היי:)

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • היי:)
    just_dance
    20/09/2007

    כן כן אני עדיין בחיים...
    היום נגמר הקורס- יום שלישי המבחן.. איזה כיף שזה הולך להיגמר
    בזמן האחרון אני מצליחה להתמיד בלאכול. היום אפילו אכלתי עוגה ועוגיות וזה היה נחמד וטעים:)
    לפעמים אני חושבת שדי עוד שבוע נגמר הפסיכו', ואז אני אוכל צ'יק צ'ק להוריד הכל ולחזור לסטודיו ולחיים יפה ורזה מתמיד..אני משתדלת לסלק את המחשבות האלו. תכלס נראה לי שגם אם עליתי קצת לא ממש רואים את זה.. אז אני פשוט אנסה לשמור על איך שאני עכשיו...
    ובדיוק עכשיו שכחתי מה עוד רציתי לכתוב.. אוף איתי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    היי:)

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הו שלום לטליוש!!!

    בלונדי
    20/09/2007

    לאן נעלמת?
    בקושי רואים אותך פה?

    שמחה לשמוע שאכלת עוגה ועוגיות! כל הכבוד. איזה כייף.

    את לא מנדבת יותר מדי מידע, כך שאין לי כל כך מה לומר. חוץ מלקוות שאת אכן בסדר, משקיעה בעצמך גם, בנוסף ללימודים, ולא מתכננת שום תכנונים זדוניים לגבי ההמשך.

    שיהיה לך ערב מקסים!!!

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום