מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- עברתי את זהיעל24/09/2007
שלום לכולם קוראים לי יעל ואני בת 25 ורציתי לספר לכולם שגם אני עברתי את זה במשך שלוש שנים ועם קצת רצון אפשר לצאת מזה...
אני מטר שבעים ושלוש ובגיל 18 הייתי שוקלת 88 ואחרכך ירדתי 30 קילו אצל דיטנית ובלידה הראשונה עליתי 20 קילו וירדתי עשר ורציתי לחזור למה שהייתי ומשם התחילו ההקאות כל מה שהיתי אוכלת הייתי מקיאה הייתי חלשה ואחרי ההקאות הייתי רועדת מרוב חולשה ומאסתי בחיים אבל יום אחד החלטתי למען הילד שלי אני יוצאת מזה ולאט לאט הפסקתי להקיא והייתי שותה הרבה מים במקום להקיא. ועכשיו אני שוקלת 66 מרוצה מעצמי ואוהבת את הגוף שלי (הייתי רוצה פחות 5 קילו) אבל לא משתגעת לרדת אותם....
תהיו חזקים ואל תוותרו- בהצלחה לכולם !!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יפה! שיהיה בהצלחה ושמרי על עצמך!!!!
בלונדי24/09/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכל הכבוד יעל!!!
קרן אור24/09/2007מכירה את ההרגשה,אחרי 10 שנים של אנורקסיה ההחלמה האמיתית היתה בהריון הראשון.
למדתי לנתב את האנרגיות שלי,לאן שהן הכי נחוצות,לילדים היקרים שלי(יש לי שניים).
אני אוהבת סיפורי הצלחה,כי הם באמת מעודדים ונותנים מוטיבציה שמעבר לקושי במסע,הסוף שלו הוא חיובי!
בהצלחה ואשמח לשמוע ממך,
קרן אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה לך יעל...
אני24/09/2007
על ששיתפת אותנו בסיפורך האופטימי. טיפה ועוד טיפה ועוד טיפה שווה ים, ובסוף כולנו ננצח את החשכה הזו.
לילה נעים!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

