בוקר טוב!!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בוקר טוב!!!
    קרן אור
    21/09/2007

    כתבתי כאן עכשיו הודעה ארוכה אבל היא נמחקה,אז אנסה לשחזר....
    פרשתי לישון אתמול,אני מאוד מוטשת ועייפה מהאנטיביוטיקה...
    שלי-לא אני לא מתכוונת לצום,למרות שמשהו כן מציק לי בזה(בסה"כ חינוך דתי של 20 שנה אי אפשר לשכוח ברגע),אבל אני חושבת שהגיע הרגע כן להקשיב לגוף שלי,ולא לעשות משהו שיזיק לו...
    בלונדי-איך את מרגישה???אני מקווה שהצרבות והחום ירדו,ושאת עכשיו ישנה ומשלימה שעות שינה.
    כרונית-מקווה שיהיה לך זמן להיכנס לכאן עוד לפני הצום,אבל אם לא,מקווה שיעבור עלייך צום קליל,ללא מיחושים שונים,ואת יודעת אם לא תרגישי טוב אל תצומי בכל מקרה,אני מכירה זאת מעצמי...ואני אחכה לך כאן עד סוף הצום.
    לילית,אנונימית,הבחורה החדשה-שמחה שהצטרפתן אלינו לפורום.אין לי מה להוסיף מעבר לקודמותיי,רק שאני תמיד אהיה כאן להקשיב,להכיל ולייעץ,וכל אחת יכולה להיעזר בקצב שלה.

    אני לא מתכוונת יותר להתייחס למה שעבר כאן ביממה האחרונה,בגלל שדשנו בזה מספיק.אני כן חושבת שמה שהיה כאן הוא בסה"כ דבר בריא-שמנו את הקלפים על השולחן-כמה זה קורה לכן ביום יום,אם בכלל???זה מראה על הרגשת נוחות!וזה לא מיקרי שבדיוק ביום הזה נכנסו עוד בנות חדשות,למרות הכל,כי הן הבינו שכל אחת כאן היא צבע ומביאה איתה את הדעות וההשקפה שלה,ובייחד אנחנו קשת של צבעים.אין כאן רע או טוב,אנחנו צריכות ללמוד להכיל את הדעות של כל אחת מאיתנו,גם אם הן עומדות בניגוד מוחלט לדיעותינו אנו.לפעמים אנחנו נטעה,אבל לפעמים לא וזה אולי בדיוק מה שידרש כדי "לעורר" מישהי להבנה של מצבה ושינוי.כמובן כל עוד שאנחנו יודעות לכבד את העומדת מולנו,ושאנחנו נשארות נאמנות לעצמנו אך גם למטרה שלשמה הפורום הוקם.
    בנות יקרות,אנחנו בפתחו של יום הכיפורים לי הוא מסמל סגירה הרמטית של השנה הקודמת מצד אחד,ומצד שני אפשרות להתחיל שנה חדשה נקייה,שנה שתביא איתה את השינוי המיוחל...
    בהזדמנות זאת אני רוצה להתנצל אם פגעתי במישהי בדעותיי ובתגובותיי,שלא היו מכוונות.
    ואני אהיה כאן לפרקים עד תחילת הצום ואתגעגע אליכן עד מוצאי כיפור המאוחרים.
    צום קל(למי שצמה)
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בוקר טוב!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צהרים טובים

    לילית
    21/09/2007

    קראתי את השרשור מאתמול,
    אני חושבת שאם באמת שמים את הקלפים על השולחן, זה מנקה את האוירה ובאופן אירוני זה כל כך מתאים ליום כיפור.

    שיהיה צום קל, למי שצמה

    וגמר חתימה טובה לכולנו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר טוב, קרן אור!!!

    בלונדי
    21/09/2007

    מה שלומך יקירה?
    איך המרגש הבוקר?

    אני מאוד שמחה שאהחלטת לוותר על הצום. את צריכה להשקיע את כל כוחותייך בחיזוק גופך החולה..
    ואני מבינה שקשה לך עם זה, כי בכל זאת, זו מסורת של שנים אצלך. אבל מקווה שתצליחי לא להתבאס מכך יותר מידי.

    וחבל שלא תהיי פה עד צאת יום כיפור.... אני אתגעגע. לא את, ולא כרונית.. חבל!!

    למזלי הלילה כנראה סיפר לגוף את המנוחה שהוא הצטרך. כאבי התופת פחתו להם והבוקר קמתי וכמעט ששכחתי מהם. ואז פילח לו עוד כאב את בטני, ונזכרתי באמש. אבל כמובן, המצב הרבה יותר טוב. אני מצליחה לעמוד על הרגליים ומצליחה לשבת. אז אולי טוב שלא נסענו מיד למיון. (הייתה מחשבה לעשות זאת).

    היום גשם.. ודי קר. אבל לא נורא. סבבה. יש לנו תקלה בכיור המטבח ובוא לתקן אותו.
    אני מקווה שארגיש טוב לצאת לטיול מחר. אבל ממש לא נראה לי. ואם לא- מקסימום נצא לטיול רגוע יותר, פחות הליכה בשטח. מה גם שלדעתי יהיה גשם! אוףףף...

    טוב מקסימה שלי. מאחלת לך בריאות והתחזקות. ושולחת חיבוקים מפה לכפר על באסת האי-צום שלך! חחח...

    אוהבת מאוד,
    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום