מה שלום כולם??????????

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מה שלום כולם??????????
    קרן אור
    25/09/2007

    מה שלומכן??????יש מישהי כאן בפורום??חזרתי לא מזמן מהפיזיותרפיה ואני כ"כ עייפה.אשמח לשמוע מה שלומכן.
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מה שלום כולם??????????

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני פה, יפה שלי!!!

    בלונדי
    25/09/2007

    שלום יקירה!!!
    כייך שאת פה...
    היה שקט פה מאוד היום. לא הייתה פה אף נפש חיה!

    שתיתי קפה ואכלתי לחם עם דבש... חזרתי למסורת ולתבנית הקבועה.
    לאחרונה ממש איבדתי שליטה עם האוכל והחלטתי לחזור לפתריט המסודר שלי כדי לחזור למסלול אכילה הגיוני. בלי ספירת קלוריות, חלילה!! רק ארוחות מסודרות וקבועות. רק כך אוכל להחזיק מעמד ולמנוע מעצמי ליפול...

    ערב נעים...

    אוהבת,
    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • *לחזור לתפריט- כמובן!!!!

    בלונדי
    25/09/2007

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גם אני עוד פה

    לילית
    25/09/2007

    אחרי הרבה שוטטות בלילה באתרים פרר-אנה, לא אכלתי חצי יום...
    כל כך קשה לי עם התזונה, ועם עצמי.
    אני כל כך עסוקה בזה, בכמה שאני שמנה, ביסורי המצפון ורגשות האשם על כך שהבאתי את עצמי למצב הזה.
    נכון לעכשיו אני שוקלת 8 ק"ג מעל למשקל המקסימום שאני יכולה להרשות לעצמי, ו 18 ק"ג מעל למה שהייתי באמת רוצה לשקול. ואני יודעת שהבולמיה שלי היא זאת שהביא אותי לעודף משקל הזה, ושלא אוכל להיפתר ממנו באמצעות הפרעות אכילה על מינהן, אלא רק באמצעות איזון ותבונה, ספורט והתמדה.
    אבל קשה לי, אין לי כח, בא לי לצרוח !!!


    בלונדי, אני מקווה שאת מרגישה יותר טוב היום, ושהולך לך עם החזרה לתפריט.
    אין מצב שאנחנו שכנות כי אם הבנתי את הרמזים נכון, את ממדינה במערב אירופה איפה שכולם ג'ינג'ים ושותים וייסקי. ואני בכלל מיבשת אחרת...

    ערב טוב לכולן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ערב טוב לילית!!!!!!!!

    בלונדי
    25/09/2007

    או שמא אצלך זה כלל לא ערב..

    למה את מכניסה עצמך לאתרי פרו אנה? למה את עושה לעצמך את העוול הזה? עכשיו כשאת כבר שבוע נקייה מהקאות?
    תוותרי על הזוועה הזאת ואל תכניסי עצמך לשם.....

    יקירה. אני יודעת כמה קשה, האמיני לי, עברתי זאת בעצמי. אבל זו מלחמה קשה. ואת חייבת להתמיד ולהמשיך קדימה!! לא לוותר, גם אם מאוד קשה. גם אם בא לזרוק הכל ולדפוק בולמוס...

    אני מקווה שיעבור עליך ערב נעים.. וקל! ושלא תכניסי עצמך לאתרים נוראיים מסוג זה יותר לעולם!

    ואגב- את עושה קניות ב- WALMART? או שאני לא בכיוון...

    ערב טוב שיהיה לך...
    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה זה פרו אנה?

    ע'
    25/09/2007

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לפי מיטב הבנתי........----

    בלונדי
    25/09/2007

    פרו אנה זה גוף המעודד אנורקסיה ותומך בה ומאציל את המחלה הארורה הזאת.
    גם כשהייתי בשיא המחלה, מעולם לא נכנסתי לאתרים האלה! היה לי ברור שזה לא משהו שיש להאדיר ולעודד. ידעתי תמיד שזו בעיה ולכן לא חיפשתי שם חיזוקים...

    עדיף לך שאתה לא יודע מה זה....

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • את ממש לא בכיוון, יותר דרומה אבל לא

    לילית
    26/09/2007

    הרבה...

    לגבי הפרו-אנה,
    אני מבינה לחלוטין שמדובר בצד השני של המטבע, שמדובר בהפרעה ושמדובר על צורך בלתי נשלט בשליטה. אבל מרום משקלי אני לא יכולה שלא להעריץ את השליטה הזאת, ולהשתוקק אליה.

    למרות שזה מטופש לחלוטין אני לא יכולה להפסיק ולחשוב שאם אהיה רזה, הכל יהיה בסדר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מזמן לא הייתי פה

    ע'
    25/09/2007

    היי כולן רציתי להגיד דבר ראשון שגם אני בערך באותו מצב שהבולמוס גרם לי לעלות במשקל למצב שהייתי מת לא להגיע אליו, אני רק מתנחם בזה שאני עוד מצליח טיפ טיפה לתפקד ולא מושבת לגמרי...
    חוץ מזה אני לוקח תרופה שאני חושבת שבאמת עוזרת לאזן את התזונה בעזרת כדורי הרגעה שחוץ מלגרום לי להיות מסטול פצצות גם עוזרים לי להשתלט קצת יותר על האכילה. (אפשר להגיד שמרוב שאני מטושטש מהתרופה יורד לי התיאבון)

    חוץ מזה בזמן האחרון אני נורא תלוי ברופאים ולא ממש מוצא תמיכה מצד חברים וזה ממש מרגיז שחברים שלי מבקרים אותי בעניין התזונה... פעם היו מציקים לי שאני שחיף ושאני יאכל ועכשיו מנסים לרמוז לי שהשמנתי יותר מידי... וזה קובר אותי בדיכאונות!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ערב טוב - ע' היקר!!!

    בלונדי
    25/09/2007

    טוב לראותך פה.
    מה שלומך?

    כן, כולנו עלינו במשקל בגלל הבולימיה...

    מותר לשאול אילו כדורים אתה לוקח שעושים אותך מסטול??? ממש מעניין אותי לדעת מה הם...!!!

    בקשר לחברייך- אני ממש מצטערת שכך הם גורמים לך להרגיש. אילו מן חברים אלה שכך מדברים לחבריהם? בטח שתיעלב מזה... אולי תנסה לדבר איתם ולומר להם שמשקלך הוא עניינך הפרטי ושאתה מבקש לא יתערבו בזה. ואם אין להם משהו טוב להגיד- שלא יאמרו כלום!!

    מה קורה חוץ מזה? מחזיק מעמד??

    ערב נעים!

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לילה טוב ע'!

    אני
    25/09/2007


    מה שלומך, יקיר הפורום? באמת תהיתי לאן נעלמת. צר לי לשמוע על תחושתך הלא נעימה בעליל, אך ככה זה כשנופלים לבוץ הזה ומנסים להיחלץ ממנו. בוא נסמוך על אנשי המקצוע שיבחרו עבורך את הטיפול הטוב ביותר. האם הרופא/ה רשם/מה לך "טופמקס"?

    באשר לביקורת הסביבתית - לבי אתך! אני נעשיתי כ"כ רגישה לביקורת שאני כבר "משדרת" לא לומר לי כלום. לפעמים זה מצליח, ולפעמים לא. בפעמים שלא - אני מעירה תשובה עוקצנית שמבהירה את הכוונה, או שלפעמים אני בוחרת לשתוק מסיבות של חוסר כוחות להתעסק עם זה יותר...

    תרגיש טוב וליל מנוחה!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לילה טוב, לילית!

    אני
    26/09/2007


    מה שלומך הלילה? מקווה שרק טוב. ראשית, גם אני חושבת שכדאי לך להתרחק מכל אתרי הפרו-אנה למיניהם, משום שמעבר לטירוף ולמופרכות שבהם, הם לא תורמים שום דבר טוב למערכת. הם טיפשיים, הזויים לחלוטין ולא אמיתיים. התמונות שם לא אמיתיות, ובעצם שום דבר שם לא אמיתי.

    בשנות החולי הקשות שלי בכלל עוד לא היה לי מחשב ואינטרנט, ובכלל לא ידעתי שקיימים אתרים שמעודדים את זה. אני הייתי לגמרי לבד בתוך המחלה, ומה אגיד לך - "הצלחתי" לא רע בכלל, גם ללא "עזרתם".

    לילית, עשי לעצמך טובה והתרחקי משם. אם את מחפשת לך עידוד להרזיה שפויה - ישנם מספיק אתרים בריאים ושפויים שיוכלו לספק לך זאת. צריך רק לחפש.

    ולסיום - שאלה לגבי מקום מגורייך, אם אפשר: האם את שוהה אצל הינקי'ז, או שמא בבית האסירים הבריטי העתיק?...

    לילה טוב!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא אצל הינקים, וגם לא בבית האסורים

    לילית
    26/09/2007

    נו לא נשארו עוד הרבה אופציות....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • G'd day mate???

    בלונדי
    26/09/2007

    יכול להיות שכך את מברכת את העוברים ושבים בארץ מגורייך??

    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום-שלום למנהלת!!!!

    אני
    25/09/2007


    מה שלומך, סופר-וומן שכמוך? האם הלכת לישון? מקווה שכן! ואיך היה בפיזיותרפיה? ובעבודה? ואיך הגרון?? אני רואה שאין ברירה ושאצטרך לסחוב אותך ואת בלונדי לרופאים - כל אחת לרופא שלה! וגם לי לא יזיק לברר כמה דברים, אם כבר...

    יקירה, מקווה שהעניינים מתנהלים למישרין, שהילדים נוחרים בהנאה במיטותיהם ושאת מרגישה טוב. ואיזה כיף לך שאת לא עובדת מחר! אני עובדת חצי יום, אבל לא נורא. ממילא אני מתכננת להמשיך לכמה סידורים אח"כ, ואם לא הייתי עובדת מחר - סביר להניח שלא הייתי יוצאת מהבית.

    לילה טוב ויום נחמד מחר!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום