שלום לכולן!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום לכולן!
    שלי
    21/09/2007

    אמנם איני צמה, אך החלטתי להעביר את יום כיפור אצל חברה טובה, כך שלא אהיה זמינה כל כך.
    רציתי שוב לאחל לכולן גמר חתימה טובה, צום קל לצמות, ושנה טובה.
    וכמובן, כמיטב המסורת ולאור הארועים האחרונים:
    בקשת סליחה מעומק הלב אם פגעתי, הרגזתי, התעלמתי.

    ווידוי יום כיפורי כהמשך להודעות אחרונות -
    אני עדיין נשקלת. לא כל יום, כל יומים. זה המיטב שהצלחתי להוציא מעצמי בחודש האחרון. אני כמובן שואפת ליותר, הלוואי והייתי מסוגלת לזרוק את המשקל ברגע זה. אבל אני לא. עדיין לא.

    אני לא מסתירה שעדיין חרדה מעלייה במשקל וזקוקה לאמצעי השליטה הזה. שנאת אותו, שנאת את ההרגל, אבל צעד אחרי צעד אגיע גם לשם.
    וגאה בכן מאד - כרונית ובלונדי - על ההצלחה בהתרחקות מהמכשיר הזה שגורם לנו להעריך עצמנו על פי מספרים, על פי גרמים, ולא על סמך מה שאנו באמת. מבפנים.

    אז נפגש שוב אחרי החג, לזמן קצר כי לשמחתי - אני בדרכי לחופשה!
    חיבוקים עזים ונשיקות,
    שלכן, שלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום לכולן!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי שלי!

    בלונדי
    21/09/2007

    צר לי לשמוע שאת עדיין נשקלת כל יומיים. אבל אני מאמינה שעם הזמן תוכלי להוריד גם את זה... איו ספק. לאט-לאט.

    יופי שאת הולכת לבלות עם חברה, שמחה בשבילך.

    תהני ותבלי..

    להת' אח"כ..
    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום