לקרן אור ולבנות היקרות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לקרן אור ולבנות היקרות
    נטע
    12/11/2009

    הי בנות יקרות...
    וקרן אור מדהימה שלי...
    את לא יודעת כמה ההודעה שלך נתנה לי. מה שלומך?ומה שלומכן?
    את צודקת מאד במה שכתבת לי, אני עוברת שינויים קיצוניים ביחס למה שאני מקצציבה לעצמי ולא ביחס למצב הנורמלי.
    אז אכן עדיין קשה לי לראות את הגוף שלי ,שאכן משתנה אני לא מעכלת. מרגישה כמו בתחילת הריוין... יש לי ממש קושיי עם המצב הזה אבל כל הידים מסביב כולל שלך תופסות אותי כלכך חזק שאני מאמינה שאני אעבור את זה.
    ומה שלומך????יקרה.
    ומה עוד חדש פה בפורום???
    אוהבת
    נטע

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לקרן אור ולבנות היקרות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יקרה שאת,

    קרן אור
    14/11/2009

    שלומי בסדר,מצבי יציב.אין כ"כ מה לעדכן.
    אני שמחה שאת מרגישה מוחזקת דרך כל האנשים שסביבך,את אכן ראויה לכך,ואני מקווה שתמיד תצליחי להאחז בידיים החמות והאוהבות שנשלחות לכיוונך,כי יחד הקושי תמיד הופך להיות קל יותר,נסבל יותר,אך גם עם תחושה של אפשרי יותר.

    ואני מצידי אהיה כאן תמיד לצידך,
    ואת תמשיכי לעדכן כדי שאדע מתי ומה את צריכה..

    שבת שלום,יקרה שאת,
    קרן אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום