בלונדי יקירה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בלונדי יקירה
    קרן אור
    24/09/2007

    אני שמחה שנהנת מהטיול,אבל הצטערתי לשמוע שהחום חזר.אולי תשתמשי בעצתך לי ותלכי לבדוק את זה??אני אומרת את זה מדאגה,ואני בטוחה שזה גם משפיע על מצב הרוח שלך...וכן,גם המחסור בציפרלקס מחייב אותך להתמודד עם תחושות בקשת כזאת שעוד לא הכרת..אבל הי,מדובר בבלונדי שלנו!!אני לא דואגת בכלל,אני יודעת כמה כוח יש בך להתמודד(הרי ההתמודדות הקשה ביותר היתה להימנע מהקאות,ואת עומדת בה מדהים!!),ואני בטוחה שעוד מעט הכול ידעך ואת תרגישי יותר טוב.ואם את רוצה לשתף,אז עשי זאת בכיף.יש לך את כל האהבה בעולם,ואני שולחת לך חיבוקים ונשיקות.קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בלונדי יקירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני פה, קרן אור!!!

    בלונדי
    24/09/2007

    ואין לי שום כוונות לנטוש את הפורום. חלילה. למה? מה פתאום???!!!

    בצהריים נסענו לעיר הגדולה. לקחתי אקמול. הסתובבנו קצת, עשינו קניות בשוק הצבעוני, ועוד כמה סידורים.
    כאשר נכנסנו לאוטו לנסוע הביתה, מדדתי חום במדחום החדש שלי, והנה שוב הייתה עליה במעלות... שוב חום!!

    אז אני מרגישה לא טוב. חלשה מאוד. עייפה ונטולת כוחות. ואם זה לא יעבור בקרוב, אקבע תור לרופא... (אין לי כוח לפרוצדורה הזאת)

    שוב קורים בבית בארץ כל מיני דברים... וזה קצת מעיק עלי..

    מה שלומך? איך המרגש היום? מקווה שהכל בסדר.

    נשתמע מאוחר יותר.
    אוהבת,
    בלונדי!


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום