יקרות שאתן!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • יקרות שאתן!
    קרן אור
    20/11/2009

    צר לי שלא עניתי להודעותיכן כל השבוע,עברתי איזשהי בדיקה בבי"ח ובטעות ניקבו לי את הריאה,אז נכנסתי לניתוח חירום,חוברתי לנקז כמה ימים,סבלתי מכאבים איומים,אבל היני שוחררתי כבר אתמול,ופרט לעייפות ותשישות,אני בסדר.
    כל הסיפור הזה באמת לא משנה הרבה,התובנות שבאו בעקבותיו הן הכי חשובות.
    הבנתי כמה חשוב לשמור על הגוף שלנו,כמה כל פעולה אפילו הפשוטה ביותר היא מסוכנת כשהגוף חלש ורזה,וכמה אנחנו כלום מבלי להיות קודם כל בגוף.
    הרגשתי מחוסרת שליטה,לא יכולתי לדבר מכאבים,בקושי זזתי במיטה,וכשיצאתי הבנתי כמה מהיום ואילך אני מתכוונת לקחת שליטה על החיים שלי.שליטה אמיתית.לא לקבל החלטות שמישהו עשה בשבילי כחוק,לברר לפני,להסכים מדעת,פשוט להיות אני.כי בסופו של יום,אלו רק אנחנו ,וגוף יש רק אחד.
    למדתי להקשיב לתחושות בגופי,לא להתכחש להרגשות הבטן שלי,לברר.
    ארבעה ימים הסתובבתי אחרי הבדיקה עם חור בריאה,רק כי התעקשו איתי שהכול בסדר.אבל אני הרגשתי רע,היה לי קוצר נשימה,ואילולא מישהו במיון הסתכל שוב על צילום החזה הייתי מגיעה קצת יותר מידי מאוחר לבי"ח.
    הקשיבו לעצמכן,לגופכן,זהו מה הוא מבקש,אל תחסכו ממנו אוכל ושתיה.אל תתישו אותו במאבק חורמה בגלל כמה מספרים.זה כ"כ זניח.וכשעומדים ומסתכלים לאמת בעיניים מבינים כמה החיים חשובים.ויש לנו הרבה אפשרויות בחירה,אבל רק דרך אחת נכונה.
    אני בוחרת מהיום ללכת בה.להסיר את הכיסוי מעל העיניים ,לא לפחד יותר,להפסיק לברוח מהמציאות.אולי לראשונה בחיי.
    אני רוצה להפסיק לפחד מהתמודדויות,להפסיק לפחד..מהמוות.
    השורה התחתונה היא ממש לא חשובה.הדרך היא המשמעותית ביותר.איזה תוכן אנחנו בוחרות ליצוק ואיזה משמעות אנחנו נותנות לחיים.
    לא יודעת מה יקרה מחר,אפילו לא היום.וזה מה שיפה בכל העיניין,שגם לא ממש איכפת לי.
    אני רוצה לחיות.ולא רק לפי הגדרה.
    אני רוצה את החיים שלי בחזרה.השבוע חזרתי לנקודת הבסיס שלי,האינסטינקט הראשוני שלי היה לאסוף את המגנים,לחבוש שוב את המסיכות שהשארתי אי שם,ולברוח.אבל החלטתי שאולי זאת הדרך הקלה ביותר,אבל היא לא נכונה להיום.החלטתי להשאר עם המסכה היחידה שיש לי,שהיא אני.
    מצאתי את עצמי ערומה בחשיכה.
    ויודעים מה גיליתי??שלהיות אני זה לא ממש נורא.זאת אני,וזה מה יש.ועם זה אמשיך.

    קרן אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יקרות שאתן!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לקרן אור המלאכית שלי

    נטע
    22/11/2009

    הי קרן אור המלאכית שלי!!!!
    אני בהלם, אין לך מושג כמה אני גאה בך ומעריכה אותך. את פשוט מדהימה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
    אין כמוך בעולם, אין לך מושג כמה כוח נתת לי בהודעה הזו איזה מסר ברור וחזק. את גיבורה אהובתי. איך את מרגישה עכשיו? את לא יודעת כמה חיזקת אותי... את מדהימה!
    אני התאוששתי סופכלסוף וחוזרת לעצמי:-)
    אני אוהבתותתתתתתתתךהנמון המון מחכה לחדשות ממך ולחיזוקים
    אין עליייייייייייייייייייייייייייך
    נטע

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נטע יקרה,

    קרן אור
    24/11/2009

    תודה על התגובה שגרמה לי להסמיק..וגם לחייך.לפעמים אני באמת עומדת נפעמת איך מדבר כ"כ פשוט קיבלתי סיפור הזוי..אבל אלו הם החיים,בלתי צפויים,לפעמים בלתי הוגנים.ועל אף שקשה לי אני מנסה(ואולי כצורך הגנתי וכפחד מפני התמוטטות) לראות גם את כל התובנות בעיניים אחרות,לא אלו של כאב,חולשה ועייפות,כפי שקרה בזמן אמת שבוע שעבר.
    אז עכשיו אני עושה בדיוק את מה שאני מנדנדת לך כל היום לעשות והוא לנוח.התפקיד העיקרי שלי כרגע זה לאכול ולישון כדי להתחזק.לא פשוט עבורי כי אני מורגלת מידי בעשייה,אבל מבינה כמה זה חשוב ומגלה כמה חוסרים היו לי בכך.הרבה דברים הם בלתי תלויים בנו,כמו הדלקת הריאות שלך וכמו הבדיקה שגרמה לי לסרט הזה,אבל אני בטוחה שאם היינו מעט יותר חזקות פיזית,הגוף שלנו היו מתמודד עם זה באופן אחר,מהיר יותר.ככה זה כשתלויים על בלימה.ואני החלטתי שאינני מעוניינת להיות במקום הזה יותר.אני מגייסת את כל הכוחות שנשארו לי כדי להתחזק,כי אינני יודעת מה יהיה מחר אבל אני רוצה להתכונן פיזית לכל צרה שלא תהיה.וזה כן תלוי בי.

    מקווה שגם את כבר מרגישה טוב יותר ושאפיזודת דלקת הריאות שלך כבר חלפה.
    שמחה שיצא לי גם לחזק,מקווה שתזכרי את הדברים האלו ברגעים לא פשוטים.
    עדכני אותי מה איתך,
    נשיקות,
    קרן אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרן אור המדהימה!!!!

    שירן
    25/11/2009

    התרגשתי כ"כ לקרוא את מה שכתבת..!!!
    כמה כוח יש בך! כמה עוצמה, יכולת , הבנה ותבונה יש בך!

    את מדהימה..גם אני לקחתי את הדברים שלך לתשומת ליבי ואת כ"כ צודקת.. המאבק הזה לא שווה..המאבק הזה בעצמנו כי בסה"כ אנחנו אלה שנפגעות...

    התחברתי מאוד למה שכתבת כשאמרת שכבר לא כ"כ מפחיד להיות מי שאת.. ואני זוכרת שהמפנה שלי בהחלמה קרה בדיוק בנק' הזו. שהפסקתי עם הספורט והחלטתי להיות מי שאני..להרפות מעצמי, מהגוף שלו. איפשרתי לעצמי לנוח, להתקיים, להיות.. פשוט להיות במובן הכי תמים של המילה.
    ואז באמת ראיתי שהגוף שלי שב לסמוך עלי. וזה הדבר הכי מרגש שקרה לי אני חושבת.
    ואני יכולה להגיד לך כמה כיף להיות אני פתאום.. כמה כיף להקשיב לעצמי..
    כך שנורא הזדהיתי עם מה שאמרת..

    יש בך תובנות גדולות מאוד ואת בחורה מאד מיוחדת. אני שמחה שלקחת על עצמך עכשיו את המשימה של להקשיב לעצמך בראש ובראשונה, לנוח ולהתחזק.. והאמיני לי- שום אסון ושום טרגדיה לא תתרחש אם תתני לגוף שלך את מה שהוא צריך , אם תנוחי קצת!

    ואת יותר מכולם זקוקה למנוחה הזאת.

    אני מברכת אותך על ההחלטה הזו, היא מבורכת בעיניי..את בחורה מאוד אמיצה וחזקה. וקצרה היריעה מלהכיל את כל הדברים הטובים שיש בך!!!


    שלך,
    שירן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרן אור היקרה:

    תקווה
    27/11/2009

    הצטערתי לשמוע שהיית בבי"ח אבל אני מקווה שאת מרגישה יור טוב. המסקנות שהסקת מהשהייה שלך שם הם החשובות ביותר בשביל כל בנאדם בעולם ובמיוחד בשבילנו, בשביל אלא שנאבקות יומוים בגוף שלנו.
    אני נכנסתי לסדיר שלי,אני משרתת במושבים במועצה אזורית לכיש, זה לא פשוט אבל אני אוהבת את מה שאני עושה.
    לא חשבתי בחיים שאני אפגוש סיפורי חיים כאלא של ילדים שבבית במקרים היותר פשוטים פשוט לא מתיחסים אליהם. אני לומדת המון על הכל ועל האישיות שלי, מאז שהתגייסתי אני לומדת הרבה על עצמי- לומדת מה חשוב יותר ומה פחות, ועד כמה שאם אני לא דואגת לעצמי אפאחד אחר לא ידאג- עכשיו שאני רחוקה מהבית אין לי את הלחץ מאמא שלי. החברות שלי אולם נמצאות במרחק שיחה אחת אבל בכל זאת אנחנו רחוקות אחת מהשנייה, לפעמים זה נראה מרחק של עולמות..
    אבל אני חייבת להגיד שאני גאה בעצמי כי למרות מה שקורה אני אף פעם לא מרשה לעצמי לפספס ארוחה כי אני יודעת שאולי עד כמה שלא בא לי עכשיו לאכול עוד יותק לא בא לי לחזור לחור השחור של ה"א שכ"כ קשה לצאת ממנה.
    אשמח לשמוע קצת על מה שקורה, אני משתדלת להכנס לכאן כמה שיותר פשוט אין לי כ"כ גישה לאינטרנט/ מחשב בשירות, אז אשמח ממש אם תוכלו לעדכן אותי במה שקורה.אתם תמיד איתי לא משנה כמה אני רחוקה, אוהבת המון ומקווה שהכל רק טוה אצלכם- תקווה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כמה טוב לשמוע ממך!

    קרן אור
    27/11/2009

    תקווה יקרה,מזמן לא שמעתי מה קורה איתך ואני שמחה על העדכון.אני חושבת שבהחלט יש לך על מה להיות גאה בעצמך! צריך כוחות נפש אדירים כדי להחלים ולקום כל בוקר להתמודדות מחודשת(ומבורכת),ואני באופן אישי מאוד מתחברת לתובנות שלך עם היציאה והניתוק הזמני מהבית.
    גם לי זה בדיעבד עשה רק טוב.בהתחלה היה לי מאוד מפחיד לגלות שאני די לבד במערכה.הידיעה שאם אני אפול,לא יהיה שם אף אחד כדי לעזור לי לקום,גרמה לי לא לתת לעצמי להגיע למקום הזה מלכתחילה.אני חושבת שזה חלק מהלתבגר באמת.רק שאצלנו,בהתחשב בנסיבות,מלכתחילה לא היה עניין רגיל כמו אצל כולם שפתאום קמים,עוברים דירה ויוצאים לעצמאות באופן הכי טיבעי שיש.
    אצלנו מערכת היחסים בבית היתה מאוד קרה ומרוחקת נפשית,אך יחד עם זאת,בלתי ניתנת לניתוק פיזי(אלא אם כן יש לעניין סיבה ממשית,שאצלך זה הצבא,ואצלי היה עניין החתונה..).
    כך או כך,נשמע שיותר טוב לך ויהיו הנסיבות אשר יהיו,זה הדבר החשוב ביותר.

    החזיקי מעמד,יקרה שאת!
    תמיד שמחה למצוא עדכון ממך.
    קרן אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום