בוקר טוב לכולם

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בוקר טוב לכולם
    קרן אור
    23/09/2007

    מה שלומכן בבוקר זה???איך אתם סוחבים את פתיחת השבוע???
    לי תמיד קשה ביום ראשון,אז מזלי שיש לי את האפשרות בדר"כ להתחיל אותו בדרך רגועה יותר,ולחתוך מוקדם לביתי הקט.יש לי ללכת לחתונה הערב,טרם החלטתי אם ללכת,או לשלוח את בעלי היקר לבד,ולזכות בשינה מוקדמת.כרונית,אתמול בסוף נרדמתי באחד וחצי(שברתי שיא לא??)אבל כיביתי את המחשב הרבה לפני.
    לגבי ה-א.א.ג. אין לי כ"כ למה ללכת,אפילו הרופאה הסכימה איתה,מה יעשה יתן לי אנטיביוטיקה למניעה של חצי שנה כמו בילדותי???אני מעדיפה לנסות בעצמי,ונראה לי שעד שלא אנוח,ואחזק את הגוף שלי של אנטיביוטיקה לא תעזור.אני מנסה להתחיל מהיום ולהנחיל לעצמי תזונה מסודרת,כי התזונה שלי בעוונותיי מורכבת מפחמימות וחלבונים,אבל כמעט אין זכר לפירות ירקות ומוצרי חלב.עניין של עצלות,אנסה לשנות זאת בתקופה הקרובה.
    תודה על זה שאת מכבדת את בקשתי,ואני מקווה שאת יודעת שביקשתי זאת כי לא נראה לי שאילולי כן הדיון הזה היה נגמר אי פעם,וגם מביא לתוצאות הדו-צדדיות.הרי כל אחת מחזיקה בדיעה שלה,והבנתי ששום דבר לא הולך לשנות זאת,אלא רק נוצרים משקעים....
    טוב יקרות,מאחלת לכולנו יום מקסים,מחכה לשמוע ממכם,
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בוקר טוב לכולם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר אור!

    just_dance
    23/09/2007

    אני גאה להכריז בזאת רשמית שהיום הוא היום האחרון בחיי בו אני לומדת לפסיכומטרי!!!!!!!!!:) ה-ל-ל-ו-י-ה!
    ביום שלישי הבחינה, יום לפני כמובן לא לומדים ...
    זהו זה נגמר
    איזה אושר:)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי יקרה

    קרן אור
    23/09/2007

    איזה כיף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    שיהיה לך בהצלחה,את מרגישה כבר את חשובת השחרור המיוחלת???
    אשמח לשמוע ממך.
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהחלט מרגישה

    just_dance
    23/09/2007

    תראי מה אני עושה במקום לנצל את יום הלימודים האחרון כמו שצריך:)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהצלחה רבה, טליוש!

    אני
    24/09/2007


    ומה השלב הבא?

    אני מקווה שאת מתכננת לפרגן לעצמך חופש מפצה כמו שצריך!

    שמחה לקרוא על ההתקדמות שלך! המשיכי כך!

    ליל מנוחה!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה:)

    just_dance
    24/09/2007

    זה נורא מוזר- קמתי הבוקר, והייתי מתה לפתוח איזה ספר וללמוד משו אבל אסור לי.. מה אני אמורה לעשות עם עצמי היום?!?

    התכניות להמשך- קודם כל לישון... והמון. יש לי שלושה ספרים בעברית שקניתי לפני בערך חצי שנה ולא הספקתי עדיין לקרוא, חוצמזה להיפגש עם כל האנשים שהוזנחו בחודשיים האחרונים. זה אמור למלא לי את סוכות.
    אחרי סוכות הסטודיו נפתח!!! אז אני הולכת לחרוש שיעורים:)
    וגם לחפש עבודה וכאלה.
    בקיצור להתחיל לחיות באמת:)
    יאאאאאאאא... איזה התרגשות:)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר טוב טליוש!!

    בלונדי
    24/09/2007

    אני שמחה לשמוע (קצת באיחור, סליחה) שאת נטולת לימודים לפסיכומטרי! יאללה, בשעה טובה. הגיע הזמן. עשית זאת!!

    אני מקווה שהתקופה שבאה כעת, תנוצל אך ורק לדברים חיוביים. את יודעת.. לא לדברים רעים. טפחי את עצמך והשקיעי, ותהני מהחופש. ובאמת הפגשי לך עם כל החברים... ובקיצור- תעשי חיים, אחרי שלמדת כל כך קשה. רק נסי לא להשתעמם...כי אז מתחילות מחשבות.

    מאחלת לך בהצלחה בהכל! וברוכה הבאה לחופש!

    חיבוקים,
    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • באמת מרגש!

    אני
    24/09/2007


    קודם כל - בהצלחה רבה במבחן! אני מניחה שאמרו לכם לא ללמוד ביום האחרון, אבל אצלי כמובן הכל הפוך. אני לומדת עד הרגע האחרון - פשוטו כמשמעו. מצד שני, הפרעת הריכוז שלי או מה שזה לא יהיה עושה בי "שמות", כך שבכל מקרה קשה לי להגיע מוכנה למבחן כמו שצריך. אני צריכה כל דקה...

    ולגבייך - עכשיו מצפים לך דברים כיפיים, אז תיהני מהם!

    ולא לשכוח לדאוג לעצמך בין כל היתר!

    בהצלחה וכל טוב!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום