לילה טוב לכולן!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לילה טוב לכולן!
    שלי
    21/09/2007

    שבתי מארוחת הסושי שלי, היה נחמד, לא יותר.
    עפרונית שכמוני - כבר די עייפה ולא מרוכזת, ולכן רק הודעה קצרה ומחר אכתוב לכולן!
    קרן אור יקרה - כל כך מצטערת לשמוע על שובה של האנגינה... איזו צרה. מקווה שהפעם זה יעבור מהר יותר. יודעת שלמרות שאת לא מרגישה טוב קשה לך לוותר על הצום, אך תהיי קלה עם עצמך. בסדר? אכתוב לך שוב מחר!
    בלונדי מתוקה - מקווה שאת מרגישה טוב יותר, לקראת החלמה.
    טליוש - בהצלחה מתוקה! את יודעת כמה אנחנו מעריכות את מאמצייך, אך אל תשכחי לדאוג גם לגופך ולא רק לציון...
    לילית - מאמינה שראית את הודעתי לבר. רק אציין שאת לא לבד, גם אני בסיומה של בולימיה של יותר מעשור. שמחה שהצטרפת! ביחד נעבור גם את הזוועה הזו.
    בר, אנונימית, וכל החדשות - תשארו אתנו, הרבה יותר קל להתמודד ביחד.
    כרונית - היכן את? מתכוננת ליום כיפור? אנא ממך, אל תטביעי עצמך באקונומיקה!
    אור - לא יודעת אם את אתנו או לא, אך לילה טוב גם לך מתוקה.
    לילה טוב לכולן, והזדמנות אחרונה לאחל לכולנו שנה טובה וקלה, הרבה יותר מזו שחלפה לה.
    שלכן,
    שלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לילה טוב לכולן!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לילה טוב שלינקה!

    בלונדי
    21/09/2007

    מרגישה רע מאוד.. תודה! נקווה שיעבור עד הבוקר...

    שיהיה לך ליל מנוחה!!

    נשיקות,
    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום