כרונית יקרה!!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כרונית יקרה!!!
    קרן אור
    22/09/2007

    הראי אות חיים!!!!!!!!!!!!!!!כולן בטיולים או מתכוננת לכזה..ונשארנו קבועות רק אני ואת,משעמם לי!!!!!
    אני מחכה לשובך יקירה.אנסה לחכות עוד שעה בתקווה שתהיי כאן בנתיים.
    אוהבת קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כרונית יקרה!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי קרן אור!

    כרונית
    23/09/2007


    את כאן? הרי לך אות חיים כפי שרצית... אך אני מקווה שאת ישנה כבר.

    שמחתי לקרוא שלא צמת ושאת מרגישה יותר טוב. חשבתי עלייך היום. חשבתי על מה הייתי עושה לו היו לי ילדים, כי אין מצב שהייתי יכולה לקום ולטפל בהם. ז'תומרת - יש מצב, אבל היה לי הרבה יותר קשה.

    בכל אופן, הצום עבר בסדר בסך הכל, חוץ מבשעות האחרונות שלו בהן הגיעו אלי כאבי הראש. אז זחלתי לי בחזרה למיטה בחדר החשוך, ונשארתי שם עד הסוף. עכשיו אני מרגישה הרבה יותר טוב, אם כי מאד עייפה.

    לגבייך - אני בכ"ז חושבת שאת צריכה ללכת לבדוק את עניין הגרון. זה מוזר ששלוש פעמים הסיפור חוזר על עצמו עם אנטיביוטיקה וללא החלמה. אולי כן תלכי ל-א.א.ג? חשבי על זה.

    לילה טוב ומקווה לפגשך מחר!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום