בוקר טוב לכולן !

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בוקר טוב לכולן !
    לילית
    24/09/2007

    הי בנות,
    בוקר טוב,
    אני מתחילה היום קורס שפירגנתי לעצמי. הכל כדי להעסיק את עצמי ולצאת מהמעגל המעיק של שעמום->דיכאון->אכילה->הקאה->דיכאון->אכילה->הקאה וחוזר חלילה.
    היום אני סוגרת שבוע נקי בלי הקאות ואני ממש ממש גאה בעצמי, במיוחד אני שמחה שהצלחתי השבוע בסך הכל לשמור על תזונה שפויה, ושאיפשרתי לעצמי לקבל גם את זה שלפעמים אני לא בשליטה, בלי להקיא אחרי זה.
    אין ספק שיום כיפור והצום - כן אני צמתי, איפשרו לי לעצור את הכדור השלג בצורה מכאנית.

    מקווה שלכולנו יהיה יום מקסים, ושעכשיו שאנחנו נקיות מחטאים לא נחטא גם כלפי עצמנו.

    ל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בוקר טוב לכולן !

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לילית- אני גאה בך!!!

    בלונדי
    24/09/2007

    כל הכבוד יקירה!
    שבוע נקי מהקאות זה צעד גדול מאוד, ואת צריכה לטפוח לעצמך על השכם. כל הכבוד!!!!
    אני יודעת כמה כוחות דרושים כדי להפסיק, וזה לא מובן מאליו.

    הקורס שאת מתחילה היום, הוא עוד צעד בריא ביותר. להתעסק בדברים אחרים, לצאת מהבית, ולא לחשוב על האוכל שאורב לך בכל פינה. כל הכבוד. זה מאוד חכם לעשות, וחוץ מזה- מגיע לך!!!!

    תהני בקורס החדש!!

    ותמשיכי בדרך שהתחלת. ואנחנו איתך, לצידך, תמיד!!!! ספרי מה קורה ואיך את מרגישה!!!

    שיהיה לך יום נפלא!

    חיבוקים,
    בלונדי!

    ואגב- בקשר למקום מגוריי! מפאת חשש לחשיפה ברשת, אוכל רק לומר שאני גרה במדינה אירופאית- מ-ד-ה-י-מ-ה!!!! זה כל מה שאני יכולה לגלות.... אז תפעילי את הדמיון, ואולי תנחשי..חחחח!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לילה טוב, לילית.

    אני
    24/09/2007


    מאד משמח אותי לקרוא שאת מציינת שבוע תמים ללא הקאות! את צריכה להיות מאד גאה בעצמך ולתדלק את עצמך בהצלחה היפה הזו כדי להמשיך הלאה באותה דרך.

    באחת תוכניות האירוח שראיתי התארחה אריאן לב שהיא בולמית קשה לשעבר. היא סיפרה שלפחות בשנים הראשונות למחלתה היא התרגלה להקיא אחרי האוכל וזה לא נראה לה כ"כ רע ומוזר. למנחה היה פשוט קשה לקלוט את זה. אותי פשוט עניין אם היתה אצלה הכחשה חזקה במיוחד, או שבאמת היא לא הבינה עד כמה נזק היא גורמת לעצמה ועד כמה הדבר הזה היה רע.

    אני מבינה שאינך עובדת היום. אני חושבת שזה מצוין שתמצאי לך עיסוקים מחוץ לבית, כמובן במסגרת המתאימה לך. העבודה שלי, שהיא כורח המציאות, מחזיקה אותי על הרגליים - תרתי משמע. שם אני לא יכולה להתחיל לבלוס ולהשתולל, אך לצום אני כן יכולה... אבל אני כבר לא עושה זאת.

    בהצלחה בקורס החדש והמשך ערב נעים!

    המשיכי לשתף אותנו...

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום