצויין!

    גלידה בטעם תה ירוק- לא נראית לי כה מזמינה ולכן רוב הסיכויים שאסרב. אם כבר גלידה- אז מתוקה!!! וכמה שיותר! ואם לא - אז רק תות!! עוד אהבה גדולה שלי.

    אני מרגישה כמו סמרטוטונת... אבל מקבלת זאת בהבנה. ומקווה שנפיק מכך רק טובות...!

    ואכן- מצפה לי טיול, ואת יודעת מה? אני ממש מקווה שכבר אתאושש עד אז, כי לא ארצה להגרר כסמרטוט מסכן לטיולים בנופים מדהימים.. צפוי טיול רגלי, אז כדאי מאוד שאתאושש, ויפה שעה אחת קודם. חחחח..

    זהו. אכלתי לי עכשיו פרוסת לחם עם דבש. והתכבדתי בכוס קפה שחור וטעים! ואני מתפנה לבקבוק המים שלי, לפצות על הקפאין, ולמלא מצבורים.

    שיהיה לך ערב נעים,
    אוהבת
    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ואגב, טרם ניסיתי סותרי צרבת!!

    בלונדי
    20/09/2007

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בלונדי, את לא גרה בארץ ?

    לילית
    20/09/2007

    אם זה בסדר לשאול איפה את חיה - נשמע מענין...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי לילית!!

    בלונדי
    20/09/2007

    לא, כרגע אני גרה בחו"ל... לא אוכל לפרט יותר מזה.

    מה איתך?
    ספרי קצת על עצמך..

    לילה נעים וחיובי.

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לילית יקירה!!

    בלונדי
    20/09/2007

    אני רואה שסיפרת על עצמך קצת בשרשור אחר.
    אני פשוט אצה רצה להכין לנו ארוחת ערב כי בעלי תיכף יאכל אותי, חחחח!!

    אכתוב לך שוב לאחר האוכל.

    חיבוקים,
    בלונדי!

    ואגב- אני אכן גרה במדינה מ-ד-ה-י-מ-ה עם אנשים הכי מקסימים שיכולים להיות!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עכשיו ממש סקרנת אותי....

    לילית
    23/09/2007

    לא יפה שאת לא מגלה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום